Onko Hessu koskaan käynyt treffeillä Pluton kanssa?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
:D Pluto ei ole Hessulle tarpeeksi tasokas.
Mun mielestä toisinpäin. Hessu on sellanen saatanan idiootti.
Pluto ei ole gay, mutta Hessu vois olla. Tai sitten Hessu on aseksuaali. Eli Plutoa ei Hessu kiinnosta, se on tyttökoiriin päin.
Heluna taitaisi suuttua jos hänelle paljastuisi, että Hessulla salarakkaana Pluto. - itse olen aina mieltänyt Pluton aina enemmän uros-koiraksi, joten taitaisi ja vielä huomattavasti nuoremmaksikin kuin Hessu, joten taitaisi Helunalla olla enemmänkin nieleksemistä. - Tiedä sitten miten Hessun Hiiri ystävä Mikki raegoisi asiaan
Saatanan pervo, jätä edes lasten sarjakuvasankarit rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Saatanan pervo, jätä edes lasten sarjakuvasankarit rauhaan!
Älä viitsi olla tuollainen känkkäränkkä. Varmasti olet sinäkin joskus miettinyt, että kuinka kova panopiski Hessusta oikein tulee, kun se nappaa puskastaan muutaman superpähkinän. Olisi siinä Mikki ihmeissään, kun Superhessu nakuttelisi Plutoa koirankopissa niin rajusti, että Pluton uikutus raikuisi ympäri koko Ankkalinnaa.
Plutoa ei vässykkä-Hessu kiinnosta, vaan se tahtoo jännäkoiria kuten Indiana Hopoa.
Ei mennyt, koska Sepe-Susi otti paremmin suihin.
Onko Iines palstan teesien mukaan jännämiesten perään. Pillu paljaana kuljeksii eikä osaa päättää, ottaisiko rahakkaan Hannun vai aitomies-Akun. Aku on liian reppana ollakseen jännämies.
Roope on enemmän kepin perään mut Milla on varsinainen noita-akka, joka saa hypnotisoituen hallittua Roopen keppihimoja.
Entäs Hansu, musta tuntuu että se antaa aina välillä Mummo-Ankalle kyytiä siitä hyvästä kun ei tee maatilalla töitä vaan laiskottelee päivät pitkät..
Ette vissiin ole lukeneet paska-ankkoja, eli akuja jotka on tekstitetty uusiksi?
Tekstit on vähän rankkoja mutta niistä selviää, että Hessulla on homoeroottinen suhde Polle Konilauksen kanssa. Heluna antaa kanssa kummallekin kun asiakkaitaan kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Ette vissiin ole lukeneet paska-ankkoja, eli akuja jotka on tekstitetty uusiksi?
Tekstit on vähän rankkoja mutta niistä selviää, että Hessulla on homoeroottinen suhde Polle Konilauksen kanssa. Heluna antaa kanssa kummallekin kun asiakkaitaan kerkiää.
Oon lukenut mutta olin unohtanut kokonaan, yli kymmenen vuotta sitten viimeks lueskellut. Pitääkin etsiä josko niitä vielä löytyisi jostain :D
-11
hessu ei ole eläimiinsekaantuja. sen takia hän ei pluton kanssa seksiä harrasta.
Ei koiratkaan kaikista koirista tykkää. Mun narttukoira valkkaa uroksensa tosi tarkkaan. Urosten pitää olla herrasmiehiä. Aika sööttiä.
:D Pluto ei ole Hessulle tarpeeksi tasokas.