Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisitkö tällaisesta joululahjasta???!

Vierailija
10.12.2016 |

Suunnittelin kokoavani vanhemmilleni joululahjaksi herkkukorin. Joo, on aika kliseisen mutta mun vanhemmat arvostaa tuollaisia. Ovat viisikymppisiä.

Aion laittaa lahjaan itse tehtyä fudgea, suklaakeksiaineet purkissa, erikoiskahvia ja kahviin laitettavia makusiirappeja. Jotain vielä pitäisi keksiä. Ehdotuksia saa myös antaa! Miltä tämä lahja teistä kuulostaa, onko typerä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin, koska tykkään herkuista 😋 hyvältä kuulostaa!

2/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oikein kiva lahja etenkin, kun korin sisältö on itse koottu eikä ole kaupan valmis herkkukori.

Miten olisi vaikka villasukat tai itse tehty sinappi lisäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mutta noi erikoiskahvit (jos siis tällä tarkoitat niitä maustettuja kahveja) ja makusiirapit on mun mielestä kamalia. Ennemmin jotain hyvää tavallista kahvia!

Muuten herkkukorit on kyllä tosi hyvä lahja .

T. Viisikymppinen itsekin

Vierailija
4/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat kuuluvat lapsille.

Vierailija
5/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö ne maustekahveista? Mun ei.

Mä voisin laittaa silakkarullat, siankylkeä, juustoja ja suklaata

Vierailija
6/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mielestäni oikein kiva lahja etenkin, kun korin sisältö on itse koottu eikä ole kaupan valmis herkkukori.

Miten olisi vaikka villasukat tai itse tehty sinappi lisäksi?

Sinappi kuulostaa myös hyvältä, äiti tekee itse paljon villasukkia niin ei ole tarvetta :) voisi tietty laittaa vielä molemmille hanskat!

Vierailija
7/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on siitä kiinni mistä tykkäävät. Omista vanhemmista sekä appivanhemmista tiedän, että makusiirappi jäisi käyttämättä. Heille sopii paremmin amaretto tai konjakki eikä ole alkoholiongelmaa...

Suklaakeksiaineksetkin vähän siinä ja siinä, kun ainakin appivanhemmilta löytyy kuiva-aineista kaikkea mahdollista leivontaan jo.

Jos täytyisi tehdä alkoholiton herkkukori, niin laittaisin siihen porvoon glögi, lumimantelit, erikoiskahvin ja suklaakonvehteja.

Vierailija
8/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö ne maustekahveista? Mun ei.

Mä voisin laittaa silakkarullat, siankylkeä, juustoja ja suklaata

Äitini osti joskus jotain joulukahvia ja oli kuulemma tykännyt, siksi tätä ajattelin :D mutta juustot! Miksen tätä keksinyt, laitanpa myös juustoja ja suolakeksejä

Vierailija
9/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Ehkä jotain suolaista herkkua myös vastapainoksi? Esim. itsetehtyä sinappia, juustoa jne...

Vierailija
10/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit pitäisinkö minä. Suoraan sanoen en, koska krooniset sairauteni rajoittavat kovasti sekä makeiden että suolaisten herkkujen syöntiä. Mutta sanoit myös, että vanhempasi arvostavat herkkukoreja, ja sinähän heidät tunnet.

Voisiko korissa olla myös jotain suolaista syötävää eikä pelkkää makeaa?

Vierailija
11/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tähän, että Pirkka Vanha gouda oli tosi hyvää.

Vierailija
12/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on siitä kiinni mistä tykkäävät. Omista vanhemmista sekä appivanhemmista tiedän, että makusiirappi jäisi käyttämättä. Heille sopii paremmin amaretto tai konjakki eikä ole alkoholiongelmaa...

Suklaakeksiaineksetkin vähän siinä ja siinä, kun ainakin appivanhemmilta löytyy kuiva-aineista kaikkea mahdollista leivontaan jo.

Jos täytyisi tehdä alkoholiton herkkukori, niin laittaisin siihen porvoon glögi, lumimantelit, erikoiskahvin ja suklaakonvehteja.

Ähh erikoiskahvilla tarkoitin ihan perus suodatinjauhatuskahvia, mutta jotain hieman parempaa kuin juhlamokkaa. Itse sain joskus tiramisu kahvia ja pari kertaa käytin ja sitten roskiin, joten ei maustekahvia.