Pahinta mitä työkaverisi on sinulle sanonut? Sanoitko takaisin?
Mulle on huudettu kirosanoja ihan yhtäkkiä ilman kunnon syytä. En osannut sanoa mitään takaisin eikä asiaan palattu enää koskaan. Huutaja ei pyytänyt anteeksi ja on kuin ei olisi mitään tapahtunut.
Kommentit (9)
Ei ole sanonut mutta loukkaantuu ja pitää pitkään mykkäkoulua jos olen hänen kanssaan eri mieltä jostain asiasta vaikka vain jostain julkkiksesta.
Olin tuolloin 26. Vanhempi työkaverinainen Kyseli, tunnenko samalta paikkakunnalta mistä olen kotoisin, hänen tuttujaan. Sanoi että tuttunsa "ovat nelikymppisiä, tehän ootte melkein saman ikäisiä niin tunnette varmaan? Vai et sää vissiin ihan nelikymppinen vielä tainnu kuitenkaan olla?"
Juupajuu. Ei pahinta, mutta tökeröä kuitenkin jollain tasolla.
Että yritän "kaapata häneltä vallan" kun yritin auttaa häntä. Tuntui tosi pahalta, mutta ongelman taustalta paljastuikin toinen henkilö, joka puhui aina kaikista paskaa kaksinaamaisesti.
En todellakaan sanonut takaisin, vaan pahoittelin ja pyysin avaamaan asiaa, jotta voin korjata asian. Jos valittaja ei osaa tarkentaa esimerkein mitä tarkoittaa niin siitä tietää, että ei sille suuttumukselle ole oikeaa syytä.
"Olet ammattitsidoton idiootti, joka ei koskaan pysty oppimaan meidän hommaa ja jota ei olisi koskaan pitänyt valita"
Mukavaa palautetta uudelta alaiselta, joka teki elämästäni helvettiä vuodeksi kunnes vaihtoi hommia. Oli päästetty firmassa tilanne siihen, että tämä yksi henkilö oli ainoa, joka hallitsi yhden räätälöidyn kriiittisen tärkeän tietokoneohjelman.
Onpas kesyjä. Mun työkaveri haukkui mua lesboksi selkäni takana. Paha vaan kun satuin juuri kulkemaan ohi ja kuulemaan. Itse vaihtoi köyhemmän miehen vanhempaan ja rikkaampaan. Olisin voinut lohkaista siitä jotain takaisin, mutta en lohkaissut, olen liian kiltti. Lesbo-juttu naurattikin vähän, sillä luulen saaneeni parempaa seksiä ja useammalta mieheltä kuin kukaan muu työpaikan naisista. Mutta koska olen eronnut, enkä ole kenenkään elätti, olen sitten tuomittu lesboksi.
Yllättävän vähän näitä caseja. Ja toisaalta hassuista kommenteista joku loukkaantunut (tuo, jonka mielestä oli törkeää että joku oletti tuntevan itseään 15 vanhemman ihmisen)
Vierailija kirjoitti:
"Olet ammattitsidoton idiootti, joka ei koskaan pysty oppimaan meidän hommaa ja jota ei olisi koskaan pitänyt valita"
Mukavaa palautetta uudelta alaiselta, joka teki elämästäni helvettiä vuodeksi kunnes vaihtoi hommia. Oli päästetty firmassa tilanne siihen, että tämä yksi henkilö oli ainoa, joka hallitsi yhden räätälöidyn kriiittisen tärkeän tietokoneohjelman.
Miten tästä tämä tilanne selvisi? Työpaikalla ei oltu varmaankaan varauduttu tähän että ainoa ohjelman hallitseva päättääkin vaihtaa työpaikkaa.
Työkaverini sanoi mulle kerran että ihmetteli kun aloitin uutena työntekijänä että kuinka minunlaiseni blondi on lähtenyt kyseiselle alalle töihin.
http://www.tyosuojelu.fi/documents/14660/338901/ILMOITUS+TY%C3%96NANTAJ…