Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin vihaan sitä kun työkaveri mussuttaa

Vierailija
09.12.2016 |

Tuota pöperöään äänekkäästi sermin takana!

Oikeesti en kestä. Pieni ja hiljainen toimisto. Työkaveri vain huokailee ja puhaltelee, ei puhu. Jos jostain kuuluu ääniä, sitten ärähtää jotakin mistä ei saa selvää.

Mutta kaiken kaujun kruunaa tää. Toimistotiloissa olisi kyllä keittiö ruokapöytineen, mutta tuo aina kiskasee laukusta eväät ja märystää ne työpisteellään järkyttävän lätinän ja mussutuksen kera!

Nytkin karkasin toimistosta muualle odottamaan että se syö ja ruuan käry häipyy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota pöperöään äänekkäästi sermin takana!

Oikeesti en kestä. Pieni ja hiljainen toimisto. Työkaveri vain huokailee ja puhaltelee, ei puhu. Jos jostain kuuluu ääniä, sitten ärähtää jotakin mistä ei saa selvää.

Mutta kaiken kaujun kruunaa tää. Toimistotiloissa olisi kyllä keittiö ruokapöytineen, mutta tuo aina kiskasee laukusta eväät ja märystää ne työpisteellään järkyttävän lätinän ja mussutuksen kera!

Nytkin karkasin toimistosta muualle odottamaan että se syö ja ruuan käry häipyy.

:D ootkohan mun siskon työpari? Sen syöminen on jotain aivan sairasta, lauma sarvikuonojakaan ei saa samaa puhinaa, möyhötystä, mussutusta, lussutusta ja huokailua aikaan kuin mun sisko syödessään. Se ei sentään syö suu auki, mutta kaikki muut äänimaailmat kyllä kuuluu. 

Sillä on oikeasti jotenkin sairas suhtautuminen ruokaan muutenkin, syö kuin ruoka loppuisi maailmasta ihan just heti kohta. Mutta ne äänet... mä olen ihan varma että se kävisi lieventävästä asianhaarasta oikeudessa jos joskus siltä henki lähtee.

Vierailija
2/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no meidän toimistossa yksi syö vähän väliä jotain kun pussi ratisee. Lisäksi henkilö puhuu paljon. Rasittavaa. Haluaisin rauhaa.

Mielestäni asiaa voi puhua, muttei valittaa, viheltää, naputtaa kynällä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lauma sarvikuonojakaan ei saa samaa puhinaa, möyhötystä, mussutusta, lussutusta ja huokailua aikaan kuin mun sisko syödessään.

Tiedätkö muuten, miksi sarvikuonolla on sarvi?

Vierailija
4/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiedä, miksi, joku evoluutiojuttu varmaan

Vierailija
5/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvikuonolla on sarvi sen takia, koska muuten sen nimi olisi vain kuono 

Vierailija
6/6 |