Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osteopaatilla 2 asiakasta samaan aikaan, 50 min, hinta 140 euroa

EntAsiakas
09.12.2016 |

Miten olisitte toimineet tässä tilanteessa?

Kävin joku aika sitten eräällä osteopaatilla pari kertaa. Eka hoito oli ihan ok, joten varasin hänelle toisenkin ajan. Toisella kertaa hänellä olikin yhtäaikaa toinen asiakas - siis sama aika varattu - olin ihmeissäni. Ajattelin, että ehkä samoissa tiloissa toimii joku toinenkin osteopaatti, mutta ei. Meidän kahden asiakkaan välissä oli noin 3 metriä tilaa ja sermiseinä.

Osteopaatti laittoi minulle akupunktioneulat ympäri kehoa - vaikka olin tilannut ajan osteopaattiseen käsittelyyn. Neulojen laittaminen kesti ehkä 2-3 minuuttia. Sitten hän meni hoitamaan sermin takana ollutta miestä. Olin jotenkin niin hämmentynyt tilanteesta, etten ehtinyt kieltääkään neulojen laittamista.

Kuuntelin, kun osteopaatti pyysi miestä kääntymään milloin mitenkin ja hengittämään tietyllä tavalla jne. Ajattelin, että noita toimenpiteitä minäkin tulin hakemaan. Raivostutti osteopaatin "hyväksikäyttö" - kahdelta asiakkaalta rahat pois yhden vastaanoton aikana. Olisi hän voinut puhelimessa kysyä, sopiiko minulle akupunktiohoito osteopaattisen hoidon tilalta, kun hän samaan aikaan hoitaa toista potilasta. No ei olisi sopinut, vaan olisin tilannut ajan toiselle osteopaatille. Tuskin sopi miesasiakkaallekaan se, että olin kuunteluoppilaana.

Makasin vatsallani, puolisen tuntia oli mennyt. Alkoi käydä kipeää niskaan, halusin lähteä, jättää lapun pöydälle, että lähetä lasku, mutta mitenpä olisin voinut lähteä pois, kun on kymmenkunta neulaa kehossa, eli päässä, selässä ja jaloissa. Aika ahdistava tilanne.

Kun osteopaatti oli hoitanut miestä 35 minuuttia, hän peri mieheltä maksun ja tuli sitten hoitamaan minua 10 minuuttia. Maksoin saman 70 euroa kuin miesasiakaskin. Ehdotin kyllä alennusta, kun hän käytti minuun kuitenkin aikaa yhteensä vain 15 minuuttia, mutta osteopaatti vastasi, että hän laskuttaa siitä, että hoitaa asiakkaan kuntoon, eli ajalla ei ole väliä, vaan sillä, että hoito toimii.

Hoito helpotti vähän tiettyjä kipuja, mutta ei pitkäksi aikaan. Niskojen jännittäminen vatsallaan ollessa toi tullessaan lihaskipuja niskoihin, mutta onneksi ne menivät ohi muutamassa päivässä.

Pitäisikö tehdä johonkin valitus? Kenelle? Ko. osteopaatille ei auta valittaa, hän oli niin päättäväisesti "oikeassa" toimintansa suhteen - eli pääasia, että asiakas saa avun konstilla millä hyvänsä.

Onko hyväksyttävää toimintaa? Oletteko joutuneet tällaista kokemaan? Miten olisi kannattanut toimia?
Kiitos etukäteen kaikille vastauksista. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista toimintaa osteopaatilta. Ehkä olisin itsekin hämmentynyt, vaikka olisi pitänyt lähteä nostelemaan saman tien.

Vierailija
2/3 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin hyvä osteopaatti, että kun asiakkaita riittää, niin on vara toimia noinkin törkeästi.

Hemmoa ei haittaa, vaikkei asiakas tule enää takaisin. Lyhytnäköistä toimintaa.

Missä päin Suomea ottaa vastaan tämä hemmo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä tapahtui että tietää varoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme