Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui tekemäni ruoan ja rupesin itkemään

Vierailija
09.12.2016 |

Mies ollut taas vaihteeksi naama norsunvitulla koko aamun. Pakotti ottamaan broilerit uunista jo aiemmin vaikkei ne ihan täysin valmiita olleet, syötäviä silti. Sitten kun kysyin että onko hyvää mies tuhahti ylimielisenä että ei. Kuitenkin kiitti myöhemmin ruoasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono.

Vierailija
2/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua olen uhri yhyy yhyy kyynelkyynel. Mieheni pakottaa minut tekemään ruokaa ja haukkuu minua. Tästä puuttuu vielä, että miehesi hakkaisi sinua. Kasvata ämmä selkäranka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huono.

Miehen käytös vai? Niin on..

Vierailija
4/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei vaan toimi. Jatka vielä harjoittelua.

Vierailija
5/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua olen uhri yhyy yhyy kyynelkyynel. Mieheni pakottaa minut tekemään ruokaa ja haukkuu minua. Tästä puuttuu vielä, että miehesi hakkaisi sinua. Kasvata ämmä selkäranka.

Moi ap :D. Ei nyt ihan onnnistunut tämä sinun vedätyksesi. Kun et onnistunut löytämään palstalta naisten uhriutumista, kehitelit sellaisen itse. Olet niin nolo :D.

Vierailija
6/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi ap :D. Ei nyt ihan onnnistunut tämä sinun vedätyksesi. Kun et onnistunut löytämään palstalta naisten uhriutumista, kehitelit sellaisen itse. Olet niin nolo :D.

Tuo ei ollut mun kirjoittama, sori vaan. Nyt kun maistoin näitä broilereita niin ei nää kyllä hirveen hyvii oo, ei kypsiä..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi