Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kirurgi ja haluan kumppaniksi korkean (mies)statuksen omaavan NAISEN

Vierailija
09.12.2016 |

Olen kirurgi jolla on yli 130.000 € vuositulot. Olen harrastanut muutaman normaalin femiinin, kauniin naisen kanssa lisääntymistä mutta jostain syystä se ei vaan räjäytä koska en tykkää puhua heidän kaltaisilleen. + He aina haluavat minua vain statukseni vuoksi, tuntuu että ilman statustani olisin vain kaukaa kierretty pummi. Vituttaa jopa olla kirurgi jo sairaanhoitaja kollegoiden kanssa jotka puhuvat vain minusta seksuaalisesti.

Haluaisin kirurgi naisen, asianaja naisen. Simppelisti en usko ettävoisin olla suhteessa naisen kanssa joka tekee alle 75.000 € vuodessa ja ei ole arvostettu samallailla kuin minä ansitöissään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta en kuulu kohderyhmääsi. Olen härski, kun tienaan liian vähän ja vähät välitän siitä, että mieheni tienaa saman verran kuin sinä.

Kuluttaminen ei kiinnosta nääs. Kaikkea alkaa olla tarpeeksi ja liikaakin. Oma aika on tärkein resurssi.

Vierailija
22/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kirurgi voi olla joku yleinen statuksen suurin ilmentymä? Jokainen normaalijärkinen pääsee lääkikseen ja voi siihen ammattiin ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kirurgin kanssa suhteeseen haluaisi. Aina töissä ja viisikymppisinä kyynisinä, katkerina alkoholisoituvat. Ja sitä paitsi 130000 € tienaava kirurgi tuntuu olevan vähätuloinen verrattuna useimpiin verrokkeihinsa. Esimerkiksi privaattiortopedi tai käsikirurgi laskuttaa firmansa kautta helposti yli puoli miljoonaa pelkästä päivätyöstä.

Vierailija
24/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hei... oot VÄÄRÄSSÄ paikassa!

Vierailija
25/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

= Olet Uli, joka nukkuu päiväunia suojatyöpaikassaan uliopistolla, näppiksenkuva taikinaposkessa ja kuolaa touchpadillä.

Vierailija
26/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ruokitte näitä? Koska on niin hauskaa ha ha. Nämä naurattavat vain niitä ihmisiä jotka nauravat Uuno Turhapuro -elokuville, koska älykkyys ei riitä hienovaraisempaan huumoriin.

Vierailija
27/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin karsea provo, naisen kirjoittama, että älkää nyt tähän sortuko.

Lisäksi, jos mä alentuisin kirurgin kanssa seurustelemaan, hänen tulee osata alkeellisimmatkin yhdyssanat.

Vierailija
28/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituloni ovat samaa luokkaa, mutta en tahdo miestä, joka seurustelee kanssani pelkästään tulojeni takia. Sori.

Vierailija
29/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en koskaan joudu ap:n operoitavaksi, ainakaan jos ammattitaito on samalla tasolla kuin oikeinkirjoitus.