Olen kirurgi ja haluan kumppaniksi korkean (mies)statuksen omaavan NAISEN
Olen kirurgi jolla on yli 130.000 € vuositulot. Olen harrastanut muutaman normaalin femiinin, kauniin naisen kanssa lisääntymistä mutta jostain syystä se ei vaan räjäytä koska en tykkää puhua heidän kaltaisilleen. + He aina haluavat minua vain statukseni vuoksi, tuntuu että ilman statustani olisin vain kaukaa kierretty pummi. Vituttaa jopa olla kirurgi jo sairaanhoitaja kollegoiden kanssa jotka puhuvat vain minusta seksuaalisesti.
Haluaisin kirurgi naisen, asianaja naisen. Simppelisti en usko ettävoisin olla suhteessa naisen kanssa joka tekee alle 75.000 € vuodessa ja ei ole arvostettu samallailla kuin minä ansitöissään.
Kommentit (29)
Tulit oikeaan paikkaan. Me ollaan kaikki girurgeja ja asianaiaianaisia täällä.
Syrjäytynyt neitsytmies sinä olet.
Vaikea uskoa, että kirurgin kirjoitustaito olisi noinkin heikko. Ehkä jos olet 60v ja koulun jälkeen lopettanut kaiken lukemisen ja kirjoittamisen. Eikös kirurgin kuitenkin pidä jotain potilaskertomuksia laatia?
😂 kirurki mies ja asian ajaja nainen
Hommaa lennonjohtaja puolisoksi. Ei niin korkea koulutus, mutta tienaa hyvin ja ymmärtää stressin ja työpaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kirurgin kirjoitustaito olisi noinkin heikko. Ehkä jos olet 60v ja koulun jälkeen lopettanut kaiken lukemisen ja kirjoittamisen. Eikös kirurgin kuitenkin pidä jotain potilaskertomuksia laatia?
Nehän soperretaan sanelimeen ja ammattilaiset sitten tulkkaa ihmiskielelle ne mongerrukset. Ei vaiskaan. :D
Täälois girurkille yks sianajaja nainen, kelepaisko?
Vierailija kirjoitti:
Sihteerit ne tekstit kirjoittaa 😂 eli tää voi silti olla ihan oikea lääkäri.
Pieni myötähäpeän tunne valtasi minut aloitusta lukiessani. Minkälainen kurja ihmistyyppi tällaisia kirjoittelee? Minkälainen jamppa jaksaa laittaa aikaansa kirjoittamiseen ja onhan juttua varmasti mietittykin muutama tunti. Noloa... XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteerit ne tekstit kirjoittaa 😂 eli tää voi silti olla ihan oikea lääkäri.
Häh onko kirurgilla sihteeri? :D Vähän sama kuin ompelijalla tai muulla käsityöläisellä olisi. Miksi kirurgi muuten käy yliopistossa, kun käsityöt opiskellaan yleensä amiksessa?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa sanelu riittää ja sihteeri kirjoittaa 😃
Ap on kuitenkin urpå eikä kirurgi, voisin lyödä vaikka vetoa! T: NAISkirurgi
Vierailija kirjoitti:
Olen kirurgi jolla on yli 130.000 € vuositulot. Olen harrastanut muutaman normaalin femiinin, kauniin naisen kanssa lisääntymistä mutta jostain syystä se ei vaan räjäytä koska en tykkää puhua heidän kaltaisilleen. + He aina haluavat minua vain statukseni vuoksi, tuntuu että ilman statustani olisin vain kaukaa kierretty pummi. Vituttaa jopa olla kirurgi jo sairaanhoitaja kollegoiden kanssa jotka puhuvat vain minusta seksuaalisesti.
Haluaisin kirurgi naisen, asianaja naisen. Simppelisti en usko ettävoisin olla suhteessa naisen kanssa joka tekee alle 75.000 € vuodessa ja ei ole arvostettu samallailla kuin minä ansitöissään.
Vähän kyllä epäilen kirurgiuttasi; et osaa kirjoittaa yhdyssanoja etkä hallitse välimerkkien käyttöä...
T. Akateeminen ja pienituloinen nainen
Montako ihmistä oot leikellyt? Montako kuolemaa oot aiheuttanut käsissäsi? Olen rikas 16 vuotias timmipylly joka omistaa 6 eri bisnestä. En suostu olemaan kenenkään kanssa joka ei ole aiheuttanut vähintään yhtä kuolemaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa sanelu riittää ja sihteeri kirjoittaa 😃
Ap on kuitenkin urpå eikä kirurgi, voisin lyödä vaikka vetoa! T: NAISkirurgi
T: Kirurgin sihteeri
Vierailija kirjoitti:
Montako ihmistä oot leikellyt? Montako kuolemaa oot aiheuttanut käsissäsi? Olen rikas 16 vuotias timmipylly joka omistaa 6 eri bisnestä. En suostu olemaan kenenkään kanssa joka ei ole aiheuttanut vähintään yhtä kuolemaa
Toivottavasti naapurissa ei ole työttömiä, jotka nauruni herätti.
Kiitos vaan mutta mua ei kiinnosta ruveta suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia siellä sun täällä useiden naisten kanssa. Ihan sama mitkä vuositulot ja ammatti on.
Niin, tai sitten ei kannata vakituista naista ottaa lainkaan. Silloin voi huoletta tapailla useita yhtäaikaa. Näin itse teen, vaikken tienaa tosin kuin puolet noista sinun tuloistasi.