Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yäk. Miehen lapsi pissaa joka paikkaan.

Vierailija
08.12.2016 |

Ja puhutaan siis 8v lapsesta. Ajattelin tämän olevan vaan alkukankeutta kun meillä on melko tuore parisuhde. Lapsi kusee housuun melkein joka yö, päivällä kun pelaa eikä malta mennä vessaan, autoon kun ei suostu ennen lähtöä vessaan!! Alkaa hermot mennä kun koko kämppä haisee ja me asutaan yksiössä. Onko tosiaan normaalia vielä tuon ikäiseltä? ?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies voi mennä sinne taloon mikä on myynnissä, siellä asuu entinen avovaimo skidiensa kanssa.

Vierailija
22/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin tuota poikaa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säälin tuota poikaa :(.

??? Miks? Joka paikassa toitotetaan, että lapsi on onnellinen kun vanhemmat on onnellisia.

Vierailija
24/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet idiootti. Kirjoituksesi perusteella olet joko todella nuori ja tyhmä tai täysin kouluttautumaton vähäjärkinen ja ilkeä ihminen.

Säälin poikaa ja tuollainen asuinympäristö ( liian pienet tilat ja kaltaisesi ihminen) on oikeasti sen lasun paikka.

Pojan äiti on täysin oikeassa.

Vierailija
25/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää ole totta?

Vierailija
26/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ilmoituksen tästä nettipoliisille, jonka tunnen henkilökohtaisesti. Eivätköhän kaiva esiin aloittajan IP -osoitteet ja sen myötä tee lastensuojeluilmoituksen. Selvittämisen paikkahan tämä on. Kuulostat pienen Eerikan äitipuolelta.

Ensi hätään: Sano miehellesi ettet halua lasta enää teille, sillä lapsen on paljon parempi olla oman äitinsä kanssa.

Vierailija
27/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä hullua sakkia jokainen ap:n syyllistäjä.

Ei kenestäkään ole kiva asua kämpässä jossa joka paikka kusessa.

Kyllä, kustahan se on.

Jos sanoo että lapsi kusee joka paikkaan, ja se alkaa vituttaa, on siitä aika pitkä matka mihinkään viljaeerikoihin.

Olette kyllä niin tekopyhää paskasakkia jokainen että ihan syljettää.

Päästänne keksitte että ap. on totta kai liiton särkijä, vaikka ei taida olla.

Hulluja olette.

Lapsi on jo aika iso. Lääkäriin pitäisi mennä heti.

Lapsen äiti on kohtuuton.

Koita jaksaa ap. tuollainen yksiössä asuminen on täysin epänormaali ja kohtuuton tilanne kaikille teille..

Se ei voi jatkua enää kauan.

Onko mies joku vätys?

Vierailija
28/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kusenhajusta valittaminen täyttää mielestäsi rikoksen kriteerit niin kaikin mokomin. Netissä kuitenkin kirjoitellaan niin paljon, että mahtaa oikeiden rikosten selvittäminen käydä haastavaksi.

Vierailija
29/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin arvata ketkä täällä ap:ta haukkuvat.

Sellaiset joiden mies on lähtenyt toisen naisen matkaan (ap:n tilanteessa näin ei ilmeisesti ole) ja siitä ovat katkeria koko maailmalle.

Ja sellaiset joiden oma lapsi ei osaa olla kusematta joka puolelle, ja sen takia aloitus herättää häpeä raivon.

Myös sellaiset ketkä itse kuseksivat, saattavat häpeäraivossaan purkautua ap:lle kohtuuttomien syytöksien kera.

Vierailija
30/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi jossain vaiheessa ollut yökuiva? Eli onko taantunut, vai eikö ole koskaan ollutkaan yökuiva? Minusta yökastelua ei tarvitse ns. vaan sietää, ottakaa vaipat käyttöön. Ei se ole kivaa lapsestakaan herätä märkänä lähes joka yö. Pieni osa lapsista ei ole yökuiva vielä tuon ikäisenä, se on ihan normaalia. Yökuivuus vaatii hormonitoiminnan kypsymistä. Minirin on todennäköisesti se lääkitys, josta puhut. Ihmettelen, että äiti laittaa vastaan, koska ongelma saattaisi sillä hävitä helpostikin. (Aina toki ei, kuten meillä, olemme kokeilleen lääkitystä kolmessa eri syklissä ilman minkäänlaista vaikutusta, meilläkin lapsi 8v). Tehokkainta lääkitys yleensä on, jos siihen yhdistetään hälytinlaite. Päiväkasteluun sitten ottaisin ihan aikataulutetut vessakäynnit. Jos lapsi ei itse tunnista hätäänsä tai sitten malta mennä, laittaisin menemään ihan kellon mukaan.

Vierailija
31/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö samaa koulussakin?

Vierailija
32/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kusi haisee. Poika oli täällä viikonlopun (itse lähdin la menemään kun en enää kestänyt). Ja mikä parasta!! Lapsen äiti syyttää nyt mua tästä. Että minä aiheutan tämän. Just joo.

Mutta niinhän sä aiheutatkin, kanna vastuus.

Vierailija
33/33 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen! Mitä mieltä mies on tuosta pelaamisesta? Nyt muuta tekemistä lapselle ja peliin aikaraja! Tehkää jotakin kolmisteen? Lapsi tottuisi sinuun ja sinäkin tutustuisit lapseen! :)

Jos nyt ymmärsin oikein, mies on eronnut avovaimosta, joka ei ole lapsen äiti. Tämän vuoksi ehkä voin hieman ymmärtää lapsen äidinkin kantaa - miehellä naiset vaihtuu ja heti uusi esitellään lapselle. Haluaa siis luultavasti suojella lasta (isän ero vaikuttaa myös lapseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme