Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen nenäverenvuoto, apua

Vierailija
08.12.2016 |

Missä vaiheessa olet vienyt lapsen lääkäriin nenäverenvuodon takia? Lapsella (11v) tullut nyt parin viikon aikana varmaan 5 kertaa verta nenästä. Alkaa yllättäen, ilman selittävää syytä
Vuoto tyrehtyy suht nopeasti, vaikka onkin aika rajua. Pitäskö käydä lääkärissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsella tulee aika usein verta nenästä, useimmiten öisin. En ole vielä vienyt lääkäriin, mulla on pienenä myös tullut helposti verta nenästä.

Onko teillä kuiva sisäilma?

Vierailija
2/5 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kuiva ilma. Vanha talo ja puilla lämpiää. Muistan että viljellään tuli kans lapsena kausittain aika usein. Kai tää on normaalia, eikä lääkäri asialle mitään mahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ostamaan nenäöljyä. Ei ole lääke, nimi ei juuri nyt tule mieleen. Auttaa niitä, joiden nenän limakalvot kuivuu syystä toisesta :)

Vierailija
4/5 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tollanen vielä aika normaalia, jos ei tyrehtyisi kohtuullisessa ajassa huolestuisin enemmän.

Vierailija
5/5 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aikuisena alkoi tulemaan verta nenästä ihan täysin varoittamatta rajusti milloin missäkin, jopa kesken palaverien, illallisten, autolla ajaessa jne.

Pari vuotta sitä siedin kunnes menin lääkäriin ja pari "verisuonisykeröä" löytyi, jotka sitten pariin otteeseen poltetiin. Nyt vuoden verran olen säästynyt isommilta verenvuodoilta.

Mistä nämä olivat muodostuneet, niin jo lapsuudesta olen kärsinyt allergioista ja limakalvot nenässä ohentuneet kaikenmaailman sumutteista yms. Lisäksi nenän sivuontelo on vino jolloin pienessäkin nuhassa paine kasvaa toiselle puolelle ja näin suonet pullistuu! Joten hyvin voisit käyttää tenavan lääkärillä tutkittavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan