Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka on ihastunut Bi-naiseen. Onko mitään mitä pitäisi ottaa erityisesti huomioon mahdollisessa suhteessa?

Vierailija
08.12.2016 |

Nyt on siis näin, että tämä nainen oli useita vuosia naisen kanssa parisuhteessa. Haluasin mielenkiinnosta tietää, onko bi-naisilla jotain erityisiä vaatmuksia ja toivomuksia miehelle. Miehet ja naiset ovat erillaisia. Seksi on erillaista ja monesti työnjako ja suhteen tasa-arvo (kotityöt ja perinteiset roolit tässä tapauksessa)

Tuleeko jonkinmoinen kulttuurishokki jos nyt seurustellaan? Pitkä aika naistenvölisessä suhteessa on varmasti tottunut siihen. Seksistä voisin kyllä oppia, sen minä myönnän.

Haluan kuitenkin sanoa, että en halua antaa kuvan, että tämä on mahdotonta, päinvastoin. Lähinnä haluaisin kuulla muiden kokemuksia ja näkemyksiä jos teitä bi-naisia täällä sattuisi olemaan.

Yleistä keskustelua aiheesta voi toki myös käydä täällä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUUREMPI VAARA sille kelpaa myös naikkoset.

Vierailija
2/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on mahdollista. Tiedän myös, että oikeasti rakastuessa ei ihastuta toisiin eli tuskinpa juoksee naisten perässä silloin.

Tästä voisi joku kertoa, tuleeko silloin tällöin haluja harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
4/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan et opettele *krhm* kikat? Ihan niinkun heterona tämä.... Sama kai se on kuin kaikilla, ei halut vaan teot ratkaisee. Ja ehkä, et älä oleta.

Vierailija
5/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minusta huono teoria, koska pettäjä pettää kuitenkin, vaikka koko maassa olisi nykyisen kumppanin lisäksi vain yksi sellainen, joka kelpaisi.

Vierailija
6/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi mahdollisuus kimppakivaan ei ole mikään vaara.

Vierailija
7/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-naisen kanssa naimisissa, 15 vuoden jälkeen tämä on yhtä helvettiä, erota ei voi, kun on lapsia. Älä puutu.

Vierailija
8/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-naisen kanssa naimisissa, 15 vuoden jälkeen tämä on yhtä helvettiä, erota ei voi, kun on lapsia. Älä puutu.

Oletko varma, että se liittyy juuri vaimosi biseksuaalisuuteen?

AP

Vierailija
9/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan et opettele *krhm* kikat? Ihan niinkun heterona tämä.... Sama kai se on kuin kaikilla, ei halut vaan teot ratkaisee. Ja ehkä, et älä oleta.

Jaa, eikö nainen voisi opettaa salaisuudet kun tuntee naisen kehon ja tyydytyksen täydellisesti?

AP

Vierailija
10/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen bi-nainen, parisuhdetta saman miehen kanssa takana 18 vuotta. Koskaan en ole pettänyt, vaikka välillä olisi tehnyt mieli seksiä naisen kanssa. Ei se mun bi-seksuaalisuus oikein näy missään muussa kuin siinä että tykkään vaivihkaa vilkuilla nättejä naisia :D Roolit on meidän perheessä mielestäni tasa-arvoiset, ja esim. kotityöt on jaettu periaatteella "mä inhoan imuroimista ja sä et, joten tee sä se, niin mä tiskaan kun sä taas inhoat sitä".

Vierailija
11/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen bi-nainen, parisuhdetta saman miehen kanssa takana 18 vuotta. Koskaan en ole pettänyt, vaikka välillä olisi tehnyt mieli seksiä naisen kanssa. Ei se mun bi-seksuaalisuus oikein näy missään muussa kuin siinä että tykkään vaivihkaa vilkuilla nättejä naisia :D Roolit on meidän perheessä mielestäni tasa-arvoiset, ja esim. kotityöt on jaettu periaatteella "mä inhoan imuroimista ja sä et, joten tee sä se, niin mä tiskaan kun sä taas inhoat sitä".

Oletteko joskus miehesi kanssa vilkaissut naisia hihittely mielessä? :) Onko teillä sama naismaku?

Vierailija
12/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi. En petä. Fantasioin kyllä naisista mutta se mulle suotakoon. Rakastan miestäni ja meillä on upea seksielämä.

Ehkä bit ovatavoinempia kokeilemaan uusia juttuja seksissä.

Vierailija
13/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että hällä on bi-identiteetti? Siinäkin saattaa olla miehet toissijaisia. Tällä on väliä, että onko sukupuolella väliä, kumpi on preferenssi ja mikä vaihe elämänkaaressa. Sinä et tavoita koskaan häntä kokonaisena. Kestätkö sen? Voiko hän jatkaa elämäänsä omassa yhteisössään, jos alkaa sun kanssa jotain heteronormatiivista parisuhdetta rakentamaan? Vaatii heteromieheltä paljon. Jotkut eivät ole enää sen jälkeen tarkalleen ottaen heterormiehiä. Jos sulla on henkistä kanttia ja avoimuutta tutustua myös omaan sukupuoleesi, niin homma voi toimia. Huom. en sanonut seksuaalisuuteen, sekin on kova pala. Että ei osaa niin kuin toinen nainen.

Vierailija
14/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erikoista yms, luonnollisesti nainen on yksilö jolla on myös tietynlaiset "vaatimukset" suhteelta. Kukaan muu kun hän ei niitä sinulle osaa kertoa. Esim. kodinhuollon suhteen yms. Ihan niinkuin hetero naisilla. Ja saattaa vilkuilla naisia, niinkuin sinäkin varmasti vilkuilet muita naisia, mutta pettää vain jos on pettäjä. Niinkuin hetero. Ja minua bi naisena vituttaa yli kaiken se että niin hetero miehet kuin lesbot, aina jos jtn säätöä tulee, pelkää että lähden jonkun toisen matkaan. Emme ole automaattisesti polyamorisia. Jotkut voivat olla, ihan myös heterot kuin homotkin, ei se seksuaalisuuteen katso.

Vierailija
15/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään katsella kauniita naisia. Siihen se rajoittuu. Joskus pikku päiväunia naisista.

Vierailija
16/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että hällä on bi-identiteetti? Siinäkin saattaa olla miehet toissijaisia. Tällä on väliä, että onko sukupuolella väliä, kumpi on preferenssi ja mikä vaihe elämänkaaressa. Sinä et tavoita koskaan häntä kokonaisena. Kestätkö sen? Voiko hän jatkaa elämäänsä omassa yhteisössään, jos alkaa sun kanssa jotain heteronormatiivista parisuhdetta rakentamaan? Vaatii heteromieheltä paljon. Jotkut eivät ole enää sen jälkeen tarkalleen ottaen heterormiehiä. Jos sulla on henkistä kanttia ja avoimuutta tutustua myös omaan sukupuoleesi, niin homma voi toimia. Huom. en sanonut seksuaalisuuteen, sekin on kova pala. Että ei osaa niin kuin toinen nainen.

On varma. On itse kertonut tykkäävänsä miehistä ja naisista. Edellinen suhde oli useiden vuosien suhde naisen kanssa, eli ei mikään bi-curious. 

Itse olin vaan sosiaalisesti epävarma vielä muutama vuosi sitten, joten kokemusta ihissuhteista ei ole niin paljon.

AP

Vierailija
17/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään erikoista yms, luonnollisesti nainen on yksilö jolla on myös tietynlaiset "vaatimukset" suhteelta. Kukaan muu kun hän ei niitä sinulle osaa kertoa. Esim. kodinhuollon suhteen yms. Ihan niinkuin hetero naisilla. Ja saattaa vilkuilla naisia, niinkuin sinäkin varmasti vilkuilet muita naisia, mutta pettää vain jos on pettäjä. Niinkuin hetero. Ja minua bi naisena vituttaa yli kaiken se että niin hetero miehet kuin lesbot, aina jos jtn säätöä tulee, pelkää että lähden jonkun toisen matkaan. Emme ole automaattisesti polyamorisia. Jotkut voivat olla, ihan myös heterot kuin homotkin, ei se seksuaalisuuteen katso.

Onko seksissä todella merkittäviä eroja näin yleisesti ottaen?

Vierailija
18/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vähän sama juttu. Mulla olis Saara Aallolle eheytyssuunnitelma toteutusta vaille valmis.

Vierailija
19/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se parisuhteen onnistuminen riipu eniten persoonasta. Itse olen bi, enkä oikein ymmärrä, miksi olisin huonompi kumppani kuin heteronainen. Olen avarakatseinen ja pidän seksistä, ja seurustelukokemusta minulla on sekä miehen että naisen kanssa. Mitä erityisiä vaikeuksia sinulle voisi tulla bi-naisen kanssa? Pelkäätkö, että naisesi alkaa haikailla toisten naisten perään? Yhtä hyvinhän heteronainen voi alkaa ajatella, että haluaakin kokemuksia muista miehistä. Jos suhde alkaa rakoilla, kuka tahansa seksuaalisesta suuntaumisesta riippumatta voi alkaa haikailla uuden kumppanin perään.

Vierailija
20/40 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomioon pitäisi ottaa se, että nainen on yksilö ihan siinä missä kuka tahansa heterokin. Se olisi hyvä pitää mielessä, että hän ei ole ollut lesbo ollessaan suhteessa naisen kanssa eikä tule olemaan hetero ollessaan suhteessa miehen kanssa, vaan hän on bi (jos näin kerta on sanonut ja niin kokee). Mutta biseksuaalisuus ei ole sama kuin polyamoria, vaan voi olla ja suurin osa onkin täysin monogamisia. Eikä suhde miehen tai naisen kanssa tarkoita sitä, että aina jotain puuttuu, vaan mies tai nainen on aivan yhtä hyvä.

Eli oikeasti tärkeintä on kuunnella ja tutustua tähän naiseen yksilönä eikä minkään stereotypian kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi