Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomi-miehet" LOL

Vierailija
2/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rumempia kuin Lauri Tilkanen, Paulus Arajuuri ja minä.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään noi hiusrajat ei kuulu valtaosalle suomalaisista miehistä. Ehkä se on yksi ongelma. Tuon viimeisen vartalo ei ole edes erityisen suuren vaivan arvoinen. Ruipelo kroppa ja treenaa vatsoja ja hauiksia. Salilla näkee miehillä täälläkin parempia ja esteettisempiä vartaloita.

Vierailija
4/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen geeneilleen vielä mitään voi. Suomalaiset ovat olmeja jne, mutta se ei haittaisi mitään, jos vastaavasti olisivat kohteliaita, älykkäitä ja helliä.

Vierailija
5/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies yltää kevyesti.

Vierailija
7/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rumempia kuin Lauri Tilkanen, Paulus Arajuuri ja minä.

M35

Tilkanen ei säväytä, Arajuuri on hailakka olmi ja sinä todennäköisesti luulet itsestäsi liikoja.

Vierailija
8/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas palstan tasoa. Eikö aloittajalla ole isää, veljiä, poikia, muita rakkaita suomalaisia poikia ja miehiä? Minulla on. Olen ollut ulkomaalaisten miesten kanssa, pisin suhde kesti pitkälti toista vuotta, mutta kyllä suomalaisen miehen kanssa on helpointa ja parasta olla. Oma rakkaani ei ole miesmalli mutta en sellaista olisi halunnutkaan.

Vituttaa hävetä oman sukupuoleni idioottimaisuuden takia.

N

Vierailija
9/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies. kirjoitti:

Mikseivät suomi-naiset yllä tähän?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/23/5b/0e/235b0e3061f7dc0dd5ca…

http://keeno.tv/upload/iblock/e54/e54eb1629388ecc2da1a72759a928c6b.jpg

Nuo ei ole minkään erikoisen kauniita kumpikaan.

Vierailija
10/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta harmittaa, että suomalaiset ovat olleet useammin pettymyksiä kuin ulkomaalaiset miehet.

Suomalaiset ovat usein hyvin vaatimattoman oloisia, eivät avoimia, eivät kovin hauskaa seuraa, ei nauravaisia. En ole tavannut kuin pari oikeasti miellyttävää suomalaista ja olen deittaillut PALJON.

Sen sijaan moni ulkomaalainen on avoin, nauravainen, huomaavainen, hyvä keskustelukumppani, miellyttävä ulkoisestikin...

Vierailija
11/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas palstan tasoa. Eikö aloittajalla ole isää, veljiä, poikia, muita rakkaita suomalaisia poikia ja miehiä? Minulla on. Olen ollut ulkomaalaisten miesten kanssa, pisin suhde kesti pitkälti toista vuotta, mutta kyllä suomalaisen miehen kanssa on helpointa ja parasta olla. Oma rakkaani ei ole miesmalli mutta en sellaista olisi halunnutkaan.

N

On isä ja veljiä.

En katsele heitä sillä silmällä. Vaikka katsoisin, ovat huonompaa tasoa ulkoisesti kuin kuvanäytteiden ulkomaalaiset ei suomi-miehet.

Sinulla on hyvin pieni otanta ulkomaalaisista miehistä.

Et varmaan halua miesmallia kun et sellaista voi saada. NOT! Kelpuuttaisit heti, jos voisit sellaisen saada.

Vierailija
12/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

No no. Äläs nyt Suomi mies suutu. Itse olen ainakin ylpeä Suomalainen mies, kalju, hieman vatsakas ja aika rupsahtanutkin. Viinaa menee pari-kolme kertaa kuukaudessa kunnon känneihin asti ja marlboroa palaa pari askia viikossa. Liikuntaa en harrasta ja aika sohvaperuna olen. Ansiotasoni on kyllä ihan kiitettävä 120000 vuodessa, omk pk-seudulla ja vikkelä kieli. Kaunis hoikka vaimo ja kaksi lasta. Tällä tyylillä elän varmasti ainakin 10 vuotta vielä. M51.

Vierailija
13/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yksikään suomimuija ole päässyt vs:n malliksi? Ruotsalainen löytyy ja muistaakseni ainakin yksi tanskalainen joten turha ulista mistään latinoista. Mikä on kun ei itsekuri ja geenit riitä?

Vierailija
14/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jälkeenjääneen näköisiä hevosnaamoja postailet. Miten tuollaiset on muka komeita?

Vierailija
15/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei yksikään suomimuija ole päässyt vs:n malliksi? Ruotsalainen löytyy ja muistaakseni ainakin yksi tanskalainen joten turha ulista mistään latinoista. Mikä on kun ei itsekuri ja geenit riitä?

Kyllähän Suvi Koponen on rokannut paremmin kuin yksikään ruotsalainen malli. Ei se kyllä silti kauniimpi ole.

-mies

Vierailija
16/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Suvi Koponen on rokannut paremmin kuin yksikään ruotsalainen malli. Ei se kyllä silti kauniimpi ole.

-mies

Ei tässä ole kyse mistään vihaisista ja nälkäisistä henkareista vaan kauniista naisista. Missä on Suomen enkeli(t)? Miksei suomimuijan itsekuri riitä tähtäämään tuohon joukkoon ja miksi suomimuija on ruma ettei kelpaa.

Vierailija
17/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies. kirjoitti:

Mikseivät suomi-naiset yllä tähän?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/23/5b/0e/235b0e3061f7dc0dd5ca…

http://keeno.tv/upload/iblock/e54/e54eb1629388ecc2da1a72759a928c6b.jpg

Nuo ei ole minkään erikoisen kauniita kumpikaan.

http://tinyurl.com/h4tkb7f

Vierailija
18/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiolmit on ihan ok jos luonne on kohdallaan ja kikkelissä riittää mittaa.

Vierailija
19/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsännäköisiä miehiä.

Vierailija
20/42 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta Suomi-miehissä on ehkä kuitenkin se sukupuolielimen pieni koko. Ulkomaisilla miehillä näkee useimmiten komean pullotuksen mutta Suomessa on vain kovin alamittaista mulkeroa tarjolla eikä niistä oikein ole lahkeen täytteeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan