Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin äidiksi ?

08.12.2016 |

Onko muita, jotka haaveilevat lapsesta ilman puolisoa? Olen eroamassa enkä halua siirtää lapsen hankkimista iän vuoksi enää eteenpäin mahdollisen uuden puolison löytymistä ajatellen. Ajatuksia ja kokemuksia olisi kiva vaihtaa, jos olet ollut tai olet vähänkään vastaavassa, ei niin helpossa elämäntilanteessa.

Kommentit (7)

1/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun lapsihan siinä kärsii sitten :)

2/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin hankkimaan lapsen yksin. Hoidot alkoivat syyskuussa, nyt odottelen neljännen inseminaation tulosta. Tämä on 3 vuoden harkinnan tulosta, en ole löytänyt miestä elämääni niin tämä on minun tieni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mä autoin erästä ystävääni hankkimaan lapsen yksin. Sopi hänelle ja minulle. Tapaan lasta kyllä satunnaisesti silloin tällöin, mutta ei olla yhdessä eikä lapsi vielä tiedä että olen isä vaikka menee ensi syksynä jo kouluun. Sovittu on että saa kyllä aikanaan tietää. Netissä on myös sellainen itsellisten naisten vertaistukiryhmä, johon myös ystäväni kuuluu. Kannattaa googlata. Olikohan "kenguruu" tai jotain. Onnea sinulle. :)

4/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättäny myös auttaa apua tarvitsevaa naista tai naisparia. Pyyteettömästi. Olen 30 vuotta ja normaalivartaloinen 185cm pitkä. Omia lapsiakin on. 

Olen kotoisin Lapista ja liikun paljon myös pääkaupunkiseudulla. 

luovutan2017@luukku.com

5/7 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi asiaa pohtiva. Lapsia on jo ennestään. Sinkkuna kohta vuoden. Ihana mieskin löytyy jonka lapsen haluaisin. Yhdessä emme tule olemaan. Eikä mieskään lapsen elämässä tulisi mukana olemaan. Minulla vain on vahva intuitio että näin kuuluisi tässä elämässä tapahtua.

6/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin auttaa lapsen saannissa.itellä kaksoset. Jyväskylän tai oulun seudulla. T. M53 txt.041-8040972

Vierailija
7/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi äidiksi haluava!

marjatta88 (at) suomi24.fi