Kaupan myyjä tervehti tuttavallisesti "moro"! IIK! Onko hän ihastunut? Vai rakastunut?
Hän on jo pidemmän aikaa katsellut minua ja nyökännyt hymyillen kun kuljen hänen ohi. Tänään hän sitten huikkasi heti ovelle "Moro!" Mä huikkasin takaisin pienen hämmennyksen jälkeen. Oli vielä kyykyssä leipähyllyssä, ei kai normaali myyjä sieltä huutele moroa kenelle tahansa! Onko tässä rakkautta?
Kommentit (28)
Todennäköisesti rakastunut ja toivoisi saavansa sinut vähintään aviopuolisokseen
Voi olla ihastunut,jopa rakastunut, mutta ei kuitenkaan sinuun!
Höh kirjoitti:
Voi olla ihastunut,jopa rakastunut, mutta ei kuitenkaan sinuun!
miksi sitten käyttäytyy kuin hätäinen paviaani kun astun kauppaan
Huomasitko kuinka hän lipoi huuliaan ja riisui sinut katseellaan.
Ajatuksissaan hän nuoli kuumaa vartaloasi.
Se on hänen työtään. Jos ei tervehtisi, tilittäisit täällä huonosta palvelusta ja gallupin vaihtoehtoina olisivat "Hän ei pidä minusta" ja "Hän vihaa minua".
Kyllä toi selkeesti ylittää normaalin asiakaspalvelun rajat, sanoisin, että rakkautta on ilmassa! ;)
Mulla kans yks kaveri löys miehensä S-Marketin lihatiskiltä. Miehen avausrepliikki oli: "Maistuisko makkara?"
Eka lapsikin niillä jo tulossa. Tsemppiä ap!
Maistuisiko makkara :DDDD
Minkä ikäinen ap olet, entä myyjä?
Pomo käskenyt hieman vauhdittamaan myyntiä, tai ei tule nollasopparille enää tunteja.
Ihastunut. Jos olisi rakastunut niin huikkaisi "Mortonki!" tai "Morjenttes!".
Unohdit kolmannen vaihtoehdon:
Hän on Tampereelta nääs.
Moro on melkeinpä kylmäkiskoinen tervehdys jota minä käytän kun haluan olla vähintään virallinen. Moi on jo paljon tuttavallisempi. Moron edelle tuttavallisuudessa menee myös hei ja huomenta. Että älä vielä nuolaise.
Vierailija kirjoitti:
Moro on melkeinpä kylmäkiskoinen tervehdys jota minä käytän kun haluan olla vähintään virallinen. Moi on jo paljon tuttavallisempi. Moron edelle tuttavallisuudessa menee myös hei ja huomenta. Että älä vielä nuolaise.
Entäs morjens?
Tuohan on ihan tavallista. Mitä ihmeellistä on jos huudahtaa "moro!? Kai tuo on parempikuin karjaista "fegelein!"
Morjens on mun asteikolla inaksen (mutta vain inaksen eli pillukarvan kymmenysosan lievempi ilmaus kuin moro). Joten ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan tavallista. Mitä ihmeellistä on jos huudahtaa "moro!? Kai tuo on parempikuin karjaista "fegelein!"
Mietin vain sitä, miksi hän huikkasi sen selin leipähyllyyn päin kyykyssä ollessaan.
Jo paistettuja torttuaa ei pidä voidella!
Hän on vaan kohtelias.