Sukkahousut lääkärintarkastuksessa
Jos olet menossa lääkärintarkastukseen jossa tiedät, että siellä mahdollisesti pitää riisuutua, niin laitatko sukkahousut vai pikkusukat. Kesken työpäivää kun pitää mennä lääkäriin, niin sukkahousut lienevät minun työssäni melko vakiot. Miettiikö kukaan edes tällaista asiaa? Paitsi minä. :)
Kommentit (6)
Suosittelen jättämään sukkikset pois. Kyllähän niiden päälle laitossa ja pois ottamisessa menee turhaa aikaa, jonka voisi käyttää paremminkin
Lääkäreillä on nykyisin niin kiire, että he suorastaan suosittelevat, etteivät naiset laittaisi sukkahousuja lääkärintarkastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jättämään sukkikset pois. Kyllähän niiden päälle laitossa ja pois ottamisessa menee turhaa aikaa, jonka voisi käyttää paremminkin
Esimerkiksi miten - siis noin 2 x 10 sekuntia / käynti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi miten - siis noin 2 x 10 sekuntia / käynti?
Jos vaikka hionokuntoisempi ihminen laittaa ja ottaa pois sukkikset, ei niitä 10 sekunnissa päälle laiteta. En edes minä, terve nuorehko nainen, siihen pysty. Aika fakiiri saa olla jos 10 s nostaa sukkikset ylös, rullaa ne auki, istuu tuolille ja rupeaa jalka kerta äheltämään ne ylös ja asettelemaan paikalleen. Mennee useampi minuutti. Vaikka 2 min/ihminen. Teoreettista pohdintaa, 2 min/potilas sukkiksien laittoon eli 6 min/tunti eli 42 min/7 h.
Lääkärille tuleville pitäisi olla ohjeissa, että älä laita sukkiksia. Muuten tarkastukseen menee liikaa turhaa aikaa.
Sukkikset vaan. Ei niiden riisumisessa mene aikaa kuin 10 sekuntia.