Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tyttö 13v oli mennyt polttamaan lapsena keräämäni vanhojen autojen kuvat

Vierailija
08.12.2016 |

Tällaiset

http://penanautot.yhdistysavain.fi/@Bin/171244/purkka%201.jpeg

Mitkä olivat minulle rakas muisto lapsuudesta. Tyttö kapinoi kun olen muuttamassa heille. Oli sitten laatikosta kaivanut jotain, minkä tietää olevan minulle tärkeää. Valokuvat uhkasi polttaa mutta mies tuli väliin ja otti älypuhelimen takavarikkoon ja sanoi että saa sen takaisin kun alkaa käyttäytyä niinkuin normaali ihminen. Pidän kansioita kuitenkin lukollisessa kaapissa kaiken varalta.

Pitäisikö minun perääntyä ihan suosiolla?

Olen yrittänyt parhaani tytön kanssa, mutta ei hyväksy minua millään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä en jaksais, ei tytön, vaan ihan itseni takia.

Mut mikä tytöllä hiertää? Onko oikeasti hankala tilanne vai teinix?

Vierailija
2/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis polttiko vai ei? Jäi nyt vähän epäselväksi tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis polttiko vai ei? Jäi nyt vähän epäselväksi tämä.

Poltti autojen keräilykuvat, uhkasi polttaa valokuvat.

Ap

Vierailija
4/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen/tyttö keräilee auton kuvia, ne pitääkin tuhota. Ihan oikein.

Vierailija
5/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen onni ja autuus.

Vierailija
6/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä polttaisin sen ämmän

Vierailija
7/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ovat miesten juttu, miten sait luvan lapsuudessasi kerätä niitä? (oletan että olet nainen)

Vierailija
8/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä touhua. Kyllä 13 vuotiaan pitäisi tajuta, ettei noin saa tehdä. Luultavasti tuon kanssa tulee jatkossa aivan älyttömästi ongelmia eli pysyisin kaukana.

Vierailija
9/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mitä touhua. Kyllä 13 vuotiaan pitäisi tajuta, ettei noin saa tehdä. Luultavasti tuon kanssa tulee jatkossa aivan älyttömästi ongelmia eli pysyisin kaukana.

Tietenkin tajuaa mitä tekee. Se on varoitus olla tulematta teinin kotiin eli omalle reviirille. Jos nokkansa tuollaiseen haluaa työntää niin onnea uusperhe-elämään.

Vierailija
10/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan hävittäisin jonkun tytön mieleisen muiston, lelun tai muuta. Esim. oho pudotin sun bambiperheen vahingossa. Tai tuhoaisin läppäriltä tai puhelimesta valokuvat. Helppoa murskata toisen muistot. Ja tuskin muuttaisin tuonne. En ole mikään kasvattaja vaan olen sitä mieltä, että pitää pystyä itse kestämään sen mitä toisille tekee, teoilla on aina seuraukset.

Vierailija
11/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että hammurabin laki käytäntöön... Aika brutaalia

Vierailija
12/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot ovat miesten juttu, miten sait luvan lapsuudessasi kerätä niitä? (oletan että olet nainen)

Mistä tuo tuli mieleen? (oletan että olet Suomeen asettunut Saudi-arabialainen)

Vierailija
13/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sinne muuttamassa? Aika kinkkinen tilanne sulla. Luultavasti sinuna perääntyisin ja yrittäisin myöhemmin uudelleen. Kuinka pitkä suhde teillä on?

Vierailija
14/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskat aina kuvittelee, että niillä on ylivoimainen ote perheeseen tunkeilijasta, isin tai äidin uudesta suhteesta. Vallankäyttöä vaikka kuinka kipuilua vanhempien erosta. Minä olen aina puhunut suoraan, ollut reilu mutta jos ei puhe auta niin otetaan sitten teot avuksi.

Vähän aikaa katselin temppuja kun ruokaani sotkettiin mausteita, vaatteitani saksittiin ja meikkipussi sotkettiin. Ostatin miehellä uudet vaatteet ja meikit, mies laittoi tyttöjen viikkorahat ja ostokset 3 kk boikottiin. Ilmoitin, että jos minun laittama ruoka on ilkeyttään sotkettu niin mepäs aikuiset lähdetään nyt ravintolaan ja huonosti käyttäytyvät lapset jäävät tällä kertaa kotiin vedelle ja leivälle. Joka tempusta seurasi sanktio, muuten pysyin rauhallisena.

Puolen vuoden kuluttua tilanne alkoi vähän rauhoittua mutta minä olin jo kyllästynyt sekä mieheen että pahan äitipuolen rooliin ja pistin suhteen poikki.

Vierailija
15/15 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskat aina kuvittelee, että MÄ OON LÄÄKÄRI niillä on ylivoimainen ote perheeseen tunkeilijasta, isin tai äidin uudesta suhteesta. Vallankäyttöä vaikka kuinka kipuilua............................... vanhempien erosta. Minä olen aina puhunut suoraan, ollut reilu mutta jos ei puhe auta niin otetaan sitten teot avuksi.

Vähän aik......................aa katselin temppuja kun ruokaani sotkettiin mausteita, vaatteitani saksittiin ja meikkipussi sotkettiin. Ostatin miehellä uudet vaatteet ja meikit, mies laittoi tyttöjen viikkorahat ja ostokset 3 kk boikottiin. Ilmoitin, että MÄ OON LÄÄKÄRI jos minun laittama ruoka on ilkeyttään sotkettu niin mepäs aikuiset lähdetään nyt ravintolaan ja huonosti käyttäytyvät lapset jäävät tällä kertaa kotiin vedelle ja leivälle. Joka tempusta seurasi sanktio, muuten pysyin rauhallisena.

Puolen vuoden ...........................kuluttua tilanne alkoi vähän rauhoittua mutta minä olin jo kyllästynyt sekä mieheen että pahan äitipuolen rooliin ja pistin suhteen poikki.

VASTAA

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi 

ylös2

alas1

Alueen etusivulle

Kommentti *

◢ 

Näytä html-muodossa

Nimimerkki (ei pakollinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan *