Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi avokämmenellä poskelle!

Vierailija
07.12.2016 |

Suuttu kun kysyin tyhjistä kaljapulloista sohvan takana.. Ei asuta siis yhessä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttu kun kysyin tyhjistä kaljapulloista sohvan takana.. Ei asuta siis yhessä

Herran ihme, juokse ja lujaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan saa lyödä sua! Ja vieläpä tuollaisen kysymyksen takia? Pysy siitä kaukana.

Vierailija
4/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES? Ei tuo mikää mies oo..

Vierailija
5/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, joo, lähde äläkä enää vaivaa itseäsi tuolla.

Vierailija
6/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Alkoholia liikakäyttävä väkivaltainen seurustelukumppani. Mitähän pitäisi yehdä? Erota vai mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Hmm. Tämä on kyllä vaikea.

Vierailija
7/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Alkoholia liikakäyttävä väkivaltainen seurustelukumppani. Mitähän pitäisi yehdä? Erota vai mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Hmm. Tämä on kyllä vaikea.

Mistä päättelet liikakäytön? Entä jos miehellä ollu vaikka eilen bileet ja yrittäny siivota jäljet piiloon ennen tyttöystäväehdokkaan vierailua. Sit alkanu hävettää ku tyttö nuo näki.

En tuomitsis!

Vierailija
8/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jännämies.

Vierailija
9/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet liikakäytön? Entä jos miehellä ollu vaikka eilen bileet ja yrittäny siivota jäljet piiloon ennen tyttöystäväehdokkaan vierailua. Sit alkanu hävettää ku tyttö nuo näki.

En tuomitsis!

Häpeä hyvä syy väkivallalle?

Vierailija
10/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mun mies, olisi entinen ensimmäisestä lyönnistä!

Vierailija
11/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä ansaitset parempaa.. Se on kerrasta poikki

Vierailija
12/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
13/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan sanomattakin selvää, ettei tuommoisen miehen kanssa kannata olla yhdessä?! Kehoita äijää hakeutumaan hoitoon.

Vierailija
14/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pullo!

Vierailija
15/15 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon lyönyt vastaavassa tilanteessa kumppania. Oon tosin nainen, mut ei se sitä yhtään hyväksyttävämmäksi tee.

Mulla on nuorempana ollu ongelmia alkon kanssa. Yhtenä viikonloppuna oli opiskelijabileet ja viinaa sekä kaljaa kulu runsaasti, vaikka tiedän että voin helposti jäädä siihen koukkuuun. Poikaystävälle olin luvannu olla selvinpäin.

Hirveä morkkis seuraavana päivänä krapulan lisäksi. Tilannetta ei helpottanu se, kun mies tuli kämpille ja alko paasaamaan tyhjistä viinapulloista ja kaljatölkeistä. Päätä särki ja oksetti, ja se lyönti tuli vahingossa. Mies löi vähintää yhtä kovaa takas.

Olinhan mä sen ansainnu. Haluan korostaa sitä, että mies on tehny todella väärin, mutta me ei tiietä taustoja. Emme voi alkaa miestä syyttelee, kun ei tiietä miten tilanne on kehkeytyny. Asiallinen kysymys on eri kuin kunnon provosointi.