Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen hiukset suostuisit "värjäämään" colormaskilla?

Vierailija
07.12.2016 |

Mun tyttö on kohta 4v ja on kattellu vanhoja kuvia musta kun mulla oli punainen tukka ja alkanut puhua että hän haluis kans punaisen tukan. Hänellä on vaalea tukka niin colormask näkyisi kyllä hyvin. En missään nimessä vielä värjää, kun jotenkin musta hiusten värjääminen ja jatkuva kynsien lakkaaminen jne ei ole vielä noin pienten tyttöjen juttuja. Vaikka en toisaalta koe että olis vaarallistakaan värjätä latvat colormaskilla.
Mutta siis tätä punnitessani ajattelin teiltä kysyä että minkä ikäisen lapsen tukan suostuisit värjäämään? Ja jätetään tästä nyt sitten pois ne yhdessä pesussa lähtevät spray-värit.
Niin ja kuinka kauan color mask pysyy ennen kuin kuluu kokonaan pois? Mä olen käyttänyt vaan väriä kirkastamaan jo valmiiksi punaisessa tukassa niin en tiedä miten kauan se maski on näkynyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin punaisen color maskin vaaleanruskeaan/"ginger"-tukkaani - tuli kirkuvan punainen, mutta väri haalistui hieman jo ensimmäisessä pesussa. Toisen pesun jälkeen väri oli jo epämääräinen kuluneen oranssinpunainen ja laitoin maskin uudelleen hiuksiini. Purkissa lupaillaan värin kestävän 6 pesua, en sitten tiedä totuudesta. Itse tuskin antaisin alle 10-vuotiaan värjäillä hiuksiaan tai muutakaan esim. meikata. Mutta mulla ei lapsia olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne värithän on tarkoitettu värjättyihin hiuksiin -eli siis vaalennettuihin- eli eivät pysy kovin hyvin luonnonvärisessä hiuksessa vaikka olisikin vaalea. En noin pienelle laittaisi edes suoravärejä.

Vierailija
4/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasi suunnittelet 4vuotiaan hiusten värjäys? Nyt jumaliste herätys. Edesvastuutonta vanhemmuutta. Entäs hiustenpidennykset, rakennekynnet,tekoripset ja meikit eskarissako meinasitte ohjata lapsen niiden pariin. Tämä oli tyhmintä pitkään aikaan. Mahtaa olla provo.

Vierailija
5/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v oli mun ensimmäinen reaktio. En kyllä tiedä. Ei ole tarvinnut tarkemmin miettiä.

Vierailija
6/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku tuossa jo mainitsikin niin ei nuo maskit kovin hyvin tartu värjäämättömään hiukseen.

En missään nimessä lähtisi noin pienen (enkä edes vähän isomman) hiuksiä värjäilemään. Ne on sen verran vahvoja kemikaaleja. Monet kampaajat ei värjää alle 16-vuotiaiden hiuksia.

Oletko kuullut hiusliiduista? Se voisi olla sopiva vaihtoehto jos nyt pakko on ylipäänsä jotain väriä saada

http://www.kauneusjaterveys.fi/kauneus-tyyli/hiukset-kynnet/karkkivaria…

Vierailija
7/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 12-13 vuotiaan. Mulla on näet pokkaa olla aikuinen ja sanoa, että ei onnistu vielä vuosikausiin.

Vierailija
8/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muutaman raidan tehdä, niin lapsen kokeilunhalu sammuisi. Luulen, että huomaa ettei se väri niin kiva ollutkaan eikä se oikeastaan tartu.

Koko päätä en laittaisi edes color maskeilla, mutta muutaman raidan vaikka toiselle puolelle päätä niin saisi aikansa ihastella :) Ei ne color maskit kuitenkaan mitään super kamalia myrkkyjä ole jos niillä ei koko ajan läträä.

Vierailija
9/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt värjätä noilla omaa luonnon tilassa olevaa tukkaani, mutta en mä kyllä mitään eroa koskaan saanut aikaiseksi. Ehkä hiukan kiiltoa tuli lisää.

Vierailija
10/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissasi suunnittelet 4vuotiaan hiusten värjäys? Nyt jumaliste herätys. Edesvastuutonta vanhemmuutta. Entäs hiustenpidennykset, rakennekynnet,tekoripset ja meikit eskarissako meinasitte ohjata lapsen niiden pariin. Tämä oli tyhmintä pitkään aikaan. Mahtaa olla provo.

Luitko alotusta kahta ekaa lausetta pidemmälle? :D Suora lainaus: "En missään nimessä vielä värjää, kun jotenkin musta hiusten värjääminen ja jatkuva kynsien lakkaaminen jne ei ole vielä noin pienten tyttöjen juttuja." 

Mulla ei siis ole mitään aikomusta värjätä vielä tukkaa. Kyseessä oli nyt ihan yleinen pohdinta, joka alkoi siitä kun pieni tyttäreni pyysi punaisia hiuksia. Nyt jumaliste herätys, lue aloitukset ennen kun kommentoit ;) En tiedä vielä missä iässä, mutta ei missään nimessä ennen koulua. Todennäköisesti ei ennen 10 vuotta. Itse taisin olla ehkä 9 tai 10 kun mun äiti ekan kerran värjäsi mun tukan jollain 8 pesua kestävällä värillä.

-ap

Vierailija
11/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella vasta. Oma tyttäreni toivoi kevyttä rusehtavaa sävyä syventämään omaa ruskeaa väriään ja oli tuolloin 14. Laitettiin kevytsävytettä ja meillä se kyllä tarttui hiuksiin niin että pesuja oli kyllä monen monta! Tosin hiuslaatu tyttärelläni on epäsuomalainen karhea ja korkkiruuvimaista kiharaa..että oisko voinut imaista sitten kuivuuksissaan värin?

Vierailija
12/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella vasta. Oma tyttäreni toivoi kevyttä rusehtavaa sävyä syventämään omaa ruskeaa väriään ja oli tuolloin 14. Laitettiin kevytsävytettä ja meillä se kyllä tarttui hiuksiin niin että pesuja oli kyllä monen monta! Tosin hiuslaatu tyttärelläni on epäsuomalainen karhea ja korkkiruuvimaista kiharaa..että oisko voinut imaista sitten kuivuuksissaan värin?

Mulla on juuri tuollainen hiuslaatu eikä colormask koskaan ole tartunut. Muta kevytsävytehän onkin kai eri asia..?

Vierailija
13/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v oon pinkillä colour maskilla laittanut hyvä tuli.ei pitkään kestä yksi laitto kun joka päivä käy pesulla .

Vierailija
14/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colormask on suoraväriä= ei tartu käsittelemättömään hiukseen, kevytsävyte on hapetteellista väriä, joskin kevyttä sellaista ja kestää vain hetken aikaa.

Vierailija
15/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri tuollainen hiuslaatu eikä colormask koskaan ole tartunut. Muta kevytsävytehän onkin kai eri asia..?

Aaa voi olla että puhun sitten ihan eri aineesta tosiaan. Kuvittelin että color mask on yhtä kuin kevytsävyte. My bad :)

Vierailija
16/16 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi ihan hyvi noin nuorikin jo kokeilla colormaskia. Sekoita hoitoaineeseen sopiva määrä väriä, ja anna vaikuttaa tovi. :) Moni nuori värjäilee sillä vaaleita hiuksiaan. Ja kuluuhan se muutamassa pesussa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä