Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa vaimolle uutta juttua?

Vierailija
07.12.2016 |

On jokseenkin kaavoihin kangistunutta ja harvinaistunutta toimintaa makuukammarin puolella, kuitenkin tekisi mieli kokeilla uutta, olen jo jonkun aikaa unelmoinut että vaimoni löytäisi ja stimuloisi g pistettäni samalla kun antaa suuseksiä. Onko muilla kokemuksia ja miten tuollaista voi ehdottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot vaan suoraan, mitä haluat? Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
2/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuuppaat vaimos sormen sun perseeseen, tai sitten itse tunget sormen vaimos perseeseen itse. Eiköhän se siitä huomaa, että homma kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kumihanskoja ja ehdotat. Mä en alkais kenenkään paskaluukkua ilman rassaamaan.

Vierailija
4/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan,mä ostin omalle miehelle lahjaksi lelun joka stimuloi g pistettä,laukesi alle kymmenellä työnnöllä ja sai elämänsä orkut

Vierailija
5/10 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat kumihanskoja ja ehdotat. Mä en alkais kenenkään paskaluukkua ilman rassaamaan.

Aika bakteerikammoista, oon ite nuollu paljasta persettä monta kertaa ja työntäny kielen persereiän sisälle enkä vielä oo sairastunu edes vatsatautiin.

Vierailija
6/10 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ja sitä voi ehdottaa esim. sanomalla "voisitko suuseksin aikana hieroa g-pistettäni". Voit harjoitella vaikka yksin peilin edessä noita sanoja, niin onnistuu sitten tositilanteessa varmemmin.

Vierailija
7/10 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kaikki rohkeat ehdotukset naisille kannattaa tehdä ovulaatio aikana. Alkakaapas veljet laittamaan menkkojen alkupäivät kalenteriin, jos ette sitä jo tee. Meillä minä olen kierron kulusta paremmin perillä kuin vaimoni :)

Vierailija
8/10 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ toi on kyllä totta. Itse olen ainakin riettaimmillani ovulaation aikaan :)

Mutta asiaa, itse ainakin tykkäisin jos vaan suoraan sanottaisiin. Koska rakastan miestäni niin haluaisin kyllä toteuttaa hänen toiveensa, vaikkei ne nyt 100% mun "juttuja" olisikaan. Rohkeasti siis vaan!

Vierailija
9/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika bakteerikammoista, oon ite nuollu paljasta persettä monta kertaa ja työntäny kielen persereiän sisälle enkä vielä oo sairastunu edes vatsatautiin.

Mua ainakin kutitti kieli perberissä. Yllättävä teko se on pakko myöntää.

Vierailija
10/10 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa avata keskustelu ehdottamalla lelun hankintaa? Jos luontevaa niin voitte katsella yhdessä netistä ja siinä samalla huomaa toisen kiinnostuksen ja voi tuoda julki omaansa. Ja siitä etenee jo aika helpolla kysymään tuota g-stimulointia. Jos vaimo ei ole innostunut peppuhommista yleensä niin voi tökätä siihen. Vaimon aktiivisen roolin sijaan passiivisesti stimulointia anaalitapilla vaikka alkuun. Hätätilassa sen voi laittaa paikoilleenkin itse.

Keskustelun aloitus on se hankalin. Kun alkuun pääsee niin aihepiireissä on helppo edetä. Itse tiedät, missä tilanteessa kannattaa alkaa jutustelu. Oman kokemuksen mukaan ennen seksiä kun siihen on tilaisuus, puhuminen kiihottaa ja silä tuulella toimii helpommin. Myöhäistä se on silloin, kun tekee mieli jo itse hommiin..

Lelut innostaa kummasti kun kiinnostavia löytyy ja tuo tosiaan sitä vaihtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi