Naiset etsivät parrakkaita miehiä pitkiin parisuhteisiin
Luekaas tämä, pitääkö paikkansa? Näinkö naiset tekee:
http://kohokohta.com/uutiset/naiset-etsivat-parrakkaita-miehia-pitkiin-…
Kommentit (13)
En lukenut juttuasi, mutta itse kierrän parrakkaat miehet kaukaa. Parta on helposti likainen. Sitä pitää pestä päivittäin kunnolla. En usko, että miehet tajuaa sitä.
Hyi helvetti. Ei ole suurempaa turn offia kuin parta.
Minä pidän partaa sirohkon leukani vuoksi. Tällaista tyttöleukaa ei kannata turhaan esitellä, kun partakin kasvaa kuitenkin suhteellisen tuuheana suomalaiseen standardiin verrattuna. Tukkakin on paksu. Vahva päänseudun karvoitus on kovaa valuuttaa näillä korkeuksilla, joten todellakin kannattaa kasvattaa, jos sellainen onnistuu.
Parta vaatii hyvää hygieniaa. Itse huomasin että puhtaanapitoon saa satsata ettei iho ärsyynny ja tulehdu. Tai sitten jättää pesemättä ja antaa luonnon huolehtia.
Dressmanin parrakkaat miehet on hot, mutta omakseni en sellaista haluaisi....paitsi jo se olis aito dressmann...aaah.
Vierailija kirjoitti:
Parta vaatii hyvää hygieniaa. Itse huomasin että puhtaanapitoon saa satsata ettei iho ärsyynny ja tulehdu. Tai sitten jättää pesemättä ja antaa luonnon huolehtia.
Varsikin cunninlinguksen jälkeen.
Kaikki möhnä veks.
Vierailija kirjoitti:
Dressmanin parrakkaat miehet on hot, mutta omakseni en sellaista haluaisi....paitsi jo se olis aito dressmann...aaah.
Mitä jos hänellä olisi chinot ja loaferit?
Ah, rakastan komeita miehiä kauniissa parroissa. Mutta nykyään olen laajentanut makuani ja viehätyn toisenkinlaisista lookeista. Esimerkiksi olen tosi yllättynyt viehätyksestäni pitkiin kauniisiin hiuksiin.
Ja tottakai vakavaankin suhteeseen, miksei.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttuasi, mutta itse kierrän parrakkaat miehet kaukaa. Parta on helposti likainen. Sitä pitää pestä päivittäin kunnolla. En usko, että miehet tajuaa sitä.
Pitkä parta pestään niin kuin hiukset ja lyhyt saippualla samalla kun naama muutenkin. Kyllä ihan jokainen mies tajuaa tämän.
Hyi, ei.