Olen aivan rakastunut tähän siivousvälineeseen :-))
Nimittäin Swifferin magic eraser-sieniin!!! Näähän puhdistaa silmin nähden vaikka mitä! Sellaset rasvatahrat, sormenjäljet, kynäviivat ym lähtee kuin leikki vain mitkä pysyneet seinissä, ovissa, pöydissä ym vaikka millä myrkyllä hangattuna.
Pe pyysin miestä tuomaan paketillisen näitä mulle ja nyt on kaikki 4 sientä käytetty, olen puunannut ihan into piukkana joka paikkaa, sellasetkin pinnat mitkä näyttää ja luulis olevan puhtaita niin nekin kirkastuneet. Ja tiskiallas ja pöytä, ne kiiltaa kuin asuntoon muutettaessa kun koti oli uusi=))) Huomenna pitää hakea uusi paketellinen ja hyvästi suurin osa pesuainemyrkyistä!
Suosittelen!!!!
Kommentit (6)
ja kyllä, olen kokeillut ja jäin ihan samalla tavalla tavalla koukkuun kuin ap:kin. en meinannut pystyä lopettamaan SIIVOAMISTA!
ja nää on sillä tavalla kertakäyttösiä että siitä sienestä huomaa kun se ei enää skulaa ja siinä pktssakin on kuva käyttämättömästä sienestä ja sellasesta mikä joutaa roskiin eli se muuttuu sellaseks kuoppaseksi ja lättänäksi kun käytetty tarpeeks. Mutta riittosia nää minusta on, tolla 4 sienellä olen nyt puunannut niin keittiön kaapit kuin huoneiden ovet, listoja, ikkunoita, tiskipöydän ja ison+pienen altaan, hanat, seinistä sormenjälkiä ja rasvatahroja sieltä täältä yms.
Mut uuden paketin haluan ja puunaan lisää ensvkonlopun vieraiden tuloakin ajatellen;))
Ap
mutta Universal Stone mulla on! Ja kävi ihan samoin, ihan hinkuna etsimällä etsin kohteita joita sillä voi pestä.
Universal stonea saa luontaistuotekaupoista, se on purkillinen sellaista kiinteää ainetta jota hierotaan kosteaan sieneen ja sillä sienellä hangataan. Tällä lähtee kaikki: metalliset tiskipöydät ja altaat kuin uusiksi, uunipellit ja uuni tosi helposti kiiltävän kirkkaiksi ja puhtaiksi, altaat, hanat.... Sillä voi puhdistaa hopeat ja mitä nyt ikinä keksiikään niin voi kiillottaa sillä. Aivan ihme ainetta, ja kaiken lisäksi biologisesti hajoavaa ja myrkytöntä eli luontoystävällistä. Mun kaveripiirissä ollaan jääty koukkuun tähän. En tajua miten pärjäsin ennen ilman.
siis sellainen henkilö, joka kulkee keskustelupalstoja läpi mainostaen jotain tiettyä tuotetta. Lahjaksi hän saa tuotepaketteja, lahjakortteja yms. Just haastateltiin telkussa yhtä tällaista henkilöä.
onko ne kertakäyttöisiä vai pystyykö pesemään? eikö siis tarvitse mitään pesuainetta käyttää??