Montako linnan juhlien vierasta tunnet henkilökohtaisesti?
Kommentit (52)
Kaksi, lapseni luokkakaverin vanhemmat.
Alun toistakymmentä. Vanhoja koulukavereita, perhetuttuja ja työkavereita. Yhden pariskunnan kanssa tapasimme eilen lakkiaissa.
Nolla, mutta olen lapsena käynyt Siilasmailla.
Henkilökohtaisesti tunnen yhden plus hänen puolisonsa. Koska olen kotoisin Salosta ja Niinistö kutsuu sieltä useitakin vieraita, varsinkin alueen poliitikoita, olen tavannut useammankin vieraana olevan muutamia kertoja. En voi sanoa tuntevani heitä silti henkilökohtaisesti.
Vieraiden joukosta olen pari joillain kokkareilla joskus tavannut ja vaihtanut muutaman sanan.
Kaartin soittokunnassa on kyllä tuttuja enemmänkin.
No just meni vanha työkaveri sinne :D
Ja Robin on melkeen entinen naapuri ja muksun koulukaveri ollut.
Naapuri on siellä. Esitellessä paikkakunta heitti sellaiset 90 km pieleen, buuuu.
Ehdin bongata jonosta yhden entisen työkaverin, toisen entisen työkaverin tyttären sekä entisen pomoni. Lisäksi noin 15 henkeä, jotka olen jossain yhteydessä tavannut.
Ei ole tuttuja varsinaisesti, mutta Onnentassun edustaja luovutti meille kissamme toukokuussa :)
Tänä vuonna oli oikeasti tuttuja kolme, yksi sukulainen, yksi työkaveri ja yksi järjestöaktiivi.
2 sukulaista, 2 muuta tuttua (näin puolittain katsottuna). 3 näistä on nyt ollut useamman vuoden kutsuttujen joukossa.
Yhden.