Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen paras tapa iskeä nainen on keskellä päivää

Vierailija
06.12.2016 |

Nainen on paljon otetumpi jos mies tekee aloitteen keskellä päivää esim.kadulla tai bussissa. Mies erottuu heti muista miehistä, koska ei jätä tutustumisen mahdollisuutta pelkästään baariin ja nettideittailuun

Daygame on se paras tapa naisen sydämmeen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin Bile-Dani Gamea. Ensin kuumaa, sitten kylmää, sitten taas kuumaa, sitten vielä kylmää ja lopuksi lyödään muna tiskiin ja muija pyörtyy. Toimii joka kerta.

Vierailija
2/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea, mutta mistä löytää se oikea ihminen kenen kanssa klikkaa ja on rakkautta.. voihan sitä satunnaisille treffeille lähteä, mutta tyhjänpäiväistä.. t. Rakkauden etsijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä idea, mutta mistä löytää se oikea ihminen kenen kanssa klikkaa ja on rakkautta.. voihan sitä satunnaisille treffeille lähteä, mutta tyhjänpäiväistä.. t. Rakkauden etsijä

Meinaatko että tutuista pitäisi se rakkaus löytyä ja uusiin tutustuminen on turhaa? Aika haastava yhtälö jos ei sitä rakkautta ole tähän menneissä tutuista löytynyt.

Vierailija
4/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Suomalaisethan ahdistuu, kun joku tuntematon alkaa ahdistella linja-autossa tai kadulla. Erottuu joo, mutta juurikin sillä väärällä tavalla. Nämä "isku-yritykset" päätyy naurun aiheeksi kahvipöytään. "Ette ikinä usko mitä tänään tapahtu..."

Vierailija
5/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja Pohjoismaissa yleensäkin varmaan toimii aika hyvin. Muualla vähemmän, koska miehet ovat rohkeampia.

Vierailija
6/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Suomalaisethan ahdistuu, kun joku tuntematon alkaa ahdistella linja-autossa tai kadulla. Erottuu joo, mutta juurikin sillä väärällä tavalla. Nämä "isku-yritykset" päätyy naurun aiheeksi kahvipöytään. "Ette ikinä usko mitä tänään tapahtu..."

Riippuu onko lähestyjä suomalainen vai ulkomaalainen. Suomalainen iskijä on nolo pervo ahdistelija. Ulkomaalinen iskijä taas on rohkea ja miehekäs, ihana mies ja osoitus siitä miten suomalaiset miehet on niin juroja ja tylsiä, kun eivät koskaan lähesty.

Vierailija
7/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ulkomaalainen vie sut sen kämpille,raiskaa sut,vaikka keskellä päivää

N19

Vierailija
8/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikee saada seksiä alle 20 minuutissa jos kadulta bongaa, sehän se ongelma siinä on...

Vierailija
9/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko lähestyjä suomalainen vai ulkomaalainen. Suomalainen iskijä on nolo pervo ahdistelija. Ulkomaalinen iskijä taas on rohkea ja miehekäs, ihana mies ja osoitus siitä miten suomalaiset miehet on niin juroja ja tylsiä, kun eivät koskaan lähesty.

Kaikki ne on yhtä naurettavia. Varsinkin ulkkikset, kun taka-ajatukset paistaa läpi lasittuneesta katseesta ja turhan leveästä hymystä. -4

Vierailija
10/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi älä ikinä tule ainakaan mua pokaamaan täpötäydessä ruuhkabussissa, hyppäisin ulos ja vaihtaisin bussia saman tien, onneksi niitä menee 10 min välein.

Vierailija
11/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sydän vietiin liikennevaloissa juttelemalla, kun en ollut laisinkaan kauneimmillani (itseasiassa oltiin molemmat naamiaisasuissa ja itse näytin ihan järkyttävältä). Taisi mennä neljät vihreät ennen kuin jatkoin matkaani, pari päivää myöhemmin alkoikin sitten tapahtua. :)

Vierailija
12/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ulkomaalainen vie sut sen kämpille,raiskaa sut,vaikka keskellä päivää

N19

Joo. Maailma on aika vaarallinen paikka, kun ulkomaalaisia on 99,93% kaikista maailman ihmisistä.

Vierailija
13/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on paljon otetumpi jos mies tekee aloitteen keskellä päivää esim.kadulla tai bussissa. Mies erottuu heti muista miehistä, koska ei jätä tutustumisen mahdollisuutta pelkästään baariin ja nettideittailuun

Daygame on se paras tapa naisen sydämmeen.

Et taida olla ihan terve? Suomessa :) :)

Vierailija
14/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sydän vietiin liikennevaloissa juttelemalla, kun en ollut laisinkaan kauneimmillani (itseasiassa oltiin molemmat naamiaisasuissa ja itse näytin ihan järkyttävältä). Taisi mennä neljät vihreät ennen kuin jatkoin matkaani, pari päivää myöhemmin alkoikin sitten tapahtua. :)

Saitko kullia?

Vierailija
15/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää hioa sitä lähestymistä jos tulee leimatuksi noloksi pervoksi ahdistelijaksi. Itse olen sopinut treffit mm. kaupassa, kirjastossa, kadulla, lounasravintolassa, leffateatterin aulassa, bussia odotellessa, junassa ja lenkkipolulla. Toki pakkejakin on tullut, mutta ikinä ei ole jäänyt sellainen olo, että nainen olisi tilanteesta ärsyyntynyt tms, yllättyneitä ja hämmentyneitä kyllä sitäkin enemmän. 

Vierailija
16/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta tarinaa, missä on päädytty naimisiin asti niin, että tilanne on alkanut jutustelusta arkitilanteessa. Ei iskemistyylillä eikä ahdistelemalla, vaan esim auttamalla toista jossain tilanteessa. Ja ihan suomalaiset Suomessa.

Vierailija
17/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"flirtti päiväs on elämän suola " haluamatta siitä sen enempää.mutut varattuja en tahdo tavata.

Vierailija
18/18 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "Britannian huonoin isä" jolla on lapsia kymmenien naisten kanssa,muistaakseni teki aloitteensa jossain ruuhkabusseissa.Se itse selitti jotain "Kun he pitävät sinusta he pitävät sinusta".