Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi linnan juhlissa on joka vuosi selostajana homo, jonka tehtävä on pelkästään kommentoida rättejä?

Vierailija
06.12.2016 |

Todella ärsyttävää. Nuo eukkojen koltut eivät voisi vähempää kiinnostaa. Miksei ole mahdollista valita ääniraitaa, josta tuon vaatemiehen sössötys olisi poistettu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, miksi siellä on joka vuosi selostajana heteroita, jotka eivät sano niistä räteistä mitään. Voisko  saada lähetyksen, josta niiden äänet on poistettu, kun ei vois vittuakaan kiinnostaa.

Ps. Jos tarkoitat Jaakko Seliniä, niin hän ei ole ollut joka vuosi selostamassa. Jonain vuonna oli muistaakseni Hanna Saren, joka ei ollut oikein onnistunut valinta.

Vierailija
2/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa miehinenkin juhlapukeutuminen vapaampaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Selin on minusta hyvä. Mutta nyt on tuo randomkukalie. Selin ei edes ole kamalan homomainen, vaikuttaa enemmän metrolta. 

Vierailija
4/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat YLEltä? Niitä kiinnostaa vaan homostelu ja kekkulointi.

Vierailija
5/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkö on Areenalla ja ei ole pakko avata nettiä. TV:ssä on Ylen toimittajat äänessä.

Vierailija
6/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuvatus pilaa koko lähetyksen. V.... mikä puhetyyli.

Vierailija
7/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin heteromies kommentoimaan naisten asuja (ja heteronainen miesten asuja jos niissä nyt sanottavaa on). En ole ikinä ymmärtänyt homomiesten kiinnostusta naisten pukeutumiseen.

Ylipäätään voisi tehdä puvuista oman juttunsa ja jättää arvostelut juhlista pois - etiketin vastaista arvostella kenenkään asuvalintoja missään juhlissa saati sitten Suomen arvokkaimmalla vastaanotolla.

Vierailija
8/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan yhtä kuvottavaa kuten kommunikointi av:lla

Vierailija
9/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Suomi tänään. Homo ja vaatteet. Muuta tärkeää ei ole.

Kannattaa vähän avartaa näkemyksiään

Vierailija
10/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että sinne pitäisi saada heteromies kommentoimaan kaula-aukkoja, tissejä ja perseitä. Se tekisi lähetyksestä kiinnostavan.

Vierailija
11/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin heteromies kommentoimaan naisten asuja (ja heteronainen miesten asuja jos niissä nyt sanottavaa on). En ole ikinä ymmärtänyt homomiesten kiinnostusta naisten pukeutumiseen.

Ylipäätään voisi tehdä puvuista oman juttunsa ja jättää arvostelut juhlista pois - etiketin vastaista arvostella kenenkään asuvalintoja missään juhlissa saati sitten Suomen arvokkaimmalla vastaanotolla.

Mikä siitä heteromiehen kommentoinnista tekisi ihanampaa? Mä en nyt ihan ymmärrä tuota seksuaalisuusnäkökulmaa. Ne valitsevat sinne selostajan, jolla on jotain sanottavaa. Esim. Hanna Saren oli tosi huono, jäätyi koko ajan. Oliko hän sitten sinusta hyvä, koska oli hetero, vai?

Vierailija
12/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Suomi tänään. Homo ja vaatteet. Muuta tärkeää ei ole.

Kannattaa vähän avartaa näkemyksiään

Esim tänään tulleet pisatulokset kertovat mikä Suomessa on tärkeänä pidetty asia

Vierailija
13/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että sinne pitäisi saada heteromies kommentoimaan kaula-aukkoja, tissejä ja perseitä. Se tekisi lähetyksestä kiinnostavan.

Pistä ehdotus YLElle, hyvällä lykyllä saamme ensi vuonna sellaisen :D

Vierailija
14/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
15/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä heteromiehen kommentoinnista tekisi ihanampaa? Mä en nyt ihan ymmärrä tuota seksuaalisuusnäkökulmaa. Ne valitsevat sinne selostajan, jolla on jotain sanottavaa. Esim. Hanna Saren oli tosi huono, jäätyi koko ajan. Oliko hän sitten sinusta hyvä, koska oli hetero, vai?

Eroottisuus on osa estetiikkaa ja estetiikka erotiikkaa. Homolta jää paljon ymmärtämättä.