Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lapsesi katsoo Tuntemattoman?

Vierailija
06.12.2016 |

Tätä pohditaan ny meillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, itse mietin samaa!

Vierailija
2/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan koskaan. Ei välitä sotaelokuvista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan elokuva ja tylsä sellainen, varsinkin lapsille. Katsokaa sen ikäraja ja noudattakaa sitä.

Vierailija
4/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat osas sen ennen kouluikää ulkoa! Itse jättivät katsomatta esim sennkohdan jossa Lehto ampui itsensä. Ovat nyt melkein täysikäsii ja ihan normi tyyppejä!

Vierailija
5/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsoo 8v poika sen toista vuotta tänään. Mä katson myös yhdessä pojan kanssa.

Vierailija
6/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meidän alakouluikäisillä mitään kiinnostusta tuontyylisiin elokuviin. Itsekin katsoin vasta aikuisiällä ja ei oikein ollut mun makuun. En tosin pitänyt kirjastakaan kummemmin, enemmän se on aikansa symboli kuin mikään kirjallinen merkkiteos. Esim. Täällä pohjantäden alla on  huomattavasti parempi.

Vierailija
7/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 12 v saisi sen jo katsoa mutta ei häntä kiinnosta sotaelokuvat.

Vierailija
8/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meidän alakouluikäisillä mitään kiinnostusta tuontyylisiin elokuviin. Itsekin katsoin vasta aikuisiällä ja ei oikein ollut mun makuun. En tosin pitänyt kirjastakaan kummemmin, enemmän se on aikansa symboli kuin mikään kirjallinen merkkiteos. Esim. Täällä pohjantäden alla on  huomattavasti parempi.

Täällä pohjantähden alla vasta ripulia onkin. Piti lukea lukiossa ja kärsin joka hetki

Vierailija
9/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten kun yläasteella on pakko katsoa.

Vierailija
10/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kunnassa se katsotaan ysiluokalla, joten varmaankin lapseni silloin sen sitten näkee. Itse en ole koskaan nähnyt mitään versiota, koska ei kiinnosta. Kirjan olen lukenut, se oli mielestäni puhutteleva.

Vierailija
11/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pohjantähden alla vasta ripulia onkin. Piti lukea lukiossa ja kärsin joka hetki

Pohjantähti -trilogia on yksi parhaista kirjoista, joita olen lukenut. Läpileikkaus Suomen lähihistorian tapahtumista 1800-luvun lopulta 1950 -luvulle.

Vierailija
12/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapset katso Tuntematonta :)

Meinaatteko pakottaa lapsenne katsomaan huonoa elokuvaa.

Lapsessa ei herätä riemunkiljahduksia mitkään rokat.

Vierailija
13/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kymmenen kieppeillä isänsä ja isoisänsä kanssa. Itsi en ole koskaan katsonut, enkä ao katsoa. En oo lukenut kirjaakaan, sillä vaikka luen paljon, sota ei kiinnosta. Eikä luokkataistelukaan,kun joku jo veti sen pohjantähden esiin.

Vierailija
14/14 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vanhana katsoi ensimmäisen kerran. Nyt 12 ja haluaa katsoa taas.