Lääläriä paikalla mikä minua vaivaa??
Kylen /rinnan seudulla muljahtelee oudosti.
Olen mies ja se tuntuu rinta lihaksen alla oikealla.
Tunne tuntuu aina, kun liikautan jotenkin tietyllä tapaa itseäni. Myös hengittäessä sisään usein naksahtaa.
Tuo tunne on sellainen muljahtava ja samaan aikaan kuulu sellainen luun paukahdusta muituttava ääni.
Kuitenkin olen huolissani siitä, koska se on nykyään jatkuvaa ja, kun yritän paikantaa tunnetta niin en tunne kylkiluussa minkäänlaista liikettä, kun pamahtaa.
Siis jos olkapää vaikka naksahtaa niin tunnen selkeästi ks. Nivelessä pienen liikkeen.
Kuitenkin tässä rintajutussa. Tuntuu, että joku muljahtaisi kylkiluun alla.
En ole ihan varma, mutta siltä tuntuu.
Muljahdusten yhteydessä kuulu aina sellainen luu naksahtamista, muistuttava ääni.
Osaisko kukaan vastata onko vakavaaa?????
Voiko olla keuhkosyövän oire/keuhkoista johtuvaa.
Jos oot lääkäri/hoitaja niin olisi iso plussa jos mainitsisit asian erikseen.
Kommentit (33)
No en minä tämän takia ole lääkärissä käynyt.
Kun ei sinne edes meinaa päästä.
Ap
Ap tarvitsee lääkärin apua ehdottomasti ja nimenomaan psykiatrin oli provo tai ei.
Ei oo lääläriä, käviskö lälläri?
Läl läl lää, lälläti lää! Ole hyvä, ei kestä kiittää.
Ap: Varaa aika lääkärille, tee lista näistä sinun oireistasi ja näytä lista lääkärille.
Lällällää lääläri, tiiän mikä sulla on mutta lälläläälällääläää enpä kerro lällällää!
Vierailija kirjoitti:
Ap: Varaa aika lääkärille, tee lista näistä sinun oireistasi ja näytä lista lääkärille.
Tajuatko yhtään, kuinka luulosairas ap on?
Ei tässä lääkärit paljoa auta. Hän tarvii psyliatria.
Jos olet 16-vuotias, käyt kai koulua? Käy puhumassa kouluterkalle ensin, sieltä saat tarpeen vaatiessa osoituksen eteenpäin.
Keuhkosyövän oire tuo ei missään tapauksessa ole. Sen voit unohtaa. Ja vaikka turha tietysti sanoa, mutta jokaista naksahdusta, murinaa ja natinaa ei kannata alkaa kuunnella. Siitä kasvaa äkkiä iso peikko! Käy puhumassa huolestasi ja toivottavasti saat avun.
Vaarallista se ei nyt kuitenkaan ole.
ÄLKÄÄ ENÄÄ VIITSIKÖ VASTAILLA TÄMÄN SPÄMMÄRIN SAIRAISIIN ALOITUKSIIN! Näitä samanlaisia tulee joka oäivä.
Normaalit ihmiset menevät lekuriin eivätkä spämmää keskustelupalstalle. Niin minä tein kun minulla oli patti kainalossa. Lekuri tutki sen, totesi että siellä on pieni tulehdus ja määräsi antibiootit.Patti parani.
Jos lekuri tutkii sut ja sanoo ettei mitään vikaa, ole, ei vikaa ole. Jos silti vietät aikasi etsien jotain merkkejä sairaudesta, sulla on vikaa päässä, ei muualla. Mutta senhän sinä jo tiesitkin.