Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karjalanpaisti valmisteilla- kiehuvaa vettä vai paahtaminen uunissa?

Vierailija
06.12.2016 |

Olen aiemmin tehnyt kylmään veteen ja nyt mietin, että kaadanko sittenkin kiehuvaa vettä vai levitänkö lihat pellille ja paahdan niitä ensin kymmenisen minuuttia. Kumpi parempi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aina kylmään veteen, mutta useissa ohjeissahan käsketään paistaa ensin. Eli ehkä se paahtaminen ja sitten veteen.

Vierailija
2/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ruskistan lihat pannulla ja sitten huuhtelen lopuksi pannun vedellä, ja sen veden kaadan pataan, jotta saisin kaikki maut vielä pannusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin lihat semmoisenaan 220 asteiseen uuniin puoleksi tunniksi, sitten sekaan vesi, sipuli, suolaa ja pippurit ja kolmen tunnin päästä sai sanoa, että jo vain on keitto valamis.

Vierailija
4/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te laitatte ne perunat sinne mukaan, kuten se eräs superäiti, joka hoito kädenkäänteessä kaiken. En kyllä ikinä unohda sitä mammaa.

Vierailija
5/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te laitatte ne perunat sinne mukaan, kuten se eräs superäiti, joka hoito kädenkäänteessä kaiken. En kyllä ikinä unohda sitä mammaa.

Kirjoititko minusta? Luulin jo, että minun lapsen tuon kirjoitti, mutta se soittikin minulle.

Vierailija
6/6 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ruskistan lihat pannulla ja sitten huuhtelen lopuksi pannun vedellä, ja sen veden kaadan pataan, jotta saisin kaikki maut vielä pannusta.

Minä ruskistan lihat padassa, jotta saan KAIKKI maut mukaan.

Reilusti sipulia sit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan