Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kumppani kiristää olla yhdessä esim nakukuvilla

Vierailija
05.12.2016 |

Olen kuullut näistä tapauksista, puoliso kiristää laittamaan nakukuvia nettiin jos ei esim. suostu mennä naimisiin.
Voiko parisuhteesta päästä eroon käyttäytymällä niin kusipäämaisesti kumppania kohtaan kun ikinä voi? Eihan kukaan haluaisi olla yhdessä sellaisen kanssa joka halveksuu kumppaniaan ja sitten kiristäjä ei loppujen lopuksi haluakaan olla yhdessä tämän kanssa. Minun puolestani sellainen kiristäjä voisi levittää nakukuviani, koska ''Mun penis on niin iso et se on vaan hyvä ku näytät sitä sun tutuille, sä oot niin läski ja ruma että ei sua kukaan halua nähdä''.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveää kieltä tuo teksti.

Vierailija
2/4 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveää kieltä tuo teksti.

On kyllä hirveää, itsekin yllätyin miten kauhealta tuo kuulostaa, mutta jos joku narsisti tms. oikeasti kiristäisi minua sillä että levittäisi minusta vähäpukeisia kuvia nettiin, sanoisin varmaan noin julmasti, koska minä en suostu kenenkään kiristykseen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voinut jatkaa siihen edelliseen ketjuun? Ilmeisesti sä et tällaisten ihmisten kanssa ole joutunut tekemisiin koska noin uhoat.Sopii koittaa jos kohdalle osuu - veikkaan että olet kuin sammakko kattilassa ennen kuin huomaatkaan.

Vierailija
4/4 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva mennä naimisiin kun toinen suostuu vain ettei "nakukuvat" leviä nettiin :D