Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sitä mieltä että köyhät ovat köyhiä siksi, että heitä ei kiinnosta raha?

Vierailija
05.12.2016 |

Jos otsikossa on mielestäsi virhe, niin miten voit väittää että tietyt miehet ovat naisettomia siksi, että heitä ei muka kiinnostaisi naiset? Tosi asiassahan näitä ns. luuserimiehiä kiinnostaa naiset yhtä paljon kuin kaikkia muitakin, mutta heille ei vaan naisen saaminen ole mahdollista. Esim. rumuuden, lyhyyden, huonon statuksen, jännyyden puutteen tai vastaavan takia. Sitten se valitus siitä, että nämä luuserimiehet eivät edes yritä lähestyä naisia. No, kyllähän nämäkin miehet tekevät aloitteita naisten suuntaan, mutta he eivät kohtele naisia karjana kuten jännämiehet, jotka sitkeydellään saavat viimeistään sen sadannen naisen mukaansa. Usein kunnollisilla miehillä on vain yksi ihastus kerrallaan, ja sitten kun tältä tulee tylyt pakit, niin miehen itsetunto on piloilla pitkäksi aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan siksi että köyhät ovat tyhmiä, laiskoja ja olettavat saavansa ilmaista rahaa. Lisäksi he hankkivat liikaa jälkikasvua tulotasoonsa nähden.

Vierailija
2/3 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee varmaan tapauksesta. Toiset on köyhiä ilman omaa syytään, toiset on enemmän tai vähemmän omaa tyhmyyttään köyhiä, toiset tahallaan. Sama pätee parin löytämiseen ja sinkkuuteen: joku valitsee sen tietoisesti, toinen laittaa tavoitteet todella korkealle, joku ei vaan osaa tai on paskaa tuuria.

Minä en usko tuollaiseen, että joku olisi liian ruma, kun katsoo, miten epäseksikkäät (minun silmääni) ihmiset ovat onnistuneet löytämään itselleen ihan mukiinmenevät kumppanit. Minäkin olen varmaan jonkun mielestä liian ruma, lihava, lyhyt, pitkä, persjalkainen, huonosti pukeutuva, tms., mutta kyllä mulla silti on aina miehiä riittänyt. Vieläpä sellaisia fiksuja ja minun silmääni komeita ja seksikkäitä.

Kaikkeen voi jonkun verran vaikuttaa omalla toiminnallaan ja osa on kiinni tuurista. Voi tehdä paljon aloitteita ja käydä ulkona ja tutustua ihmisiin, niin löytää todennäköisemmin kivan kumppanin. Voi opiskella ja hakea aktiivisesti töitä, niin saa rahaa. Voi harrastaa liikuntaa ja huolehtia ulkonäöstään ja terveydestään, jne.

Myös omaa luonnettaan, itseään ihmisenä, voi koittaa kehittää. Opetella sosiaalista vuorovaikuttamista, sivistää itseään lukemalla kirjoja ja katsomalla dokumentteja, yms. Koittaa tarkastella omaa käytöstä kriittisesti ja yrittää ottaa toiset paremmin huomioon.

En jaksa uskoa, etteikö näillä keinoin saisi yhtään parannettua mahdollisuuksiaan - vaikkei se elämä silti tiettykään täydelliseksi muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on, joillain ei. Tasan ei vaan mee mikään jako tässä maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi