Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pointsaajien punnituspino viikko 11

12.03.2006 |

Avaan pinon vähän etuajassa, koska en tiedä, pääsenkö maanantaina tai tiistaina nettiin. Viikko on mennyt mukavasti painonhallinnan suhteen, muuten ei leppoisuudesta ole tietoakaan: siskollani, jolla on 4 lasta, epäillään munasarjasyöpää. Varmuus saadaan vasta leikkauksessa kahden viikon päästä.

tässä tilastoa:

aloituspaino: 77,6 kg

paino viime viikolla: 74,1

paino 12.3.: 73,5

viikkotulos: -600g

kokonaispudotus:-4,1 kg

tavoite:n.62 kg (ei aikarajaa)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aloitellut jo viime syksynä ja pienen tauon jälkeen taas jatkan urakkaa =). Maanantaisin on ollut tapana kirjoitella kuulumiset ja painotilanne (oli sitten plussaa tai miinusta) tänne pinoon. Meitä on moneen lähtöön tässä porukassa =))), mutta se on varmaa, että tukea saa! Ainakin mun mielestä!!!

Vierailija
2/12 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus: 73,0kg(24.10.)

Viimeksi: 63,9kg

Nyt: 63,3kg

Muutos: -600g

Tavoite: alle 60kg

Viikko mennyt ihan hyvin. Heti on mieli virkeämpi, kun ilma on näin ihana ja on ulkoiltu lasten kanssa paljon. Tänään taidan tehdä porkkanasosekeittoa ruoaksa, voipi olla, että lapset ei innostu, mutta ehkä sämpylät tekevät kauppansa... Hyvää laihdutusviikkoa kaikille! Kesä jo melkein häämöttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pistän pointsit tauolle pariksi viikoksi ja tänä aamuna aloitin Nutrilet kuurin. 2 viikkoa olis vakaa päätös syödä nutriletteja sitten palaan taas pisteille.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

t:sininenkirsikka

Vierailija
4/12 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut nyt pari viikkoa pisteitä ilman kummempaa tulosta. En oikein tiedä missä vika, toki liikunta on aika vähäistä ja pari työiltaa päivällisineen toki sotkee pakkaa. No, toivoisin että liittyminen teidän jatkoksi toisi jämäkkyyttä hommaan (ei ylipisteitä).

Alkupaino oli tänään 78,5 kg

Tavoite -10 kg eli 69 kg

Hienointa olisi saada pudotusta keskimäärin 500g/vko, joten tavoite olisi kasassa kesän lopulla. Liikuntaa lisäämällä voisi tahti tietysti piristyä, nyt on vaan tulut sairasteltua.

Vierailija
5/12 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi viime viikon punnituksien yhteenveto seitsemän hengen porukalta: pudotusta yhteensä tasan -4 kg! Hyvä me! Viikon pudottaja oli tällä kertaa Höpösöpö tiloksella -1,1 kg :-)

Ja tässä omat saldoni:

aloitus 18.1.06 eli seitsemän viikkoa sitten 71,9 kg

nyt 67 kg

viikon saldo +400 g

kokonaispudotus -4,8 kg

tavoite 65 kg / bmi normaaliksi

Selitys: MÄSSÄSIN pe-su ja oikein urakalla! Olen ollut kevyellä linjalla vuoden alusta ja nyt annoin ekaa kertaa itselleni vapauden syödä kaikkea. Parissa päivässä pystyin ylittämään pistemääräni melkein koko viikon pistemäärällä... Ja ennen " dieettiä" saattoi tosiaan syödä noin kaloripitoisesti koko ajan. Ei ihme, että kiloja kertyi. Mutta nyt jatketaan taas pisteillen.

Vierailija
6/12 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjaintaina kävin puntarissa ja oli melkein kilo tippunut maanantaista, ja mitä näytti tänä aamuna?? Vaivaiset 200g!! Myönnän syöneeni vähän ylimääräisiä viikonloppuna(kuten aina), joten sitkeästi väitän turvotusta tulleen. Senhän näkee sitten ensi viikolla miten oli... Joka tapauksessa ihanat ilmat ihan houkuttelevat hiihtämään. Ladulla vois viettää vaikka koko päivän, kun vaan sais 7kk pojunkin mukaa, isommat lapset kulkis kyllä suksilla ja pulkalla. En raaski millään ostaa ahkiota(n.750e).

Aloitus 18.1. 81,3kg

Viikko sitten 65,5kg

Tänään 65,3kg

pudotus -200g

Yhteensä 6,0kg

Vierailija
7/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nyt liikuntaa lisättyä, mutta tuosta mässäilystä pitäis päästä eroon. Jos jotain herkkuja sattuu olemaan niin ne menee saman tien.. Hiihtämässä olen lähdössä taas kohta käymään, pitäs jaksaa vain pisteillä niin laskis varmasti tuo painokin jota on mahtavat 83 kiloa. Minulla ei vain ole kotona vaakaa, joten en pääse säännöllisesti puntarillekaan :' ( Meinaa olla motivaatiopula :D

Vierailija
8/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksas viikko takana, nyt oli taaskinaika kuriton viikko ja varsinkin viikonloppu...

lähtöpaino 16.1.06 76,9kg

maanantaina 6.3.06 70.6kg

maanantaina 13.3.06 69.9kg !!!!!!!!!!!!!!!! =)

viikkopudotus -700g

kokonaispudotus -7kg

taluksi tavoite alle 70kg, ja sehän tuli nyt täyteen!!!!!!!

mutta nyt ajatus siintelee siellä 65kg korvilla..

yhdeksäs viikko alkaa, pisteet eivät männäviikolla riittäneet ja olo on vähän hälläväliä. =)

nyt on vielä vähemmän pisteitä jatkossa muutenkin, kun on toi paino pudonnut.

siinä mielessä kivaa, että olen taas jaksanut panostaa liikuntaan, ja tuntuu että siitä saa taas tosi hyvän olon. =)

liikuntapisteet joogasta, lenkkeilystä koiran kera ja ilman, siivoamisesta....

kyllä on mukavaa.. taas motivaatiota!

-ennis-

Vierailija
9/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

En olenyt muutamiin viikkoon täällä käynytkään, mutta mulle riittää toistaiseksi tää laihduttaminen. Kesäkuntoon on päästy, ehkä vielä jonkinsortin kiinteytystä kaivataan. Aloitin laihduttamisen 12.8.05 :)... Aloituspaino oli 76 kg ja olo ihan hirveä, tuntui, että reidet ne vaan hankaa yhteen ja minkäänlaista paitaa ei voinut päälleen laittaa tuntematta oloaan löysäksi ja lihavaksi. Kauhee pömppis!

Mutta nyt... Pitkän ja sitkeän laihdutusurakan jälkeen vaaka näyttää tällähetkellä -11,5 kg vähemmän. Tavoitteena mulla oli painaa väh. 67 kg ja sehän siis saavutettiin ja allekin päästiin. Vyötäröltä kadonnut selkeästi läskiä, mittanauhakin sen todistaa 15 sentillä. Lantiosta katos -10 cm. Reisistä lähti myös reippaasti, mutta niitä en mitannut, eivät ainakaan hankaa enää yhteen :).

Laihduttaminen oli loppujenlopuksi jopa kiva harrastus. Nyt kaappi pursuaa uusia ihania vaatteita. Odotan kesää, jotta pääsen kaikkia pitämään. Vaikeinta oli omaksua kohtuus, sen kanssa tapellaan vieläkin ;).

Aion tarkkailla syömisiäni, mutta tuskin enää tänne pinoudun (jollei pääse sitten lipsumaan pahemman kerran). Kiitos kannustuksista ja oikein hyvää jatkoa ja ihanaa kevättä! Bikinikelit odottaa.....

T: Lössykkä -varjo entisestä-

Vierailija
10/12 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis näin viime vko...

aloitus 10/2005 72kg

joulu 2005 63kg

viime vko 66.9kg

nyt 66.1kg

eli pudotus viikossa -800g (edellinen vko oli nollavko...)

Syömiset eivät ole oikein vieläkään asettuneet kohdilleen, suklaata en syönyt kuin yhtenä iltana ja sekin oli tummaa (ei siis maistunut niin paljon...). Olen kuitenkin muutaman asian yrittänyt tsempata tuon suklaanhimon tukahduttamisen lisäksi (oli muuten kaks eka päivää ilman suklaata aivan järkkyjä!): syön proteiinipitoisen aamupalan, en santsaa töissä muuta kuin vettä ja salaattia, syön korkeintaan kaksi leipäviipaletta päviän aikana ja en mussuta pitkin iltaa kaappeja tyhjäksi vaan syön kevyen ruoan ja iltapalan työpäivän jälkeen. Osasta näistä periaatteista olen pystynyt pitämään, en ole hirveästi välittänyt pisteistä, koska mun suurin ongelma on tuo tunne/tapasyöppöys. Jospa tämän viikon jälkeen tavat alkais hiljalleen muuttua ja pistelaskukin taas onnistuisi!

Päätin lisäksi ruveta liikkumaan vähintään kolme kertaa viikossa tunnin noiden kahden astangajoogaharjoituksen lisäksi, siis kävelen tai hiihdän toistaiseksi, pelkät joogat eivät auttaneet peruskestävyyteen ja jotenkin olo oli möllö muutenkin. Nyt olen nauttinut keväthangista ja ollaan vuoroteltu miehen kanssa lenkillä käyntiä, vaikka hänellä lopputyönteko painaa päälle, mutta ehkä meillä jaksaa koko perhekin paremmin, kun vanhemmatkin liikkuu enemmän (lue tuulettaa kehoa niin fyysisesti kuin henkisestikin) ainakin henk.koht. jaksan illat lasten kanssa huomattavasti paremmin liikunnan jälkeen!!!

Vierailija
11/12 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän päästä toisen lapsen syntymän jälkeen taas kesäkuntoon pisteitä laskeskellen. Sama urakka minulla oli ensimmäisen lapsen synnyttyä, jolloin hankin points plus rompun ja nyt oli aika kaivaa se taas esiin.

Aloitin pisteiden laskemisen kaksi viikkoa sitten ja nyt ollaan jo hyvässä vauhdissa.

Aloituspaino oli 2.3. 73,8 kg

9.3. pudotusta 1,5 kg, paino silloin siis 71,3

16.3. 69,8!

Yhteensä olen siis kahden viikon aikana onnistunut laihduttamaan 4 kg! Senttejäkin on jo lähtenyt ihan kivasti (en muista lukemia). Osasin varautua ensimmäisen viikon hyvään tulokseen, mutta en olisi voinut kuvitellakaan, että pääsen kahdessa viikossa alle 70 kg:n.

Tavoitteena minulla siintää 65 kg. Saa nähdä jaksanko laskeskella pisteitä niin kauan, varsinkin nyt kun pistemääräkin väheni kymmenluvun vaihtuessa.

Ongelmana minulla on makeanhimo, joka meinasi taas toissapäivänä päästä hallinnasta - mussutin dominokeksejä kuin mikäkin hamsteri. (Onneksi oli pisteitä pankissa, niin tulos oli siitä huolimatta hyvä... ) Aloitin tänään kromitablettien syömisen, jos se vaikka auttaisi makeanhimoon. Onko joku kokeillut?

Onnittelut minun puolestani kaikille miinusviikoista ja virtuaalinen potku takamuksille ;) Tsemppiä!

m

Vierailija
12/12 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos sopii siirryn painonpudottajista tänne pointsaajiin koska painariien pistellä laihdutan.eli huomenna tulen tänne siis ilmoittelemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan