Mitä teidän noin 4-vuotias on viimeksi saanut päähänsä?
Meillä tyttö tänä aamuna kysyi " Milloin minä voin mennä Jeesuksen luo taivaaseen? Mistä minä saan siivet? Mennäänkö ostamaan kaupasta?" .
Kommentit (4)
4+ v. houraili kuumeisena "Tahdon olla toinen hahmo..." ja 4- v. "Musta tulee isona sateliitin."
Mitä on politiikka. Seuraavana päivänä halusi tietää mitä tarkoittaa verot. Kolmantena piti yrittää selittää sana "nolo". Whuu,tota 4-vuotiaan tiedonhankinta-innostusta. Kysyy myös Raamatullisia asioita,kuten koska Jeesus tulee takaisin. Itsnsä tuntee kyllä tyhmäksi kun ei osaa selittää jotain asiaa ja vielä niin että lapsi ymmärtää.
Meillä tyttö tänä aamuna kysyi " Milloin minä voin mennä Jeesuksen luo taivaaseen? Mistä minä saan siivet? Mennäänkö ostamaan kaupasta?" .
sanomaa Jeesuksesta.. Lapset luonostaan kaipaavat Jumala-yhteyttä, toisin kuin tämän maailman hapatuksen itseensä imeneet aikuiset, jotka eivät ole ottaneet vastaan Jumalan Jeesuksen kautta tarjoamaa pelastusta.
sanomaa Jeesuksesta.. Lapset luonostaan kaipaavat Jumala-yhteyttä, toisin kuin tämän maailman hapatuksen itseensä imeneet aikuiset, jotka eivät ole ottaneet vastaan Jumalan Jeesuksen kautta tarjoamaa pelastusta.