mitä hauskaa ostaisin itselleni joululahjaksi?
budjetti noin 50 e. ei mitään lahjakortteja kauneushoitoloihin kuitenkaan. mitä itse ostaisit?
Kommentit (8)
Ostaisin ja ostankin uuden pyjaman. Joku kirjakin voisi olla kiva ja suklaata. Eli voin löhötä pyjamassa, lukea ja syödä suklaata. :)
Mä olen ostanut itselleni joululahjat jo etukäteen. Vihkisormuksen ja hääpuvun ja niihin uppos kivasti rahaa... Nyt en ostele itselle mitään pitkään aikaan :'D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut itselleni joululahjat jo etukäteen. Vihkisormuksen ja hääpuvun ja niihin uppos kivasti rahaa... Nyt en ostele itselle mitään pitkään aikaan :'D
Itselles vihkisormuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselles vihkisormuksen?
Ei kun siskolle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselles vihkisormuksen?
Ostin myös aikoinaan vihkisormuksen itse ja kyllähän sitä kaikki kauhisteli. Meillä oli ja on miehen kanssa edelleen sellainen systeemi, että se kenellä rahaa on niin ostaa sinä hetkenä tarvittavat asiat. Sain myös varmasti mieleiset sormuksen.
Ravintolaillallinen
Leffaliput
Pari pulloa hyvää viiniä
Jouluherkkuja
Uuden vuoden raketteja