Saatteko miehiltä "Olet niin kaunis"- kommentteja? Miten reagoit?
Saatteko miehiltä "Olet niin kaunis"- kommentteja? Miten reagoit?
Eihän siinä mitään, kivahan ne on kuulla, mutta mua on alkanut ahdistamaan.
On vähän vaikee ymmärtää, että miksi sitä pitäisi tunkea jokaiseen keskustelunavaukseen: "Oot kaunis nainen, mitäs pidät bändistä?", "Oletpa kaunis, saakohan tänä iltana vielä taksin jostakin kun on tää pikkujoulukausi?"... Ööh, niinku miksi tuo alkulause? Onko muut törmänneet samaan ilmiöön - ja onko tälle jokin selitys?
En edes mielestäni ole mitenkään tyrmäävän kaunis, ja pukeutuminenkin sellasta tavanomaista tasoa.
Erityisen ikävää tuo on, kun miehellä on oma vaimo siinä naapuripöydässä (ja se varmasti kuulee joka sanan).
Kommentit (17)
Mua ei koskaan kehu miehet, vain naiset. :D Siis baarissakin usein joku tuntematon nainen tulee huokailemaan että voi kun olet kaunis. Olen kyllä ajatellut sen vittuiluna, sillä miksi muuten naiset kehuisivat mutta miehet ei edes lähesty. :/
Olet kaunis = haluan sinua
Olet niin kaunis = haluan sinua kuin hullu puuroa
Koita kestää!
M
Olen aina saanut, vaikka en mielestäni ole kauniskaan, ehkä enemmän seksikäs. Jos on mieleinen mies tai nainen, niin hymyilen kauniisti ja kiitän. Jos on joku känniläinen tai muu, yritän olla kuin en olisi kuullutkaan lainkaan. Ja keksin yllättäen heti asiaa toisaalle.
En ole eläessäni kuullut tuota lausetta miesten suusta suunnattuna minulle. Lienen ruma sitten.
Olen niin ämpäriruma, että kaikki "olet kaunis" -tyyppiset lausahdukset ovat avointa vittuilua.
Yleensä naksautan reiteni auki, varsinkin jos kehuja pohjustetaan ilmaisilla drinksuilla.
Kuulen tuota aika usein.
Joskus olisi kiva kuulla, että olen mukava ihminen yms. Miehet sanovat että olen kaunis, ja sitten ilmeestä päätellen odottavat, että heti kapsahdan kaulaan ja saavat viedä mut kotiinsa siltä istumalta. Huoh. Ja kun niin ei käy niin ovat pettyneitä.
Jos kyseessä on mies josta pidän, olen toki otettu ja iloinen siitä että hän pitää ulkonäöstäni.
Kun ällö limainen varattu ukkeli sanoo että olen kaunis, vastaan vain pokkana että "TIEDÄN". Voi sitä riemua kun näkee niiden ilmeet.
Ei ole ikinä kukaan tuolla tavalla keskusteluja avannut. Siis ovatko nämä sulle ihan tuntemattomia miehiä? Tuntuu oudolta tavalta avata keskustelu ja ymmärrän hyvin, jos alkaa ärsyttämään jos tällaista usein toistuu.
Häiritseekö teitä muita naisia koskaan se miten pinnallisia miehet on? Jatkuva ulkonäön kommentointi on jotenkin... imelää. Joskus olen vain silleen "eikö minussa muka mitään muuta kiehtovaa ole??". Yritän vältellä näitä pintaliitäjiä aina kuin ruttoa missä ikinä kuljenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei koskaan kehu miehet, vain naiset. :D Siis baarissakin usein joku tuntematon nainen tulee huokailemaan että voi kun olet kaunis. Olen kyllä ajatellut sen vittuiluna, sillä miksi muuten naiset kehuisivat mutta miehet ei edes lähesty. :/
Miehet katsovat että olet tavoittamaton, eivätkä uskalla lähestyä ollenkaan, koska ovat varmoja että pakit tulee. Yrittävät sitten jotain lähestyttävämmän ja tavallisemman näköistä, jolle arvelevat olevana ihan käypää valuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naksautan reiteni auki, varsinkin jos kehuja pohjustetaan ilmaisilla drinksuilla.
Olet varsin kauniihko!
*tötöttää siideriä*
M
Olisit tyytyväinen. Itse kehun vain jos on aihetta.
Olin yhden naisen kanssa yhdessä 1.5 vuotta enkä koskaan sanonut häntä kauniiksi koska hän ei ollut.
Totta puhuen olen joka kerta kuin puulla päähän lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö teitä muita naisia koskaan se miten pinnallisia miehet on? Jatkuva ulkonäön kommentointi on jotenkin... imelää. Joskus olen vain silleen "eikö minussa muka mitään muuta kiehtovaa ole??". Yritän vältellä näitä pintaliitäjiä aina kuin ruttoa missä ikinä kuljenkin.
Samaa mieltä. Onhan tää tylyä sanoa, mutta mulle ei enää merkitse mitään, että joku kehuu kauniiksi... ja se on tavallaan huolestuttavaa, koska tietenkin pitäisi olla otettu siitä, että saa kehuja. Moni ei saa.
Olisi kiva kuulla, onko joku mies joskus perustellut miksi hän suoltaa näitä imeliä kommentteja? Tosin mun kokemuksen mukaan tää on laaja ryhmä erilaisia miehiä ei vaan niitä "pelimiehiä". On tavallista perheenisää (jopa puolituttuja sellaisia), nuoria, vanhempia... Nykyään tuntuu olevan ikään kuin "normi", että eka lause on "..kaunis..".
Oon mä kaksi kertaa kuullut, että olen kaunis. Ne miehet olivat molemmat kännissä. Yks poikaystävä valisti mua, että olen keskinkertaisen näköinen ihan kaikkien mielestä.
En saa.