Kumpi on kauniimpi KOLMISTAAN blogin KAROLIINA/KARKKI vai MINTTU RÄIKKÖNEN?
Molemmat samaa ikää ja kaunottaria mutta hyvin eri tyylillä. Kumman ulkokuori vetoaa suhun enemmän? Entäs heidän miehensä Atte vai Kimi?
Kommentit (12)
Hyi helvetti, sehän on karsee se Karoliina.
Karoliinahan on oikeasti nätti. Niiden silmiensä kanssa melkein kun nukke. Saati sitten että hänen ulkonäköönsä löis kiinni kaiken sen rahan ja ajan kun Minttu itseensä. Ja eikö se Attekin ole ihan aikuistenoikeesti perkuleen komea mies? Näin minä oon ainakin kuvista kuvitellut. Mutta silti Kimi<3 koska mulla on ikuinen julkkisihastus hänen peräänsä.
En tunne kuka tuo Karoliina on mutta Minttu on todella, todella kaukana kauniista/kaunottaresta.
Karoliina on kaunis! Minttu vain rahalla tehty tavis.
Ei näitä kahta voi verrata samana päivänäkään, siis Karoliinaa ja Minttua. Kauneus ei ole ainoastaan milta ulkoisesti näyttää vaan käytös ym sellaiset asiat vaikuttavat valintaan.
Minttu on tietenkin voittaja.
Jaa-a, enpä osaa sanoa. Karoliinalla on liian kapeat kasvot mun mieleeni, tulee sellainen horse face-vaikutelma, kun suun seutu on kasvojen levein osa. Minttu taas on kasvoiltaan mielestäni jotenkin tasapainoisempi ja sopusuhtaisempi. Sanon siis kuitenkin että Minttu.
Kumpaakaan en seuraa, mutta kuvien tsekkauksen perusteella sanon Karoliina, hän on selkeästi luonnollisemman oloinen.
En tiedä miltä Karoliina näyttää. Olisit postannut vertailukuvia.
En löytänyt muita kuvia kuin sen mikä pomppaa ruutuun kun avaa blogin sivun.
Todella kaunis. Voittaa Mintun. Tosin tykkään leveäsuisista naisista ihan yleensäkin.
Kaikista saa hyvännäköisiä still-kuvia. Muistelen jonkun näistä olleen tv-mainoksessa liikkuvassa kuvassa, ja luihunaamaisuus sekä suun rumuus puhuessa yllätti.
Ehdottomasti tuo Karoliina. En tiedä miltä miehensä näyttää, mutta Kimiä paremmalta näyttämiseen ei paljoa vaadita.