Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
101/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.

Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.

Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?

En ole perehtynyt kun en tosiaan kahvia itse ole ikinä juonut. En oikein näe syytä käyttää vähiä rahojani johonkin mitä itse en missään tapauksessa tarvitse. Kummallista jos tee, mehu tai muut eivät kelpaa.

Vierailija
102/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan ison Maine Coon kollin (painoa 12kg) ja kyseessä on esim. maatiaiseen verrattuna varsin näyttävän kokoinen katti. Erään tuttavapariskunnan tullessa kylään ensimmäinen asia minkä pariskunnan mies teki, oli rynnätä nukkuvan kissan luo ja nostaa se ilmaan ja retuuttaa ihmetellä sen suurta kokoa. Ennenkuin ehdin parkaista että älä hyvä ihminen nosta isoa kissaa kuin pehmolelua, näki kissan silmistä pelon ja kauhun. Tämän jälkeen olen hyvissä ajoin ilmoittanut vieraille, että meidän kissaa EI nosteta syliin eikä varsinkaan ilman lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosikoni kävi luonani suihkussa ennen kuin lähdimme viettämään iltaa. Suihku sinänsä ihan ok, mutta se mitä siellä tapahtui ei ole.

Ajeli karvansa minun shaverilla. Läträsi kampaajalta ostamani sampoot ja hoitoaineet hiuksiinsa. Meikkasi itsensä minun meikeillä. Tuon lisäksi kylppäristä löytyi tyhjäksi suihkutettu hiuskiinne. Ja parfyymikin oli kelvannut. :(

No olisi tosi outoa, jos vaatisin siskoani ottamaan omat shampoot mukaan :D ihan tosi, ja lainasi parfyymia öö.. Mitä sitten??? Eri asia jos olisi varastanut koko pullon.

104/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin ketjua ja tuli mieleen vuosien takaa muutama tapaus:

- Opiskelukaverin mies kusi pesusieneeni. Kuulemma nolotti lorina. Menin niin hämilleni, etten edes käskenyt sen ottaa sientä pöntöstä. Nostin grillipihdeillä ja heitin koko höskän roskikseen.

-  Taas opiskeluaikoja. Tehtiin ryhmätyötä mun luona, mukana itselle uusi tyttö. Oltiin ruokapöydän ääressä, teekupit ja jotain pullaa mitä lie. Tämä riisuu yhtäkkiä sukat ja kaivelee lusikan päällä kynsiään, jotenkin kuulemma painoivat ihoa. Sitten sormen kynnellä repäisi isosta varpaasta melkoisen kynsisuikaleen, HAISTOI sitä ja ropsautti teevadille.

Hyi s*a vieläkin puistattaa! Ihan normaali kuitenkin muuten, kai vaan sitten estoton tuollaisissa asioissa.

- Yhdet tuttavat usein tappelevat kylässä. Meille ei enää kutsuta. Mies huutaa saata*an h*raa ja paiskoo tavaraa, nainen on eri asteisesti hysteerinen.

Selvin päin ovat ihan kivoja kumpikin. Tiedä sitten mikä tuossa on takana. Ihmettelen, jos ei ole väkivaltaa omissa oloissa.

- Yksi ihan aikuinen tuttava, hyväpalkkainenkin, on varastanut meiltä mm. käsisaippuan vessasta ja ovikranssin.

Vierailija
105/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yövieras tuli oven taakse urheilukassin kera, johon pakattu koko omaisuus. Tietenkin maassa laittomasti ja hätä kova......

Vierailija
106/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isosikoni kävi luonani suihkussa ennen kuin lähdimme viettämään iltaa. Suihku sinänsä ihan ok, mutta se mitä siellä tapahtui ei ole.

Ajeli karvansa minun shaverilla. Läträsi kampaajalta ostamani sampoot ja hoitoaineet hiuksiinsa. Meikkasi itsensä minun meikeillä. Tuon lisäksi kylppäristä löytyi tyhjäksi suihkutettu hiuskiinne. Ja parfyymikin oli kelvannut. :(

No olisi tosi outoa, jos vaatisin siskoani ottamaan omat shampoot mukaan :D ihan tosi, ja lainasi parfyymia öö.. Mitä sitten??? Eri asia jos olisi varastanut koko pullon.

Osittain samaa mieltä. Minusta on ihan ok vielä lainata shampoota ja hoitoainetta ilman eri kyselyjä. Sen sijaan shaverin lainaaminen on jo ällöttävää, hajuvesi on jotain henkilökohtaisempaa ja voisi kysyä luvan, on myös epäkohteliasta tyhjentää koko lakkapullo mitään mainitsematta koska sitä voisi muutkin tarvita.

Vierailija
107/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kutsuin ystäväni ja hänellä oli poikaystävä ja alkoivat hässimään yöllä, nukuin samassa huoneessa.

Vierailija
108/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei vieraan tekosia..miehen poika isiviikonloppuna. Joulukuun käynnillä oli napsinu minun lapsen joulukalenterista suklaata, kun oli aamulla ekana herännyt. Ja ikä tosiaan jo seitsemän.. ettei se nyt enää mene pikkulasten ajattemattomuuden piikkiin. Meteli siitä nousi, mutta minkä sille voi enää..kun suklaata pyyhitään suupielistä😵

Oliko teillä hänelle omaa kalenteria? Joo ei tietenkään saa mennä syömään suklaata toisen kalenterista, mutta ehkä se isän ikävä ja harmitus siitä, että on "etälapsi" jolle ei edes parin euron kalenteria hommata purkautui noin. Kuitenkin VASTA seitsemän vuotias.

Vierailija
109/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytön kaveri oli tikkana pöydässä kun jotain ruokaa oli tarjolla. Ei siis pyydetty pöytään. Asui 20 metrin päässä eli oli helppo mennä kotiin syömään. Kerran tuo tyttö tuli meille todella ison irtokarkkipussin kanssa ja kuulutti heti ovella että nämä on hänen eikä tosiaan ollut antanut yhtään karkkia meidän tytölle.

Näin kerran naapurin yksinhuoltajaäidin linja-autossa ja hän kertoi että hänellä oli ollut tenttiviikko ja nyt on kyllä rentoutusta ansainnut. Hänellä oli kaksi alle kouluikäistä lasta. Sanoi että menee yksin kylpylään eikä todellakaan ota lapsia mukaan. No jokainen tietenkin olettaa että hän oli hankkinut lapsille hoitajan illaksi. No menin kotiin ja käytiin perheen kanssa kaupassa. Kun tulimme kotiin em. yksinhuoltajaäidin lapset odottivat meidän ovella ulkona ja livahtivat kuin kissat ovesta sisään meille. Kysyimme missä äitinne on niin vastaus oli että se lähti jonnekin. Yritin soittaa mutta ei vastausta. Illalla soitti että laittaa lapset kotiin.

Toivottavasti teit lastensuojeluilmoituksen, jos tämä on tosi juttu :(

Vierailija
110/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat, jotka avaavat siekailematta kaikki kaapit, myös vaatekaapit. Sanovat haluavan nähdä, miltä siellä näyttää.

Vierailija
111/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään pitää maksaa niistä kuvakalentereista enemmän, kun ei halua sitä suklaaversiota? En tykännyt edes lapsena.

Vierailija
112/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa törkeitäkin paljon, mutta alapeukkua runsaasti sille jos neljävuotias ei riko kaikkea ja saa leikkiä lastenhuoneessa. Ei ihme jos lapsella ei käy kavereita koskaan kun kaikki on kiellettyä. Aikuiset ei voi koskaan rauhassa seurustella kun pitää jo isompiakin lapsia vahtia kuin vauvoja. Minkälaisia lapsia teillä itsellänne on jos niitä ei voi laskea hetkeksikään silmistä noin isoina?

Vierailija
113/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika pientä näihin muihin verrattuna, mutta. Minulla on yksi ystävä, jonka kanssa käymme saman keskustelun kirjaimellisesti joka ikinen kerta, kun hän on luonani; mä en juo kahvia ja hän juo. Mulla ei sattuneesta syystä ole kahvinkeitintä eikä kahvia. JOKA IKINEN KERTA kun hän tulee luokseni, hän kysyy ensimmäisenä, että "oisko kahvia?" ja on joka ikinen ainoa kerta yhtä ällistynyt, kun sanon, että ei ole kun en käytä. Vieraita varten pitäisi hankkia.

Alkaa käymään jo hieman ärsyttäväksi kun ollaan kuitenkin jo monta vuotta tunnettu.

Et taida tietaa, etta kaupoissa myydaan ihmeellista ainetta nimeltaan MURUKAHVI?

En ole perehtynyt kun en tosiaan kahvia itse ole ikinä juonut. En oikein näe syytä käyttää vähiä rahojani johonkin mitä itse en missään tapauksessa tarvitse. Kummallista jos tee, mehu tai muut eivät kelpaa.

Luulen, ettei murukahvipurkki Suomessakaan ihan hurjia maksa ja se sailyy vuositolkulla. Jos tuo on toistuvaa, ostaisin itse suosiolla ystavaani varten purkin. Mita han muuten tarjoaa Sinulle, kun kylailet hanen luonaan?

Vierailija
114/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei murukahvikaan loputtomiin härskiintymättä säily. Itsellä on useita vieraita, jotka eivät halua edes vettä, vaikka kaikkea mehusta alkaen tarjoan. Ihan ok.

Vierailija
115/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikaan lukiokaverini kotibileissä menin omin avuin kaivamana kirjahyllystäni valokuviani. Minulla oli paljon paperikuviksi asti printattuja kuvia, oli oma kamera ja tykkäsin ottaa kuvia ja vanhemmat antoivat, vaikka filmikamera-aikaan kuvien kehitys toki maksoikin. Huomasin että kaveri katselee kuvia, no ei siinä mitään, katselkoon.

Menin toiseen huoneeseen jotain muiden kavereiden kanssa juttelemaan. Sillä aikaa hän oli ottanut sakset ja leikkeli kuviani! Oli mm. leikannut naamani kuvasta, jossa olin entisen poikaystäväni kanssa. Kuvasta, jota ei mitenkään saanut takaisin enää. Huusin ja kysyin mitä ihmettä tekee ja kaveri oli vain että asiassa ei ole mitään ongelmaa, onhan kyseessä entinen poikaystäväni! Erosta oli pari viikkoa ja olimme kyllä pojan kanssa edelleen kavereita, hänkin oli ko. bileissä vieraana. Ja vaikaka olisin vihannutkin ko. tyyppiä ei se oikeuta kaveriani tuhoamaan kuvia meistä! Käskin kaveria lopettamaan ja siivosin jäljet. Pari päivää tästä isäni kysyi kauhistuneena, miksi naamani oli tupakka-astiassa terassillamme. Kaveirin siis oli ottanut pois leikatun naaman ja vienyt sen erikseen vielä tuhkakuppiin näkyville. Täysin sekopäistä! Tuon tapauksen jälkeen aloin viilennyttämään välejämme. 

Vierailija
116/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tuli käyPmään kylässä 3-4-vuotiaan poikansa kanssa. Vierailun lopuksi saatoin heidät ulos ja ennen autolle menoa kaveri pissatti poikansa pihallani omenapuuta vasten. Olin ihan suu auki ja kaberi sanoi, että opettaa poikansa "puskapissalle". Sen olisi kyllä voinut tehdä jossain ihan muussa paikassa kuin minun(!) kotipihalla.

Puskapissalle meno on opittu hyvin, sen näkee tuolla kaupunkien yöelämässä. Opettakaa vanhemmat ne lapsenne tekemään tarpeensa vessaan! Ei lapsi ole mikään koira!

Vierailija
117/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävää näitä on lukea :D Vaikka en usko minäkään että ihan totta olisi kaikki nämä jutut, vähintään pikkuisen on liioiteltu kertomisessa ;)

Minun vieraat on kyllä käyttäytyneet hyvin. Tietävät että täällä saa jääkaapille mennä ilman lupaa ja sieltä syödä mitä haluaa, joten en saa sellaisestakaan mitään järkytystarinoita aikaiseksi, toisaalta toki minun vieraillani onkin järki päässä, eivätkä kaappeja tyhjäksi syö vaikka periaatteessa voisivat.

Jos pönttöön jää paskarannut niin en kyllä jaksa siitäkään mitään kauheaa numeroa tehdä. Itseasiassa itse sain kerran palautetta kun en ollut jarrujälkiä huomannut kiireessä, osasinpa seuraavalla kerralla sitten vilaista pönttöön vielä vetämisen jälkeenkin, ei niin iso juttu. Sillä kokemuksella sanoisin, että pikku jutuissa voisi olla kehittävintä avata se suu! Jos vaikka kakkarannut tai jääkaapille meno tai ovi auki pissaaminen ärsyttää, niin miksei asiasta voi huomauttaa? Ei välttämättä ihmiset hoksaa joka asiaa ajatella, vaikka se asia olisikin sinulle itsestäänselvyys, niin ehkei se sitten ole kuitenkaan ihan kaikille.

Vierailija
118/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljellä on vara-avain kotiimme ja aina kun tulee kylään hän paukkaa mitään ilmoittamatta sillä avaimella sisään. Käy syömässä jääkapista ruokaa, käy suihkussa ja heittää märän pyyhkeen lattialle, "lainaa" tavaroita eli ottaa vaan eikä koskaan palauta. Saattaa myös käydä meillä vaikka kukaan ei olisi kotona, märkä pyyhe ja sotkut/tiskit keittiössä yleensä paljastavat nää vierailut. Olen niin kyllästynyt tähän äijään ja sen sikailuun. Monet tappelut on asiasta käyty, mutta mies ei saa aikaiseksi otettua avainta pois velikullaltaan. Kerran jopa velipoika rymys keskellä yötä sisälle herättäen kaikki. Oli ollut lähistöllä baarissa ja kaipasi yöpaikkaa.

Vierailija
119/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli tekee sitä, että kun hän on jossain lähellä muilla asioilla, niin soittaa sen jälkeen että hei oon tässä lähellä, tuun käymään! Ja sitten vaatii kyytiä kotiin (30km) tai muualle. AINA. Tai sitten haluaa "lainata" rahaa. 

Nykyään ei olla ikinä kotona ja harvoin mies edes vastaa kun veli soittaa

Vierailija
120/2728 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi miesystävä heittäytyi aina makaamaan sohvalleni ja kuvitteli että se on normaalia. Kerran kylässä ollessakin hän aikoi heittäytyä keittiön penkille makaamaan, keksin onneksi jotain muuta aktiviteettia siihen tilanteeseen. Hänen mielestään se oli normaalia, koska niin hän tekee aina äitinsä luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan