Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtiessään ruikulla ollut vieras jätti varpusparvet siivoomatta pytyn yläosasta, mihin huuhtelu ei riitä. Meinasi oksennus tulla siivotessa.
Kuka käy kakalla päivällä? Luonnollisen rytmin mukaan suoli toimii aamulla herättyä. Joka aamu. Ei kuulu kakkia kaverilla, töissä, kaupungilla. Ihme porukkaa!!!
Paskalla käydään, kun sattuu paskattamaan. Mitään luonnollista rytmiä ei ole. Jos vatsa on ruikulla, ei siinä ehdi seuraavaa aamua odottamaan.
Mulla oli aikoinaan kaikenlaisia vatipäitä kavereina ja tuttuina. Mitä niiltä sopi odottaa? Ei mitään takeita mistään. Ihan mitä vaan ikävää saattoi tapahtua.
Eräs asunnoton pummi kävi majailemassa luonani jatkuvasti. Jos olisin ollut silloin henkisesti kunnossa enkä pahasti alkoholiongelmainen, niin tuo tyyppi ei olisi luonani käynyt kertaakaan, saati majaillut. Kerran tuo tuli luokseni, niin oli mennyt keittiöön ja kaivoi biopussiin heittämäni pizzan palaset ja söi ne sieltä. Jos noin nälkä oli, niin miksei voinut mennä ruokakaapille etsimään murkinaa? Toisella kertaa se oli mennyt omin päin vaatekaapille ja otti sieltä mitään kysymättä vyöni käyttöönsä. V..tu! Kaikki ei ole kaikkien yhteistä, jonka voi tuosta vain ottaa tarpeisiinsa! Sillä tyypillä ei ollut mitään käsitystä oikean ja väärän erosta. Kun ihmiset sitä jeesasivat antamalla sille yösijaa, niin tämä sitten kiitteli varastelemalla ja puhumalla ihmisistä perättömiä valheita. Sitten se käytti omin luvin mun partahöylää ja teki kaikkea muutakin outoa ja ihmeellistä. Ne jutut voisivat olla tapahtuneet ainoastaan jossakin satukirjassa.
Yhdessä vaiheessa tämän tyypin seurassa kulki eräs hiippari, joka sitten kävi luonani joitakin kertoja. Tällä oli sitten semmoinen tyyli, että aina piti jankuttaa sitä yhtä ja samaa. Puhui aina eräästä tutusta pariskunnasta, joita kovasti arvosteli. Ne sitä ja tätä. Se teki niin ja se sanoi niin ja sitä rataa. Superraskasta kuunnella. Levy ei vaihtunut ikinä.
Kaverillani on outo tapa linnoittautua 1-2h asuntoni ainoaan vessaan. En tiedä mitä puuhailee, mutta ei vessaa käytä. Ärsyttävää...
Pytty tukkoon paskottuna ja puoli rullaa paperia perään työnnettynä oli kiva ylläri erään "kaverin" lähdettyä. Itse jynssään jarraritkin heti pois jos käyn kakkosella vieraiden luona.
Nämä tapahtui, kun olin joku parikymppinen, nykyään ei tulisi toiste tämmöset tapaukset kyläilemään..
Kaverini taisi pelätä, että mulla on joku sukupuolitauti, kun aina kun kävi vessassa luonani, vuorasi pöntön vessapaperilla. Kuulin, kun sitä paperia vaan vedetään ja vedetään metritolkulla. Nämä hän sitten tietysti veti pöntöstä alas, ihme kun ei mennyt tukkoon. Sen jälkeen kuulin, kun pesi käsiään varmaan 10 minuuttia. Kysyin, että mitä sä siellä vessassa teet. Niin kuulemma on bakteerikammo hänellä. Pistin sen jälkeen vessapaperit piiloon.
Tapailin yhtä miestä, joka halusi aina saunoa luonani. Sen jälkeen istui märkä pyyhe lanteillaan kangassohvalleni, selvästi katsoi ja odotti, että kiellänkö. Olin tosi arka ja ihastunut häneen, niin en kehdannut sanoa tuosta, mutta muistan jo silloin ajatelleeni, että taitaa olla jätkällä äiti-traumat tulilla. Tuli olo kuin olisi 3-vuotiaan kanssa, joka tekee kiellettyä ja testaa rajoja, sitten täytyy selkeästi sanoa "kylppärissä puetaan ja kuivataan!" Teki muitakin vastaavanlaisia juttuja, tuli siis todella olo, että joku kehitysvaihe käymättä, ei tuota mikään muukaan selitä.
Yksi ex-kaverini pölli tavaroitani. Siis itse sanoi "lainaamiseksi", mutta ei kysynyt lupaa. Saattoi ihan pokkana ilmestyä eteeni minun paitani päällä tai saatoin nähdä hänen kotonaan minun tavaroitani.
Tyyppi oletti saavansa 3 ruokalajin illallisen ja englantilaisen aamiaisen munakokkelilla ja pekonilla tietty kauniisti katettuna ja palveltuna. Hän sanoi vitsaillen useinkin et haluais palvelusväen itselleen, tai henkilökunnan. Just joo. Tämä sama henkilö myös huomautteli ihan jostain tosi pikkujutuista kotonani, tyyliin jääkaapin ovessa sisäpuolella pieni tippa maustekastiketta tai kahvitahra keittiön lattialla tai vasta pesemässäni parvekelaseissa oli pieni viiva jäänyt jonnekin reunaan kuivauslastasta. Vit...u mikä narsisti.
Hyvin dominoiva ja röyhkeä lapsuudenaikainen ystäväni tuli vk lopuksi kylään, minulla oli silloin tavallinen kaksio. Hän vaati saada makuuhuoneeni käyttöönsä koska ei voi nukkua sohvalla kun selkä tulee kipeäksi ja olkkaria ei saa pimeäksi ym ym. Niin.... No entäs minä sitten.... sama ongelma minulla on sohvalla nukkumisesta. Minä väistyin sohvalle. Aamulla hän vielä katsoi oikeudekseen huomauttaa siitä että kolistelin keittiössä kahvia keittäessäni johon hän heräsi eikä saanut nukkua 8 pidempään kun hänellä on vapaata nyt. Ei tule tä daami enää minun luokseni oikeuksia vaatimaan. Hotellit on sitä varten
Meillä käydessä muuan rouva kertoi, että nyt Pentti-Annikille pitää olla ruokaa. Joku ylisuojeltu sosiaalitapaus tämä Pentti-Annikki.
Tein selväksi, että meillä eletään meidän aikataulujen mukaan. Tuli varmaan trauma kun ei ole näkynyt sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi oletti saavansa 3 ruokalajin illallisen ja englantilaisen aamiaisen munakokkelilla ja pekonilla tietty kauniisti katettuna ja palveltuna. Hän sanoi vitsaillen useinkin et haluais palvelusväen itselleen, tai henkilökunnan. Just joo. Tämä sama henkilö myös huomautteli ihan jostain tosi pikkujutuista kotonani, tyyliin jääkaapin ovessa sisäpuolella pieni tippa maustekastiketta tai kahvitahra keittiön lattialla tai vasta pesemässäni parvekelaseissa oli pieni viiva jäänyt jonnekin reunaan kuivauslastasta. Vit...u mikä narsisti.
Vai että ihan narsisti...
Ostin sellaisen pienehkön kakun kun tuttavaperhe kävi, perheen isä otti ison palan, ahne kun on. Hyvä että lapsille jäi. Normaali mies sanoisi ettei välitä, jätä lapsille.
Sitä saa mitä tilaa. Sopii vihjeeksi tälle "ryhmälle"
Vierailija kirjoitti:
Meillä käydessä muuan rouva kertoi, että nyt Pentti-Annikille pitää olla ruokaa. Joku ylisuojeltu sosiaalitapaus tämä Pentti-Annikki.
Tein selväksi, että meillä eletään meidän aikataulujen mukaan. Tuli varmaan trauma kun ei ole näkynyt sen jälkeen.
Oliko Pentti-Annikki siis lapsi vai aviomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa nauroin. Eikö tule muita diagnooseja mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa nauroin. Eikö tule muita diagnooseja mieleen.
Mulle tulee: idiootti, juntti, huonokäytöksinen...Eivät tosin ole diagnooseja varsinaisesti.
Lapsena kaksi sisarusta vieraillessaan kotonani olivat varastaneet multa ainakin 4 barbia, muita leluja ja äitini korurasiasta koruja. Tämä tapahtui 90-luvun alussa. Tytöt olivat pieniä, mutta kuitenkin vanhempia mitä itse olin silloin. Heillä vieraillessani otin omia tavaroita takasin. Äitini atvokkaan rippisormuksen, jonka varkaudesta en edes tiennyt antoivat neuvoteltuaan keskenään takaisin. Tuli todella loukattu olo. Ei näidenkään vanhemmat olleet viitsineet ratsata tyttöjen huonetta. Ties mitä muuta olisi löytynyt. Äitini oli raivoissaan eikä enää koskaan luottanut näihin tyttöihin.
Ja kysymyksessä oli n. 8-vuotiaat tytöt. Itse saatoin olla eskari-ikäinen tuolloin.
kommentit luettuani voin todeta, että oikeistolaisuus on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Ostin sellaisen pienehkön kakun kun tuttavaperhe kävi, perheen isä otti ison palan, ahne kun on. Hyvä että lapsille jäi. Normaali mies sanoisi ettei välitä, jätä lapsille.
Meille kävi samalla lailla, kun siskon perhe kävi. Siskon mies oikein ylpeili suuriruokaisuudellaan, kun hän otti kakkua ison palan ja kehotti lapsiaankaan ottamaan ja annosteli heille niin, ettei muille vieraille jäänyt kuin vähän kermavaahtoa.
Toinen jo mainitunkaltainen tapaus oli, kun pidettiin muutaman työkaverin kanssa saunailtaa mökillä ja porukka jäi yöksi. Heräsin ensimmäisenä ja vaihdoin telineeseen uuden vessapaperirullan. Pari tyyppiä kävi vessassa ( on siisti sisävessa), kolmas totesi, että paperi on loppu. Minä siihen, että älä valehtele, vasta vaihdoin rullan. Telineessä oli tyhjä hylsy. Ei sillä, taloudellisestikaan tuo nyt ei paljoa maksa, mutta ihmettelen tyyppiä, joka tuhlaa vessakäynnillään melkein koko rullan paperia.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan Kokoomuslainen isä.
En tykkää vieraista, ja sen voin sanoa jo etukäteen, jos alkaa tuntua siltä, että ystävä olisi tulossa kyläilemään. Vieraat ovat olleet käytökseltään järkyttäviä ja siksi tämä toteamus. Yksi ystävä alkoi vihata minun sinisiä vaatteita ja sinisiä mattoja, hän omien sanojensa mukaan näki punaista kun näki sinistä. Viha kohdistui tietysti minuun, ei väriin.
Naisvieraille ei yleensä kelpaa mikään mitä pöytään laittaa. Jos on kahvia tarjolla, pitäisi olla teetä No ei oo eikä tuu. Allergikot kamalia. Pitäisi kysellä etukäteen kala-allergiat ym, siihen en lähde. Jos on lähdetty Turusta Keski-Suomeen pienten lasten kanssa, oletetaan, että minulla on koko sakille ruoka valmiina. Ei ollut, koska oletin heidän syövän matkan varrella jossain. Oli vain mansikkakakku pöydässä, joten jouduin laittamaan jonkinlaiset suolaiset leivät matkalaisille.
Sisustuksia ja kalustuksia on arvosteltu ja naureskeltu, vessan kaapin ovia on auottu, samoin jäteastiaan on ollut asiaa. Roskiin on mennyt muutama lusikka servetin mukana.
Jos on tavattava, kahvilat käy siihen oikein hyvin, ei tarvitse stressata. En itse vieraile kenenkään luona.