Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Asun katajanokalla. Minusta on törkeää, että kaverit soittelevat, että he haluaisivat tulla meille viikonlopuksi/pääsiäislomaksi. Kuulostaa kivalta vai?
Menin tähän retkuun muutaman kerran.
Varasin aamupalatarpeet ja laitoin vierashuoneen oikein viimeisen päälle innoissani, että ihana nähdä tätäkin ihmistä ja kiva tehdä jotain mukavaa yhdessä. Menin ihan vastaan asemalle. Siinä, kun käveltiin senaatintorin läpi meille päin, tämä kysyi, että saisiko vara-avaimen, kun tulee varmaan myöhään nukkumaan. Vara-avaimeni oli äidilläni toisella paikkakunnalla, joten heräsin keskellä yötä päästämään tämän sisälle. Sunnuntaina kysyi vielä että keittäisinkö kahvit ennen kuin hän lähtee junalle. Siinä kohtaa keitti yli ja sanoin, että olen itse lähdössä, joten hänen pitää kerätä kamansa. Suuttui tietysti verisesti ja katkaisi välit. Ei ole ikävä.
Toisella kerralla tuttu pariskunta sanoi suoraan, että he
Noista loputerkuista tuli mieleen, että monikohan tunnistaa itsensä näistä, joskus aika yksityiskohtaisista tarinoista? Toisaalta tosilokki ei edes ymmärrä tehneensä väärin...
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulussa ei ollut 5-6. luokkaa.
Yksi kävi vessassa ja valitti kun valo syttyi siellä hänen mielestään niin hitaasti.
Vieras avasi peilikaapin eteisessä heti tultuaan sisälle. Kaappi on täynnä romua.
Vierailun isäntänä ei tätä ennen ole tiennyt, että ennen kuin lähdin hänen luotaan, pyöräytin hänen hammasharjaansa vessapöntössä.
Vierailija kirjoitti:
Asumme omakotitalossa ja ystäväni tuli kylään lapsensa kanssa. Lapsi alkoi poimimaan kukkia minun kukkapenkistä. Oli poiminut tulppaaneja ja muita istuttamiani ihanuuksia. Sanoin lapselle ystävällisesti että kukkapenkistä ei saa kukkia poimia mutta muualta kyllä. Kukkia riittää. Tästä ystäväni loukkaantui ja lähetti minulle jopa postikortin jossa luki tyyliin "antakaamme lasten nauttia luonnosta ja kukista". WTF? Ei niinku minkäänlaista ymmärrystä. Tarjosin heille myös lounasta. Söimme siinä yhdessä omien lasteni kanssa mutta ystävän tyttärelle ei maistunut jolloin ystäväni bongasi keittiön hyllyllä olevan avaamattoman sipsipussin ja sanoi lapselleen: "no sinähän voit syödä vaikka noita sipsejä kun niistähän sinä tykkäät". WTF? No ei todellakaan syö. Ei minunkaan lapset saisi vaihtaa ruokailua sipsihetkeen. Sanoin että ei käy, nyt syömme ruokaa. Tähän ystäväni vastasi, ikäänkuin lapselleen: "Joo, täällä on eri säännöt. Jaana
hävettävän huonoa käytöstä..
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten eräs kaverini tuli käymään ja juteltiin siinä niitä näitä. Kerroin että olin just ostellut alusvaatteita, tai oikeastaan seksihepeniä, ja kaveri halusi nähdä ne. Siinä oli korsettimallista toppia, stringejä ja muuta hepenettä. Aikansa ihasteltuaan kysyi että voisiko hän lainata niitä joskus. Katsoin tosi pitkään ja sanoin että no ei käy. Mulle ei tulis mieleenkään edes kysyä, että saisko lainata toisen ihmisen ALUSVAATTEITA, intiimejä pikkuhepeniä!
Kaverilta kieltämättä outoa käytöstä, mutta niin on kyllä omien alusvaatteiden esittelykin. Tässä ei tosin kerrota tapahtuiko esittely pukemalla vaatteet päälle vai ei, mutta silti Ehkä jos kyseessä teinit, niin voin ymmärtää. Normaali aikuinen ei seksihepeneitään kaverille esittele.
Mies puhui että yhdellä sen kaverilla on tapana pokkana kusta LATTIAKAIVOON yhteisissä saunailloissa, siis kylässäkin :D Hyisss. Vähän sellainen alkoholisoitunut reppana kyseessä, mutta vaatii pokkaa alkaa vaan lorottaa menemään kylpyhuoneessa muiden nähden. Mistä tää ääliömiesten kuseskeluntarve kumpuaa? Vessaan on meilläkin 3m matka pukuhuoneen ovelta, ei voi olla matkasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas kansakoulussa viides ja kuudes luokka.
Vuoden 1958 kansakoululain mukaan varsinainen kansakoulu oli kuusivuotinen.
Sen loppuun lisättiin kaksi vuotta pakollista jatko-opiskelua, kansalaiskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtiessään ruikulla ollut vieras jätti varpusparvet siivoomatta pytyn yläosasta, mihin huuhtelu ei riitä. Meinasi oksennus tulla siivotessa.
Kuka käy kakalla päivällä? Luonnollisen rytmin mukaan suoli toimii aamulla herättyä. Joka aamu. Ei kuulu kakkia kaverilla, töissä, kaupungilla. Ihme porukkaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas. Niille, ketkä ei menny oppikouluun. Sit oli kansalaiskoulu...
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on käynyt niin, että joku on tullut luokseni jonkun mäkkipussin kanssa ja vetänyt siinä napaansa yksin eikä kysy mitään, että olisiko mulle voinut tuoda jotain tai onko ok syödä täällä :D
Ei jotenkin ole kohteliasta tai en itse toimisi noin.
Ilari olisi voinut syödä autossaan jos oli nälkä? Varmaan vielä jätti roskat sun hoidettavaksi eikä vienyt mukanaan :D Itse kysyn aina kylään mentäessä, että mitä voisin tuoda mukanani, että onko meidän tarkoitus syödä vai ei Ja yleensä syön aina ennen kuin lähden kotoa ettei iske nälkäkiukku.
Isäntänä/emäntänä teen toki aina valmiiksi ruokaa vieraalle tai vähintään laitan tarjolle naposteluja ja juomaa. Ei oo kukaan tullut vielä kylään omat eväät mukanaan :D
Vieraat toivat kuoharipullon tuliaisena ja vaativat, että se avataan heti ja avattiinkin. Illan aikana tarjottiin runsaasti alkoholia ja jossain kohtaa ilmoitin, että menen nukkumaan, kun seuraavana aamuna töitä. Mies jäi vieraiden kanssa valvomaan. Siinä kohtaa, kun menin nukkumaan katsoin, kun vieras käveli suoraan jääkaapille ja otti sieltä kaikki loput alkoholit esiin ja alkoi juomaan kaksin käsin, niin että lattialle meni osa. Sitten humalapäissään tämä pariskunta meuhkasi ja riiteli koko yön. Menivät nukkumaan kun mun piti lähteä töihin samoilla silmillä, kun en saanut siinä metelissä nukuttua. Olen edelleen vihainen, etten silloin heittänyt heitä pihalle. Ei muuten kutsuttu toiste.
Vierailija kirjoitti:
Mies puhui että yhdellä sen kaverilla on tapana pokkana kusta LATTIAKAIVOON yhteisissä saunailloissa, siis kylässäkin :D Hyisss. Vähän sellainen alkoholisoitunut reppana kyseessä, mutta vaatii pokkaa alkaa vaan lorottaa menemään kylpyhuoneessa muiden nähden. Mistä tää ääliömiesten kuseskeluntarve kumpuaa? Vessaan on meilläkin 3m matka pukuhuoneen ovelta, ei voi olla matkasta kiinni.
Kerran joku kusi yleisellä paikalla roskisten taakse. Se kusi virtasi toisten jalkojen juureen jotka oli odottamassa bussia. Myös miehet kusenut hisseihin, talonseiniin yms. Jotkut on vaan sairaita päästään.
Avanneet suljetun makuuhuoneen oven ja katsoneet oliko siellä sotkuista koska ovi oli suljettu. Avanneet jääkaapin oven ja kommentoineet että eihän tuolla ole mitään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppikouluunkin saattoi pyrkiä myös jatkoluokilta, 5.- Ja 6.-luokalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppikouluunkin saattoi pyrkiä myös jatkoluokilta eli 5.- ja 6.-luokalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran joku kusi yleisellä paikalla roskisten taakse. Se kusi virtasi toisten jalkojen juureen jotka oli odottamassa bussia. Myös miehet kusenut hisseihin, talonseiniin yms. Jotkut on vaan sairaita päästään.
Reviirin merkkausta.
Pahoitamme aina niin mielemme miniän törkeästä kielenkäytöstä. Ei kunnioita mitenkään vanhempia ihmisiä 😟