Avopuoliso suuttui mitättömästä jekusta jota olen tehnyt sillointällöin
Mies on siis kova kuorsaamaan koska tekee pitkiä päiviä ja vuorotyötä. Joskus, jos kuorsaus ärsyttää minua, teen niin että avaan makkarin oven ja laitan hanan valumaan. Tästä hän aina herää kun alkaa kusettamaan. Teenkö väärin? Itse olen työttömänä mutta kuorsaus ärsyttää.
Kommentit (10)
No mitä jos vaikka kevyesti herättäsit miestä sen verran että se tajuaa kääntyä kyljelleen? Ois varmaan helpompi ratkaisu molemmille. Miten pitkät päivät ja vuorotyö liittyy kuorsaamiseen?
Mitä tekemistä työttömyydelläsi on tässä?
Kuorsaukseen on useita keinoja. Laihduttaminen, tennispallo selässä, nenäteipit... jos miestä ei kiinnosta näitä käyttää, kyllä hän oikeastaan ansaitseekin pientä jekutusta. ap on lempeä, tuohan on hyvin hellävarainen tuo vesikikka.
Kuorsaaminen on epäterveellistä. Etsikää tietoa jos kiinnostaa.
Ap on hönö. Käske miehesi lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaaminen on epäterveellistä. Etsikää tietoa jos kiinnostaa.
Ap on hönö. Käske miehesi lääkäriin.
Kuorsaus sinänsä ei ole epäterveellistä kuorsaajalle itselleen. Kanssaeläjälle se voi aiheuttaa unettomuutta.
Kuorsaus voi kuitenkin olla merkki terveysongelmista ja johtaa joissain tapauksissa vaarallisiinkiin hengityskatkoksiin. Useimmiten kyseessä on kuitenkin vaaraton ns. tavallinen kuorsaus.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Törkeää! Toinen tekee töitä ja yrittää nukkua ja sen kerran kun nukuttaisi, sinä härnäät vesihanalla. Toivottavasti mies tajuaa jättää sinut ja heti.
Kuorsaus voi iaheuttaa kanssaeläjälle kuulonaleneman. AP, komenna kumppani lekuriin tai nuku itse toisessa huoneessa ettei kuulosi kärsi. Itse varmaan muuttaisin muualle.
Laita korvatulpat ja nuku toisessa huoneessa. Vesihanatemppu on hölmö.
Olet urpå.