Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lyhyt mies, ja ajattelin ostaa kengät (kuva), jotka tekee 7cm pidemmäksi. Mitä mieltä?

Vierailija
03.12.2016 |

Olen vain 181centtimetrinen mies ja ajattelin ostaa tällaiset kengät, jotka tekevät minusta 188cm
http://www.increasingshoes.com/detail.asp?id=387

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi nähdä kuva noista kengistä jonkun jalassa. Kuinka tuollaisilla kengillä saa 7cm pituutta lisää.

Vierailija
42/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä olisi vähän räväkämmät? https://www.google.fi/search?q=men+gothic+shoe&client=firefox-b&tbm=isc…

Kuvittelin tuollaiset työpaikkamme eräälle hintelälle sliporerinörtille, joka on ehkä 160 cm pitkä. Saattaisi katseet kääntyä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat miehet. Vaikka olisitte 151 cm älkää käyttäkö vippaskonsteja. Itseluottamus ja kiva luonne korvaa puuttuvat sentit. Yksi elämäni suuri rakkaus on alle 165 ja todella kuuma. Eikä yritä olla sen pidempi kuin on.

Naisetkin voisivat jättää pushup-rintaliivit pois. Samoin lopettaa meikkaamisen ja lakata käyttämästä pakaroita kohottavia housuja. Tekohiukset ja -ripset on ehdoton nou nou. Ja erityisesti voisivat lopettaa kuvien ottamisen Tinderiin pelkistä kasvoistaan tai yläviistosta. 

Vierailija
44/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisille kaikenlainen huijaaminen on sallittua, muttei miehille?

On tissitoppausta, pyllyfyllinkiä, hoikentavia alusvaatteita ja lisäkkeitä ja kaikkea muuta kivaa

Vierailija
45/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista kengistä löydy kaltaisellesi apua.

Vierailija
46/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille kaikenlainen huijaaminen on sallittua, muttei miehille?

On tissitoppausta, pyllyfyllinkiä, hoikentavia alusvaatteita ja lisäkkeitä ja kaikkea muuta kivaa

Koska naiset ovat tekopyhiä. Taidankin tunkea täytettä haaroväliin, kun lähden illalla baariin. 

Vierailija
47/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ootpa tosi lyhyt.. Pidempi kuin 99% naisista

Niin ehkä jos laskee koko maailman väestöstä, Suomessa ehkä yli 90 vuotiaat naiset on 99% lyhyempiä.

Mutta alle kolmekymppisissä meitä yli 181 senttisiä on paljon enemmän kuin yksi sadasta. Itse olen pidempi kuin Ap korkojen kanssa. Ja olen tavannut minua päätä pidempiä naisiakin.

Tuo 181 cm ei edes ole paljon keskimittaista nuorta miestä lyhyempi (pari senttiä) ja vanhojen pappojen keskipituus jää Suomessakin alle 180 sentin.

Minusta yli 180 senttiä on ihan ok. Sen alle en kyllä mene.

Minusta mitään piilokorko kenkiä tarvitse käyttää rehelliset bootsit koron kanssa on hienot, itse en käytä ymmärrettävästi mitään korkoja.

Vierailija
48/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä jos laskee koko maailman väestöstä, Suomessa ehkä yli 90 vuotiaat naiset on 99% lyhyempiä.

Mutta alle kolmekymppisissä meitä yli 181 senttisiä on paljon enemmän kuin yksi sadasta. Itse olen pidempi kuin Ap korkojen kanssa. Ja olen tavannut minua päätä pidempiä naisiakin.

Tuo 181 cm ei edes ole paljon keskimittaista nuorta miestä lyhyempi (pari senttiä) ja vanhojen pappojen keskipituus jää Suomessakin alle 180 sentin.

Minusta mitään piilokorko kenkiä tarvitse käyttää rehelliset bootsit koron kanssa on hienot, itse en käytä ymmärrettävästi mitään korkoja.

Varusmiesten keskipituus on jo vuosikymmeniä pysynyt samana - n. 178 cm

Nuorten miesten keskipituus ei ole kasvanut kuin puheissa ja ennakko-odotuksissa.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ldk00…

Vierailija
49/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten keskipituus ei ole kasvanut kuin puheissa ja ennakko-odotuksissa.

Suomessa on maailmanluokan tarkimmat pituustilastot. Viime kutsunnoissa keskipituus oli muutaman millin alle 183 senttiä ja hollantilaisten jälkeen Suomessa on maailman pisimmät 18 vuotiaat miehet.

Varusmies palvelun suorittaa nykyään vain noin 60% miehistä. Eli tuo terveyskirjaston taulukko on ihan pielessä. Kutsunnoissa käy suunnilleen kaikki miehet. Se on pakollinen sivareille ja vapautus paperitkin saadaan kutsunnoista.

Outoa että pisimmät miehet eivät enää käy armeijaa. Toisaalta ei tarvitse olla paljoakaan ylipainoinenkaan että saa vapautuksen.

Varmaan monella yli 2 metrisellä on pituudesta johtuvia terveysongelmia.

Vierailija
50/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaava poikaporukka on taas saanut aivopierun

Vierailija
52/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177-senttinen mies, ja voin kyllä käsi sydämellä sanoa, että viimeisen 5 vuoden aikana olen saanut ihan jokaisen naisen, josta olen ollut enemmän kiinnostunut. Pituudet ovat vaihdelleet 154 ja 174 sentin väliltä.

Vierailija
53/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 177-senttinen mies, ja voin kyllä käsi sydämellä sanoa, että viimeisen 5 vuoden aikana olen saanut ihan jokaisen naisen, josta olen ollut enemmän kiinnostunut. Pituudet ovat vaihdelleet 154 ja 174 sentin väliltä.

Kiva oikeasti kuulla. Itse olen pitkä nainen ja olisin enemmän kuin tyytyväinen jos pätkikset hoitelisivat nämä kitukasvuiset tytöt.

Mutta näkee pätkiä naisia oikeasti pitkien miesten kainalossa.

Pitkäksi naiseksi oletetaan jo nainen joka on pidempi kuin puolet miehistä. Feministi en ole ollut, ehkä mietin. Olen aina merkinnyt pituudekseni 185 senttiä vaikka oikeasti olen lähes 190 senttiä.

Naisen pitää hävetä pituuttaan ja saman pituisten miesten perässä juoksee kaikki. Sitten kun löydät edes pituisesi miehen paljastuu että hänellä on kysyntää muuallekin ja pitkä mies tietää saavansa seuraa samana päivänä.

Velipuoli, joka ei ole mulle mitään sukua, nuorena kertoi että ei ole herkkua lyhyen miehen elämä. En tiedä ei ole niin helppoa pitkällä naisellakaan.

Vierailija
54/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on maailmanluokan tarkimmat pituustilastot. Viime kutsunnoissa keskipituus oli muutaman millin alle 183 senttiä ja hollantilaisten jälkeen Suomessa on maailman pisimmät 18 vuotiaat miehet.

Varusmies palvelun suorittaa nykyään vain noin 60% miehistä. Eli tuo terveyskirjaston taulukko on ihan pielessä. Kutsunnoissa käy suunnilleen kaikki miehet. Se on pakollinen sivareille ja vapautus paperitkin saadaan kutsunnoista.

Outoa että pisimmät miehet eivät enää käy armeijaa. Toisaalta ei tarvitse olla paljoakaan ylipainoinenkaan että saa vapautuksen.

Varmaan monella yli 2 metrisellä on pituudesta johtuvia terveysongelmia.

Laitapa linkki tuohon 183 cm:n. Johtava liikuntapäällikkö Harri Koski kun kertoi viime syyskuussa seuraavanlaisesti:

"Varusmiesten pituudessa ei ole tapahtunut suuria muutoksia, keskipituus on pysynyt 179 – 180 sentin välillä."

http://yle.fi/uutiset/3-9161562 

Vierailija
55/57 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva oikeasti kuulla. Itse olen pitkä nainen ja olisin enemmän kuin tyytyväinen jos pätkikset hoitelisivat nämä kitukasvuiset tytöt.

Mutta näkee pätkiä naisia oikeasti pitkien miesten kainalossa.

Pitkäksi naiseksi oletetaan jo nainen joka on pidempi kuin puolet miehistä. Feministi en ole ollut, ehkä mietin. Olen aina merkinnyt pituudekseni 185 senttiä vaikka oikeasti olen lähes 190 senttiä.

Naisen pitää hävetä pituuttaan ja saman pituisten miesten perässä juoksee kaikki. Sitten kun löydät edes pituisesi miehen paljastuu että hänellä on kysyntää muuallekin ja pitkä mies tietää saavansa seuraa samana päivänä.

Velipuoli, joka ei ole mulle mitään sukua, nuorena kertoi että ei ole herkkua lyhyen miehen elämä. En tiedä ei ole niin helppoa pitkällä naisellakaan.

Pätkikset ja kitukasvuiset. Et kyllä herätä yhtään sympatiaa, kuulostat aika ikävältä ihmiseltä, kylmältä ja itsekkäältä.

Vierailija
56/57 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/57 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up