Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatko sinäkin surullisen lemmikin uuteen löytöeläintalossa?

Rakki vahtoon!
03.12.2016 |

En tiennyt että tajoavat näitä palveluita..
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201612012200034888_fd.shtml

Kommentit (28)

21/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päästin omat undulaattini pihalle vapauteen kun kyllästyin niihin. Siellä saavat elää vapaana. :) Saman teen kaloille ja kilppareille. Vessasta vain vetäisee alas ja ne voivat uiskennella iloisena takaisin mereen.

Olen aina ajatellut että näin toimivat ihmiset ovat vain pieni vajaa vähemmistö, mutta muutama päivä sitten tuli todistettua muuta. Instagramissa (muistaakseni 9gagin jakamassa) videossa tyttö esittää "Finding Dory in real life", jossa siis ajaa kalaa kädellä ensin ympäri akvaariota ja lopulta vetää alas vessanpöntöstä muka hauskoin kommentein. Kaikista järkyttävintä oli käyttäjien reaktiot, naureskelut ja alle kahdessa tunnissa tykkäyksiä oli jo kertynyt kymmeniä tuhansia... Kuinka tunnekylmiä ihmiset voivatkaan olla?

Vierailija
22/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa tuo on normaalia. Siis ei ole normaalia tietenkään, mutta yleinen tapa toimia. Oma koirani oli lempattu samalla tavalla. Suretti, kun näin siitä välillä, että oletettavasti kaipasi vanhaa perhettään, kun näki tietyn oloisia ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on vittu koira! Jos lemmikin pitäminen käy ylivoimaiseksi, sen saa myydä, luovuttaa tai lopettaa. Ei elukan kuulu olla mikään riippa.

Itse olen vanhat, elämäntilanteeseen sopimattomat eläimet vaihtanut nuorempaan. Parasta niin minulle, kuin eläimellekin.

Ottakoon joku tuollaisen karkailevan koiran, jolla on sopivat tilat ja aikaa.

Eikö näin???

Oletko heivannut ne piikille vai tarhaan, missä mahdollisesti lusivat vuosia häkissä vai hankkinut niille hyvän kodin vai palauttanut kasvattajalle. Jos on noin vaikeaa, ei pidä ottaa eläintä. 

Toki hyvillekin kodeille tulee ongelmatilanteita, mutta niissä kodinvaihdot hoidetaan asiallisesti eikä oteta mitään pentua tilalle. 

Vierailija
24/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas joku ihmeellinen provoiluketju, mutta tuli kyynel silmään tuon videon myötä. Lähinnä siksi, että omat koirani ovat eläneet kuukausia tuollaisessa satojen koirien tarhakompleksissa, missä haukunta on infernaalista ja lämpötila öisin voi laskea pakkasen puolelle. Ja kyseessä on pikkufifit eivätkä mitkään paimenkoirat.

Aluksi nämä taustaäänet saivat koirat hermostumaan, nyt sain ilokseni huomata, ettei korvakaan värähtänyt kaiuttimista kuuluvasta haukunnasta. 

Vierailija
25/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on vittu koira! Jos lemmikin pitäminen käy ylivoimaiseksi, sen saa myydä, luovuttaa tai lopettaa. Ei elukan kuulu olla mikään riippa.

Itse olen vanhat, elämäntilanteeseen sopimattomat eläimet vaihtanut nuorempaan. Parasta niin minulle, kuin eläimellekin.

Ottakoon joku tuollaisen karkailevan koiran, jolla on sopivat tilat ja aikaa.

Eikö näin???

Koira karkailee, jos omistaja on kyvytön typerys.

Vierailija
26/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lemmikki käy jostain syystä vain rakkaammaksi mitä vanhemmaksi tulee. Ne jotka inisee että "yhyy se on vaan koira, voi vaihtaa uuteen tai viedä piikille" ovat ilman muuta provoja tai helvetin häiriintyneitä ihmisiä, jotka tulleet itsekin vaihdetuksi parempaan useampaan otteeseen. Enkä ihmettele.

Vierailija
27/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meille haettiin löytöeläinkodilta vanhempi kissa, joka viettää nyt eläkepäiviä meillä. 

Leikattu kissa, joka oli loukutettu kiinni ja ehti olla löytöeläinkodilla yli kuukauden ilman, että kukaan olisi kysellyt perään. 

Vierailija
28/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Meille haettiin löytöeläinkodilta vanhempi kissa, joka viettää nyt eläkepäiviä meillä. 

Leikattu kissa, joka oli loukutettu kiinni ja ehti olla löytöeläinkodilla yli kuukauden ilman, että kukaan olisi kysellyt perään. 

paljon se saa eläkettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi