Aiotko ostaa jouluksi uuden puhelimen vai odotatko tammialeja?
Olen kahden vaiheilla. Molemmat teinih toivovat uutta luuria joululahjaksi. Ajattelin antaa molemmille 500€ joululahjaksi. Kannattaako venyttää puhelimen hankintaa tammikuulle, laskevatko hinnat oikeasti. Toinen toivoo Samsungia ja toinen iphonea, ehkä kutosta. Saavat laittaa erotuksen itse, mikäli viidellä sadalla ei irtoa. Seiskaa ( iphone) ei haluta, sillä siinä ei ole kuulokkeita.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa noin kalliit luurit lapsille??!
Minä. Lapset ovat yläkoulussa ja ihan järkeviä, tavallisia nuoria.
Ap
Antaisin rahan, ja jouluna lisäksi jotain pienempää yllätyslahjaa, jos ainoa toive on ollut uusi puhelin.
Ostan uuden puhelimen poikkeuksetta vasta silloin kun vanha ei enää toimi, normaali vaihtoväli noin 4-5 vuotta. Iphonea en ostaisi ikinä.
Minuakin kiinnostaa puhelinten alet joulun jälkeen. Onko hinnat halvemmat? Pitää ostaa lapselle uusi puhelin, tähtäänkö jouluun vai synttäreihin tammikuussa? Haussa kyllä huomattavasti halvempi puhelin, 100-200€ ja mielummin lähempänä 100euroa...
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa. Täytyy panostaa vähän, jos sen puhelimen pitää säilyä ominaisuuksiltaan ajanmukaisena seuraavaan jouluun saakka. Katsos, kehitys kehittyy.
No kyllä niillä kaikilla on ihan kalliit luurit, turha jeesustella.
Yläkoulun ope.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä niillä kaikilla on ihan kalliit luurit, turha jeesustella.
Yläkoulun ope.
Et opeta Vantaalla?
Iphone kutosen hinta laskee olennaisesti alessa, sitä odotan.