prkl kesämökki!
Olen niin totaalisen kyllästynyt!
ies osti omin päin neljä vuotta sitten kotipaikkansa. Viihdyn siellä ihan mainiosti kesät, mutta paikka on saaressa ja inhoan ylikaiken syys ja kevät myrskyjä. JOten sen takia omat ja lasten käynnit ovat keskittyneet kesään.
Mies on nyt viimeiset neljä vuotta viettänyt siellä melkeinpä kaikki viikonloput... ja minä olen sitten kesät siellä lasten kanssa, jolloin mies saa tehdä töitänsä kaikessa rauhassa..(on alalla, jolloin kesällä on todella kiire)
No, hänen ollessaan mökillä, hän on rakentanut sinne uutta taloa... rakentakoot, mutta tänään satuin leikillä hänelle sanomaan, (kun soitti seitsemän aikaan illalla että on menossa veljensä luokse saunomaan ja illan viettoon...) että ei kai vielä lopeta rakentamista, kun kellokin on vasta seitsemän? No, siitä hän ilmeisesti suuttui eikä nyt vastaa puhelimeen... mököttäköön! Itse en ole sanonut mitään näinä vuosina, kun hän on kaiket viikonloput poissa ja itse olen kolmen pienen lapsen kanssa kotona. Missään en pääse viikonloppuisin käymään, sillä ennemmin käytän lapsenvahtia sitten siihen, jos joskus satumme miehen kanss yhdessä jonnekin menemään..(yleensä kerran kesässä teemme viikonloppu matkan) Nyt vaan alkoi ahistaa...