Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Syövätkö teillä punatulkut lintulaudalta vai sen alta?" 2.0 – AV-edition

Vierailija
01.12.2016 |

Aamupäivällä täällä oli hyväntuulinen ketju lintulaudan vierailijoista ja niiden seuraamisesta. Se oli hengeltään hieman toisenlainen kuin niin monet AV:n ketju, se nimittäin ei yltynyt missään vaiheessa tappeluksi. Kokeneet (kaikkia sukupuolia edustavat) AV-mammat kuitenkin tietävät, että tappelun saa asiasta kuin asiasta. Jos kopioin nyt aloituksen tähän, kirjoittakaa te kunnon AV-vastineita siihen.
"Meillä punatulkut eivät koskaan mene lintulaudalla, vaan aina syövät sen alta, tai sitten napsivat esim. syreenin siemeniä. Punatulkuthan asuu metsässä, ja me vitsaillaan, että tulkut tulevat "kaupunkiin", mutteivät uskalla mennä ravintolaan sisään :D"

Linkki alkup. ketjuun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2725941/syovatko-teilla-punatulkut-lintu…

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teilläkään sitten muuta elämää ole kuin lintulaudan seuraaminen, oo äm gee. Varmasti toinen suosikkiajanvietteenne on maalin kuivumisen seuraaminen?

Vierailija
2/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeporukan koodiviestitäähän tuo selvästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vähän epäilyttävää toi lintujen ruokkiminen. Syötätte varmaan linnuille jotain höttöhiilareita, ja kohta pihan linnut alkavatkin kupsahdella kakkostyypin diabetekseen. Linnuille on luonnollisinta keräillä ravintonsa luonnosta, ei syödä mitään teollista moskaa.

Vierailija
4/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"punatulkut eivät koskaan mene lintulaudalla" wtf? mene mihin?

Vierailija
5/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipitä kuule se kannabistouhusi selittämään nyt kiltisti ap poliisiin. Ellet ole poliisi itse:)?

Vierailija
6/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeporukan koodiviestitäähän tuo selvästi

Tottahan huumehörhön huumeporukoiden koodiviestit tuntee!

Vierailija
7/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yo-yo kirjoitti:

"punatulkut eivät koskaan mene lintulaudalla" wtf? mene mihin?

Yksinkertaiset ihmiset kompastuvat kirjoitusvirheisiin. Kiitos ilmoittautumisesta!

Vierailija
8/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tää nykymaailma on, ei välitetä toisista ihmistä lainkaan mutta jotain pikkulintuja jaksetaan kytätä! Naiset ei enää toteuta luonnon suomaa tehtävää ja tee lapsia kun kaikki hoivavietti menee tinttien hyysäämiseen! Itsekästä!!!!

Vierailija
9/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tää nykymaailma on, ei välitetä toisista ihmistä lainkaan mutta jotain pikkulintuja jaksetaan kytätä! Naiset ei enää toteuta luonnon suomaa tehtävää ja tee lapsia kun kaikki hoivavietti menee tinttien hyysäämiseen! Itsekästä!!!!

Ap varmaan houkuttelee sinne laudalle kaikkia jännälintuja, harakoita ja muita ja jakelee sitten niille... tiedätte kyllä mitä "talipallot" heiluen!

Vierailija
10/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ihmetellyt viime aikoina miten paljon talitiaiset syövät. Laitan koko ajan lisää ruokaa, vaikka ulkona on plusasteita!! Aamulla ekat sapuskat jo 6. aikaan ja heti on tiaiset paikalla. Syötän pähkinöitä ja siemeniä, en höttöä. Minulla on kyllä melko kookkaita pikkulintuja. Ei lihavia, vaan isoja ja vahvoja.

Vierailija
11/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan houkuttelee sinne laudalle kaikkia jännälintuja, harakoita ja muita ja jakelee sitten niille... tiedätte kyllä mitä "talipallot" heiluen!

Lassukalle ei kyllä kuulu, kelle kukin talipallojaan jakelee. Pidä sä huolta ihan omista siemenpusseistasi vaan!

Vierailija
12/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten ihmetellyt viime aikoina miten paljon talitiaiset syövät. Laitan koko ajan lisää ruokaa, vaikka ulkona on plusasteita!! Aamulla ekat sapuskat jo 6. aikaan ja heti on tiaiset paikalla. Syötän pähkinöitä ja siemeniä, en höttöä. Minulla on kyllä melko kookkaita pikkulintuja. Ei lihavia, vaan isoja ja vahvoja.

Laitoin n. 15 min sitten kourallisen auringonkukansiemeniä ja nyt jo loppui. :D Ja olen ruokkinut koko päivän aamu 6 asti! :D Minulla on iso varpusparvi, ne ovat pieniä ja keskikokoisia, muutama iso uros joukossa. Talitiaiset melko isoja. 

Vierailija
13/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan tarkistaneet, että linnunsiemenissä on vielä parasta ennen -päiväykseen aikaa. Yllättävän monet ruokkivat vanhentuneilla ja olen omassa naapurustossamme käräyttänyt eläinsuojelu- ja elintarvikeviranomaisille käräyttänyt jo usemman. Yksikin mummo ruokki pihansa lintuja päivittäin, mutta ei enää kun säikähti uhkaustani ilmoittaa hänestäkin viranomaisille.

Vierailija
14/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettehan tarkistaneet, että linnunsiemenissä on vielä parasta ennen -päiväykseen aikaa. Yllättävän monet ruokkivat vanhentuneilla ja olen omassa naapurustossamme käräyttänyt eläinsuojelu- ja elintarvikeviranomaisille käräyttänyt jo usemman. Yksikin mummo ruokki pihansa lintuja päivittäin, mutta ei enää kun säikähti uhkaustani ilmoittaa hänestäkin viranomaisille.

Tässä taas yksi, jolla on maalaisjärki hukassa, hohhoijaa. Siemenistä voi tehdä ihan aistinvaraisen havainnon, että ovathan ne varmasti syötäviä. Sä oot sisäistänyt säänt-Suomen byroslaviaopit huolella.

Vierailija
15/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipitä kuule se kannabistouhusi selittämään nyt kiltisti ap poliisiin. Ellet ole poliisi itse:)?

No niin stalkkeri jäit taas kiinni . Vaikka olisitkin itse poliisi:)! Tulee herkullinen oikeudenkäynti tästä. Asianajajani poimii nämä kaikki. Seurasit siis kannabisjuttuakin joka ansaan menet. Näin haravoidaan sinusta kaikki olennainen mustaa valkoiselle.

Vierailija
16/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas yksi, jolla on maalaisjärki hukassa, hohhoijaa. Siemenistä voi tehdä ihan aistinvaraisen havainnon, että ovathan ne varmasti syötäviä. Sä oot sisäistänyt säänt-Suomen byroslaviaopit huolella.

Taidat olla vanhoilla siemenillä ruokkija itse. Lait on tarkoitettu noudatettaviksi, et voi tehdä omia tulkintojasi mitä noudatat ja mitä et. Jos olisit naapurini, olisit sinäkin pian ilmoituksen kohteena.

Vierailija
17/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ovat huumekusessa korvia myöten siitä ulina

Vierailija
18/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vanhoilla siemenillä ruokkija itse. Lait on tarkoitettu noudatettaviksi, et voi tehdä omia tulkintojasi mitä noudatat ja mitä et. Jos olisit naapurini, olisit sinäkin pian ilmoituksen kohteena.

Tulee vaikutelma että palstalle on pesiytynyt huumeveikkoja joista osa ehkä poliisejakin, onhan sitä hermo pinnalla varmaan kun on isot seurannat päällä ja itse edustaa muka lainvalvontaakin.

Vierailija
19/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hipihiljasta . Hyvä niin pitikin:)!

Vierailija
20/20 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun naapuris taitavat ollakin kaikenlaisten ilmoitusten kohteena jatkuvasti, kun sulla ei ole omaa elämää lainkaan. Kyttäät ikkunasta puhelin toisessa kädessä ja mietit, mihin iskisit seuraavaksi. Mites ois toi elämän hankkiminen?