Alle viikko Linnan juhliin - keitä siellä kytätään tällä kertaa?
En oo yhtään seurannu ketä tunnettuja sinne on kutsuttu..
Kommentit (28)
Itse haluan nähdä lähinnä Henri Kontisen ja hänen mallityttöystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Robin nyt ainakin..
Harmi kun joutuu menemään yksin. Auts sitä särkyvien sydänten määrää kun saapuisi paikalle tyttöystävä käsipuoleassa.
Eikö musiikkipuolelta muita tunnettuja ku Robin?
Suomessa on kyllä järkyttävä tapa viettää itsenäisyyspäivää. Katsotaan hiljaa silmä tarkkana, kun muut pukeutuu ja juhlii. Muualla maailmassa iloitaan ja juhlitaan. Täällä tavallinen kansa vakavana muistelee sotia ja veteraaneja.
Mitenhän pahasti Robin ravistelee etikettejä? :D Tai voihan se yllättääkin kerrankin asianmukaisena..
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä järkyttävä tapa viettää itsenäisyyspäivää. Katsotaan hiljaa silmä tarkkana, kun muut pukeutuu ja juhlii. Muualla maailmassa iloitaan ja juhlitaan. Täällä tavallinen kansa vakavana muistelee sotia ja veteraaneja.
Itse yleensä aloitan joulumielelle virittäytymisen tuona päivänä. Pipareita, torttuja ja glögiä. Syödään hyvin, poltetaan kynttilöitä ja kuunnellaan tunnelmallista musaa. Saatan sitten illan päälle sitä telkkariakin vilkaista. Saattaishan täällä eri meno olla, jos tuo päivä osus piknikaikaan..
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ollutkaan sutinaa sen Heather Watsonin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän pahasti Robin ravistelee etikettejä? :D Tai voihan se yllättääkin kerrankin asianmukaisena..
Toinen tossu lakeria, toinen converse?
Vierailija kirjoitti:
Eikö musiikkipuolelta muita tunnettuja ku Robin?
Eipä oo missään uutisoinneissa mun silmään ainakaan osunu. Tiistainahan nuo selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin nyt ainakin..
Harmi kun joutuu menemään yksin. Auts sitä särkyvien sydänten määrää kun saapuisi paikalle tyttöystävä käsipuoleassa.
Tuskin tässä vaiheessa edes haluais tyttöystäväänsä viedä koko kansalle arvosteltavaksi tonne..
Miksi tuolla on Robin, muttei esim. Antti Tuiskua. Ei kai Robin oo mitään niin erikoista tehny tänä vuonna?
http://www.google.fi/search?q=dress+shoes+chanel&prmd=imvn&source=lnms&…
Kengät Robinille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ollutkaan sutinaa sen Heather Watsonin kanssa?
Ei ollut sutinaa Heatherin kanssa, Henri on jo pitkään seurustellut tuon nykyisensä kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Raskaana olevaa Jaana Pelkosta.
Mutta häntä ei saa kuvata, koska se kiinnittää huomion hänen raskauteen. Hänen raskaus on herkkä paikka.
ODOTAN JUHA SIPILÄÄ JA VALKOISEN RUUSUN KUNNIAMERKKIÄ😰.
Nyrkkeilijä Potkonen nyt ainakin. Ja pääasia, että kansanedustajanaiset pääsevät taas esittelemään pukujaan köyhille. Tällaisena aikana!!!
Ja sitten lopuksi kaiken kruunaa ikuinen "Linnan kuningattaren" valinta, hyi olkoon. Leikkaisivat nyt vähän tästäkin paskasta! Ja ensi vuonna sitten varmaan usean miljoonan erikoissatsaus näiden ahneiden syöppöjen ja juoppojen juhlintaan!