Roikun jo monetta kuukautta suhteessa, jossa voin yhä huonommin
Loppukesästä tapasin netin kautta miehen, jota näin alussa n. parin viikon välein. Sittemmin alkoi tapaamiset harventua miehen taholta ties mistä syistä ja järjellä ajatellen tämä on täysi fiasko. Mies kuitenkin sanoo rakastavansa, suuttuu, jos kysyn muita olevan kuvioissa. Olen laittanut katkolle jutun monta kertaa, mutta sitten sortunut itse laittamaan viestejä. Mies laittaa joka aamu sydämiä jne. Vaikka tiedän tämän olevan hullua, on vaikea lopettaa. Ja syystä että elämässäni ei ole juuri muuta sisältöä työn lisäksi. Pitkä suhde loppui vuosi sitten ja olen tavallaan tuuliajolla. Pari mukavaa nettideittiä olen torjunut tämän miehen takia, sillä olisin tehnyt väärin tapaamalla muita. Auttakaa naiset, olen valvonut monta yötä tämän takia.
Kommentit (12)
Tässä elämänvaiheessa viihdyt paremmin haaveissa ja virtuaalisuhteessa kuin käyttäisit voimiasi parisuhteeseen, jossa pitää oikeasti viettää aikaa toisen kanssa. Nautit kokea rakastumisen ("rakastumisen") tunnetta mutta sinulle riittää, että se on vain mielikuvissasi. Taustalla voi olla introversio, masennus, päihderiippuvuus, nettiriippuvuus, jokin muu uupumus mikä estää oikeasti kaipaamasta toisen ihmisen kanssa olemista ihan oikeasti.
Öööö, no otsikossahan tuo tuli jo. Mitä sitä miettimään? Pistät poikki vaan. Uutta matoa.
Oletko kirjoittanut tästä aiemmin? Jos olet, niin lue edellinen vastaukseni. :)
No mutta. Mikä olisi oikea syy miehen käytökselle? Tuotako haluat tulevaisuudeltasi? Helpompi sanoa kuin toimia, mutta tiedät kyllä mitä tehdä.
Kuinka usein näette? Ja minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Tässä elämänvaiheessa viihdyt paremmin haaveissa ja virtuaalisuhteessa kuin käyttäisit voimiasi parisuhteeseen, jossa pitää oikeasti viettää aikaa toisen kanssa. Nautit kokea rakastumisen ("rakastumisen") tunnetta mutta sinulle riittää, että se on vain mielikuvissasi. Taustalla voi olla introversio, masennus, päihderiippuvuus, nettiriippuvuus, jokin muu uupumus mikä estää oikeasti kaipaamasta toisen ihmisen kanssa olemista ihan oikeasti.
Haluaisin oikean parisuhteen ja tämän piti olla sellainen. Nyt on vaan pelkkiä kysymyksiä pää täynnä.ap
Vierailija kirjoitti:
Alussa nähtiin n kahden viikon välein. Siitä on harventunut kolmeen, neljään viikkoon. Mies lupaa tulla käymään, mutta sitten tuleekin este. Ikää yli 40v. Tiedän, että joillekin riittää tässä iässä harvat tapaamiset, riittäisi minullekin vaikka pari kertaa kk. Ei näin.
Finderella kirjoitti:
Oletko kirjoittanut tästä aiemmin? Jos olet, niin lue edellinen vastaukseni. :)
No mutta. Mikä olisi oikea syy miehen käytökselle? Tuotako haluat tulevaisuudeltasi? Helpompi sanoa kuin toimia, mutta tiedät kyllä mitä tehdä.
En varmaan saa vastausta miehen käytökselle. Vakuuttaa, ettei ole toista naista ja suuttuu kunnolla, jos kyselen. Onko jotain muuta murhetta, josta ei voi puhua tms. En tietenkään halua tuollaista elämää. Kaikki tuntuu hyvältä silloin kun voidaan yhdessä suunnitella asioita. Sitten eivät vaan toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa nähtiin n kahden viikon välein. Siitä on harventunut kolmeen, neljään viikkoon. Mies lupaa tulla käymään, mutta sitten tuleekin este. Ikää yli 40v. Tiedän, että joillekin riittää tässä iässä harvat tapaamiset, riittäisi minullekin vaikka pari kertaa kk. Ei näin.
Selkeä homma: sillä on vaimo.
Ap jatkaa. Ja kun kysyn mieheltä tulevaisuudensuunnitelmia, tahtoo olla kanssani. Onko tuo mie sairas, kun tuollaisia kirjoittaa vailla tekoja ja olenko hyväuskoinen satulinnoissa haahuilja. Olen hyvässä ammatissa, jossa pärjään, mutta näköjään ihmissuhteessa nyt lapsenkengissä. Ja oikeesti, tarvitsen apua.