Mitä oli vuonna 1996 mutta ei ole enää?
Aloitan: Kotiviininvalmistustarvikemyymälöitä ja sexishoppeja.
Kommentit (164)
Oli tiukat rajoitukset Virosta tuotavissa olevan alkoholin määrän suhteen, kun tämä ei vielä ollut EU-maa. Tallinnan viinarallia ei siis nykyisessä mittakaavassa vielä ollut.
Kotisivuja
HTML:llä koodattuja kotisivuja
Kotisivuverkostoja ja bannereita niille kotisivuilta
Yrityksiä jotka tekivät miljoonia perustamalla nettisivuja
Newsgrouppeja
IRC
Chatteja
Chatteja puhelinlinjoillakin
autot oli neliskanttisia
kun tuli ensimmäiset sulavalinjaiset mallit niin ne näytti todella futuristisilta!
Automaattivaihteisia autoja oli lähinnä jenkkiharrastajilla ja verovapaan auton tuoneilla. Muut väheksyivät niitä ja selittivät vakavalla naamalla kuinka paljon parempi on kepittää itse.
Top40 lista teeveessä. Suosikki -lehti teinien tietopankki. Radiolinja ennen elisaa.
Oli niitä musiikkipalveluja joihin pystyi soittaa lankapuhelimesta ja kuunnella kappaleita.
Fazerin musiikkikerho, liekö enää olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Olin 11-vuotias ja elämä oli vielä edessä. Nyt 31-vuotiaana voin todeta, että jäin junasta.
Aivan kuin minun näppikseltäni. Ikäkin täsmää.
Puhelinoperaattorit Radiolinja ja Tele.
Hehkulamppuja vaihdeltiin. Terveyskeskuksissa ravattiin ennen yksityisten työterveysasemien yleistymistä.
Tilattiin lehtiä kotiin.
Kamera, johon ostettiin filmirulla.
Blondi tuli taloon ja Onnenpyörä
Rokotusohjelmassa oli Calmette ja se tuikattiin heti kun lapsi oli syntynyt
Automaattivaihteiset autot oli "lussuja kiihtymään" 😂 Käsijarrua ei sovinnut käyttää talvella kun se voi "jäätyä päälle" 😂
Vierailija kirjoitti:
Divareita
Divareita on kyllä pilvin pimein, ainakin Helsingissä. Uskoisin että on muissakin kaupungeissa?
KMFDM vanhalla kokoonpanolla ja XTORT-levy, Antichrist Superstar ja näihin aikoihin Marilyn osasi sentään laulaa ja pistää kunnollisen shown pystyyn.
Aika kyllä rientää käsittämätöntä vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Divareita
Divareita on kyllä pilvin pimein, ainakin Helsingissä. Uskoisin että on muissakin kaupungeissa?
Enää ei tarvitse hakea miestenlehtiä niistä. Ehkä siksi mennyt tuolta ohi.
Kuvaputkitelevisio
Motorola ja Nokia -matkapuhelimet
Tiimari
Anttila
Mika Häkkinen formuloissa
Prinsessa Diana
Kummelit
Hyvät, pahat ja rumat