Mikä näistä Suomen kaupungeista on paras?
Pelkkä vastaus riittää, ei perusteluja. Toki voi perustella jos välttämättä haluaa
Kommentit (13)
Helsingin keskusta on periaatteessa parhain, mutta Itä-Helsingin slummit laskee Helsingin tasoa noin yleisesti ajatellen. Vantaa on myös aikamoinen yks iso slummi läntti poislukien Tikkurila, Kivistö ja Jumbon ja lentokentän seutu/lähistö.
Taidanpa vastata siis Espoo. Muista kaupungeista ei suurta kokemusta.
T: pk-seutulainen
Espoo, Helsinki ja Tampere on Suomen parhaimmat paikat. En oikeasti osaa valita näiden väliltä joten jätän vastaamatta.
Helsinki on paras joskaan Itä-Helsinkiin en mene kuin kilon paloina.
Porvoolainen bongattu! Joku äänestänyt Porvoota!
Olen Oulusta kotoisin, mutta tykkään eniten Helsingistä, Turusta ja Porvoosta.
Oulu on muuten mukava paikka, mutta miinuksena on pieni keskusta, jossa on jatkuvasti tyhjentyviä liiketiloja ja ikuisuuksia kestävät rakennusprojektit, jotka vain lisääntyvät ja lisääntyvät.
No varmaan Helsinki, Espoo ja Tampere. Top3 parhaimmat, kyllähän sen jo asukaslukukin kertoo ;)
Olisin odottanut, että Porvoo olisi ollut ykkösenä kun täällä palstalla on niin paljon väkeä sieltä.
Espoossa olen asunut 20 vuotta, Helsingissä viettänyt aikaa tasaisesti tämän 20 vuotta myöskin, Helsinki ja Espoo on niin yhtenäisiä että koen olevani Helsinki-Espoolainen, no ehkä hieman enemmän kuitenkin espoolainen.
Tampereesta on kyllä myös tosi hyvä kuva, Tampere voittaa kyllä Turun 1000-0. Tampereella on mukavaa ja lepposta, kiva kaupunki ja tamperelaiset on mahtavia!
Olen espoolainen ja vastasin Helsinki. Espoo on kuitenkin myöskin loistava asuinpaikka! Helsingissä voisin asua oikeastaan vain keskustan alueella, Espoossa taas melkein missä vaan! Eli siinä mielessä taas Espoo voittaa.
Joensuu beibe!