Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kadehtivat kauneuttani

Vierailija
30.11.2016 |

Elämäni menee hukkaan. En voi lähteä kotoa, koska olen herkkä ihminen ja jo kaupassa rumat ihmiset katsovat pahasti kun pilaan heidän päivänsä muistuttamalla kauneuteni takia miten rumia he ovatkaan.

Kirjastossa en voi käydä, koska minua katsotaan kyräillen, että ei kai noin kaunis osaa edes lukea. Sitten kun luen tieteen aikakausjulkaisuja mammat muuttuvat naamaltaan vihertäviksi. Eikä minun ole tarvinnut maksaa varausmaksuakaan vuoteen kun olen niin kaunis. Ja osaan ihan hyvin käyttää lainausautomaattia, en tarvitse kolmea miestä opastamaan, vaikka olenkin kaunis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ei auta kuin rumentaa itseä. Ehkä huumeet, liiallinen alkoholi (voi olla kyllä liian hidas) tai happo vois olla hyvä...

Vierailija
2/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa voi tosin käydä, vaikka olenkin kaunis. Siellä Minut on huomioitu, sillä hyllyissä on paljon -30%-tuotteita, jotka kuuluvat minulle kun kauniina oleminen on kallista ja minulla ei ole varaa ripsienpidennyksiin, Olaplex-hoitoihin ja mesolankoihin jos minun pitää myös syödä. Ne pikku puotipuksut siellä kaupassa laittavat ne aina kun huomaavat, että tuolta se kaunis taas tulee. Mutta on rankkaa olla kaunis jos haluisi olla joskus kaupungillakin eteerinen introvertti ja sulautua massaan kauniimpana läiskänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä paskaa.

-Oikeasti kaunis

Vierailija
4/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin ei kannata kauniina lähteä. Se on niin loppuunkaluttu aihe, että en siihen mene, mutta jos baarireissu vie putkaan on reissu kahta kamalampi.

Putkassa on kamera, josta vartija voi katsoa ja leikkiä taskubiljardia. Ihan varmasti ne myyvät ne videot aikuisviihdesivustoille. On rankkaa olla kaunis ja etsiä kartanoasunnon viikonlopulle viihdettä kun näytölle ilmestyy What a jailbird-video, jonka pääosassa itse on.

Vierailija
5/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ajankohtainen aihe. Minäkin olen todela kaunis ja haluaisin edes joskus nukkua yksin. Sänkyyni on kuitenkin joka yö pyrkimässä tusina miehiä, kauneuteni tähden joudun sen kestämään.

Vierailija
6/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman samantapainen ongelma. Kaikki miehet kadehtivat viisauttani ja naiset kauneuttani. Itse kadehdin Minttua ja Ullaa.

Vierailija
7/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida ilman kuvaa.

Vierailija
8/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama MIES taitaa kirjoittaa kaikki provoilut.

Vierailija
9/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ajankohtainen aihe. Minäkin olen todela kaunis ja haluaisin edes joskus nukkua yksin. Sänkyyni on kuitenkin joka yö pyrkimässä tusina miehiä, kauneuteni tähden joudun sen kestämään.

Et ole yhtä kaunis kuin minä jos heitä on vain tusina. Minulla on kaksi joukkuetta joka ilta: sekä koti että vieras. Yhdellekään en anna ilman erityiskorvausta, sillä olen tasokas ja sekä sievä että siveä.

Ap

Vierailija
10/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli ennen noin, mutta sitten lopetin vuorosiivoojan työt vokissa.

Vierailija
11/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea arvioida ilman kuvaa.

Kuvat eivät tee oikeutta kauneudelleni.

Vierailija
12/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin ongelma on se, että naiset kadehtivat mun kauniita piirteitä ja siroutta. Vaikka olen mies :(