onko joku vienyt tavaroitaan myytäväksi kirpputorille?
siis mihin jätetään tavarat vaikka viikoksi. Meinaan onko hyviä kokemuksia vai lähteekö tavarat kävelemään ilman rahaa?
Kommentit (6)
Keravalle vein monta vuotta sitten ja myynti oli hyvä. Farkut menivät käsistä,myös lasten vaatteet.
...nyt täytyy kyllä myöntää että en muistakaan mitä kovahäly maksaa, olisko ollut euron, ja se pitää sitten palauttaa. Mutta vähentää varastelua.
Itseltäni ei ole paljoakaan hävinnyt, tai en ainakaan ole sitten huomannut. Arvokkaampiin tavaroihin olen vuokrannut kirpparilta hälyttimen, eli esim turvakaukaloon.
ja jatkossakin varmaan vien: kauppa kävi ja pääsi eroon nurkissa pyörineestä tavarasta. Opin että: kannattaa käydä siivoamssa pöytäänsä säännöllisesti eikä kannata tunkea liian täyteen tavaraa heti ensimetreillä vaan täydentää sitä mukaa kun tilaa tulee. Huomasin myös että lasten vaatteiden ja kirjojen ohella aivan ihmeellinen tavara meni kaupaksi - merkilliset koriste-esineet, pienet pitsiliinat jnejne. Kunhan hintoja ei laita liian kovaksi.
Minulla oli pöytä Viirin Kirpparilla Klaukkalassa ja IHMETTELEN suuresti, (ja ihmettelin silloinkin), että kun olin ostanut hälyt muutamiin arvokkaimpiin takkeihin ja sitten kun hain kamani pois niin vasta autossa tajusin etten ollut antanut kassalle takaisin hälyjä, no menin takaisin ja ihmettelin mikseivät hälyyttäneet kun roudasin niitä ulos....sain vain epämääräisiä olan kohautuksia ja kiireistä mutinaa vastaukseksi laiteviasta, viallisista hälyistä yms..
Olin itsekin niin kiireinen silloin että en jäänyt sitä sen kummemmin ihmettelemään, mutta mutta mutta jooooo........
Samaisella kirpparilla kävin ostoksilla ja vasta kotona totesin että laskusta puuttui 3 tavaraa, eli joku jäi taas nuolemaan näppejään....
En muista mikä maksoi mitäkin, ainoastaan tiedän että kappalemäärä ei stemmannut.
ihan uskomattoman huolimatonta tohellusta.
Tappioprosentti tuli aika pieneksi. Pääasiassa katosi CD levyjä, koruja ym. pientä tavaraa.