Pitäisikö Sipilän erota?
Kommentit (27)
Jos ei eroa niin pitää erottaa. Siinä vaiheessa kun tuossa asemssa oleva alkaa rajoittaa sananvapautta on menty rajan yli reilusti.
Kaikki pitäis erottaa hallituksesta ja yle lakkauttaa ja polttaa maan tasalle.
Luulis että joku ampuis sen pian ellei itse tajua lähteä, ja eihän se taida tajuta...
Kuvottava äijä ollut aina, kuollella lapsellaankin kehtasi kerätä ääniä.
Koko hallitus pitäisi kaataa. Tulisi iso säästö siitä kun sipilä ei tuhlaisi suomen varoja älyttömyyksiin.
Ehdottomasti. Ja mielellään mahdollisimman pian.
Fiksumpi pääministeri olis kiva juttu
Eihän Bernerkään tajua erota! Tuskin siis Sipilä.
Tässä sen taas näkee, että vaikka koulutettuja ihmisiä niin eipä järki päätä pakota.
Eduskunnan hajottaminen ja uudet vaalit niinku heti!sipilät, bernerit ja grahnlaasoset veks eduskunnasta pilaamasta Suomea.Minä en äänestänyt ainuttakaan noista tuonne sekoilemaan.
Kauhea sanoa mutta kyllä tässä alkaa jo ikävöidä stubbiakin.
Luottamus on mennyt, ei sitä enää takaisin saa.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan hajottaminen ja uudet vaalit niinku heti!sipilät, bernerit ja grahnlaasoset veks eduskunnasta pilaamasta Suomea.Minä en äänestänyt ainuttakaan noista tuonne sekoilemaan.
Ei ehkä koko eduskuntaa mutta hallitus vaihtoon asap!
Saatana mitä toimintaa!
Suomen kannalta olisi paras ratkaisu jos eroaisi. Koko hallitus vaihtoon.
Kerrankin av.lla ollaan yksimielisiä jostain asiasta.
Vaimo tullut linnaan suoraan sängystä. Olis ees kammannu. Ulkonäkö paljastaa ihmisen älystä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö olisi otollinen aika, ay-jäärät ministereiksi niin maan lopullinen tuho on takuuvarma.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea sanoa mutta kyllä tässä alkaa jo ikävöidä stubbiakin.
Kyllä, huolestuin mielenterveydestäni miettiessäni samaa :(
Vierailija kirjoitti:
Suomen kannalta olisi paras ratkaisu jos eroaisi. Koko hallitus vaihtoon.
Valitettavasti näin.
Sipilä, tuo Suomen oma pikku Putin